自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 27568

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 13-6-6 18:25 |只看該作者

引用:正常一部車撞到一隻牛都唔行得,仲要撞到甘

原帖由 nicole323 於 13-06-06 發表
正常一部車撞到一隻牛都唔行得,仲要撞到甘多隻,好似無咩可能喎?
我都有呢個疑問,架車只係凹咗小小咋喎!撞到咁多隻牛架車都無事?匪夷所思

我要記得幸福......


子爵府

積分: 10584


22#
發表於 13-6-6 18:27 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

mouth:mouth: 我覺得撞死咁多隻牛,一部車做唔到,似係一班人飲醉酒然後玩大左。


翡翠宮

積分: 92716

hashtag影視迷勳章 秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


23#
發表於 13-6-6 18:27 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-6-6 17:49
唔知係大陸發生有冇可能
應該拎晒嚟食


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


24#
發表於 13-6-6 18:29 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

我覺得唔太似,但真相真係要靠警方調查清楚!





公爵府

積分: 27637


25#
發表於 13-6-6 18:32 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

到底真相係點,好想快啲知


珍珠宮

積分: 47946

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


26#
發表於 13-6-6 18:33 |只看該作者

熹回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

本帖最後由 Protea 於 13-6-6 18:54 編輯

希望警方盡快查明真相。




男爵府

積分: 7048

食得好勳章


27#
發表於 13-6-6 19:06 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

如果係大陸莫講話撞死隻牛會走人,連撞死人都可以即刻走人啦


男爵府

積分: 7048

食得好勳章


28#
發表於 13-6-6 19:07 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

我都覺得鬼婆係替死鬼囉


侯爵府

積分: 21011


29#
發表於 13-6-6 19:32 |只看該作者
本帖最後由 peppep2012 於 13-6-6 19:32 編輯

一定係大貨車先撞得到架.
以前係澳洲渣D好荒蕪既地方, D大貨車先會撞到D 袋鼠/牛, 如果細車撞, 車入面既人都有事啦, 點會得果少少凹.

前幾星期咪有個新聞, 外甲國有架巴士撞到隻鹿, 成度鹿撞2左入車頭個玻璃入面? 大巴士都爛晒個玻璃啦, 如果呢個鬼婆既小四驅可以撞得死8隻牛而又得少少凹, 真係奇蹟了.

最多, 佢都係係人地撞完牛之後, 佢再轆多一次, 咁就合理D


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


30#
發表於 13-6-6 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BaoYue_BaoKun+於+13-06-06+

原帖由 sophialing 於 13-06-06 發表
係大陸發生,我諗牛屍都無埋,實比班b6劏哂
咪係,依家牛肉咁貴


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


31#
發表於 13-6-6 19:39 |只看該作者

引用:一定係大貨車先撞得到架.以前係澳洲渣D好荒

原帖由 peppep2012 於 13-06-06 發表
本帖最後由 peppep2012 於 13-6-6 19:32 編輯

一定係大貨車先撞得到架.
有朋友架 4 wheel 撞到袋鼠,total loss


伯爵府

積分: 16212


32#
發表於 13-6-6 19:46 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

會唔會係有兩架車撞到牛?佢係其中一架,新聞唔係話響佢架車搵到律毛同血咩




侯爵府

積分: 21011


33#
發表於 13-6-6 20:00 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 13-6-6 19:39
有朋友架 4 wheel 撞到袋鼠,total loss

其實我都撞過一隻小松鼠, 個BUMPER 都爛晒!!!!


水晶宮

積分: 67215


34#
發表於 13-6-6 20:00 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

撞8隻佢自己唔死都重傷啦

生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


35#
發表於 13-6-6 20:01 |只看該作者

引用:報紙搵左專家分析,都話無咩可能架車無乜事

原帖由 bluetulip 於 13-06-06 發表
報紙搵左專家分析,都話無咩可能架車無乜事,有機會佢係路過而已
好大可能有路過。


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


珍珠宮

積分: 31920

牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


36#
發表於 13-6-6 20:09 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

好想知道係邊個衰人撞佢地仲唔即時報警好可憐呀啲牛牛




大宅

積分: 4329

好媽媽勳章


37#
發表於 13-6-6 20:22 |只看該作者
有可能係 UFO


珊瑚宮

積分: 118281


38#
發表於 13-6-6 20:29 |只看該作者

引用:正常一部車撞到一隻牛都唔行得,仲要撞到甘

原帖由 nicole323 於 13-06-06 發表
正常一部車撞到一隻牛都唔行得,仲要撞到甘多隻,好似無咩可能喎?
真係要撞一隻成年牛,普通私家車唔得,4wheels都未必夠磡,因為我識人係澳洲撞過,佢係晚上趕路返悉尼,撞上隻過路牛,當塲車毀人亡,而隻牛彈去對斜,對鈄避唔到,重傷

貸車拖頭之類大車可能性高啲。




水晶宮

積分: 61908


39#
發表於 13-6-6 20:33 |只看該作者

回覆:大家覺得係唔係真係個鬼婆撞死d牛牛?

會唔會大型車撞左D牛牛,個鬼婆架車後來再碌過呀?好可憐呀牛牛




水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 13-6-6 20:35 |只看該作者
報紙話,可能牛牛在晒太陽,訓晒係地,有車轆過而死,唔係撞。
不知所謂的乙陸!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo