自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 14469

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


21#
發表於 13-6-7 01:43 |只看該作者

回覆:有關駡仔高峰期,真心想問

我個女有讀寫障礙。。莫講話温書。。佢可以9點前做完d功課。。我已經thanks god喇。。平日功課忙 。。又要温默書(我個女要用一星期時間去温。。唔係會全軍覆沒)。。邊有時間再温其他野。。有時間都會比佢同我透下氣。。唔想迫死佢同自己。。


子爵府

積分: 11085

好媽媽勳章


22#
發表於 13-6-7 01:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mandyyee+於+13-06-07+發表我

原帖由 SMFM 於 13-06-07 發表
媽媽辛苦,女又辛苦。但成績都算係咁啦,媽媽功勞很大!
我要求唔高,70幾我都收貨,如果補習成績會仲好,因為試過,但阿女話冇哂自由同辛苦,我就放棄,為由自己做暴龍,其實小朋友都辛苦,要追分壓力都大


子爵府

積分: 11085

好媽媽勳章


23#
發表於 13-6-7 02:00 |只看該作者

引用:我個女有讀寫障礙。。莫講話温書。。佢可以

原帖由 lauretta 於 13-06-07 發表
我個女有讀寫障礙。。莫講話温書。。佢可以9點前做完d功課。。我已經thanks god喇。。平日功課忙 。。又要 ...
我個女有閱讀理解障礙,永遠唔明內容,更加作唔到句,我明白你,我都係有時間就去玩下,因為知道迫都冇用


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


24#
發表於 13-6-7 02:06 |只看該作者
樓主,如果你可以喺暑假期間同佢預習來年所有課本,加每日做補充,應該可以輕鬆D.

風雨同路


男爵府

積分: 8230


25#
發表於 13-6-7 08:59 |只看該作者

引用:樓主,如果你可以喺暑假期間同佢預習來年所

原帖由 JJMumMum 於 13-06-07 發表
樓主,如果你可以喺暑假期間同佢預習來年所有課本,加每日做補充,應該可以輕鬆D. ...
好方法呀!我要好好記住及實踐,暑假流流長,既可keep住每天溫習的習慣,又無平日咁忙咁緊張




男爵府

積分: 8230


26#
發表於 13-6-7 09:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lauretta+於+13-06-07+發表我

原帖由 mandyyee 於 13-06-07 發表
我個女有閱讀理解障礙,永遠唔明內容,更加作唔到句,我明白你,我都係有時間就去玩下,因為知道迫 ...
係啦,唔迫就啱,最怕迫到佢失興趣就慘。




大宅

積分: 4688


27#
發表於 13-6-7 09:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SMFM+於+13-06-07+發表又真係

原帖由 MINIBEAN 於 13-06-07 發表
係,我仔只係讀普通小學,功課,學校活動,默書,其實都夠忙,有時學校有活動既時候,成五點先返he, 做下功 ...
x2
閒日都夠忙啦



我返來啦


大宅

積分: 4968


28#
發表於 13-6-7 09:20 |只看該作者
我地平時好少溫書, 因為真係想佢有機會hea下, relax下

平時通常放學番到來都5點.. 沖涼, 做功課, 食飯, 好彩果日少功課

就可以擠到半小時出來hea下, 唔好彩既就搞到10點先有得訓..

不過慶幸小女較自覺同緊張成績

雖然考試前1-2週先溫書, 但都唔洗太勞氣,

係有時maths佢俾d題目trick到 我會憫..

希望來年可以以訓練佢weekend有時間就重溫一下


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 13-6-7 09:21 |只看該作者
SMFM 發表於 13-6-7 01:36
有2個喇,但仲好細。所以依家向大家取經,要計劃。但事實又點計到吖,想像到啲細路心散起上嚟、遊魂起上嚟 ...

唔駛....因為,一定勞氣夾鬧仔.....都無用嫁,耐左就會明白慳番啖氣暖肚.


子爵府

積分: 12104


30#
發表於 13-6-7 09:24 |只看該作者
我唔係媽媽,但想分享下以前嗲哋媽咪平時點同我溫書、考試點對付我地(我係70後)
平時測驗、默書 -
唔理你讀默定背默,統統都要背默,背得唔好就藤條侍候。
一定要100分,就算錯一個標點符號都唔得,否則要解釋,再藤條侍候。
如果測驗低過90分,一定要跪地主公,無飯食,但唔需要打。
嗲哋負責教英文,試過換門牙講野漏風,讀英文讀唔清楚,追住我打左兩間房。
初小就已經要學字典裏面既拼音符號,讀唔準嗲哋打到我流鼻血。
如果平時功課啲字寫得唔靚,佢地有時間就幫我擦晒佢再寫過,否則直接撕爛本簿,由頭再做過。

考試 -
我阿姨會過來幫我媽咪嗲哋教我,出題目俾我做。
話知你溫晒定未溫晒,一律半夜2點先准訓覺(我地下午班)。
早上6點半就要起身溫書。
背返晒琴晚既野,唔識就打,試過有次我真係懶唔想背問答題,媽咪問我既時候我一句都背唔出,我媽咪乜都無講,直接枱底拎藤條出黎,我記得我係全身都係傷痕。

基本上我地果個年代一般打仔打到拆天唔係為讀書,因為果個年代既父母一般都未必讀得書多,又要顧住搵食。但我父母就係打仔主要為讀書。

但我好多謝父母當年咁打我,逼我讀書,打好基礎,上中學上大學、出來做野條路都好走好多。

我總會認為小朋友一定有惰性,呢個係天性,唔打唔鬧一定唔會自動自覺。


伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-6-7 09:26 |只看該作者
本帖最後由 silly_shan 於 13-6-7 09:30 編輯

上左小學之後,真係完全無時間每日一溫... 最多係星期六日溫下... 平日放得學做埋功課已經七點... 食飯,執書包... 仲要個個星期都有中英文默書,有Quiz,有評估... 剩係溫哩d都唔夠時間... 所以考試前一定要谷下... 偏偏個小朋友唔聽話,有時真係忍唔到到要鬧,我都唔想嫁


公爵府

積分: 25238


32#
發表於 13-6-7 09:29 |只看該作者

回覆:有關駡仔高峰期,真心想問

好老實,我完全無理個仔既功課同溫書,因為唔想佢覺得可以依賴,我要佢對自己既學業負責,無論做得好定唔好都自己面對老師同後果,因為呢個係佢既責任。不過如果佢有野唔識、唔明,我會同佢一齊去搵答案,總之佢唔可以escape佢自己既責任。




大宅

積分: 3452


33#
發表於 13-6-7 09:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SMFM+於+13-06-07+發表係唔係

原帖由 chowqv 於 13-06-07 發表
以我個仔為例,佢4點半放學,我通常5點去接佢。返到屋企5點半,休息一下,佢已經自動波做功課,做到6點半, ...
我個小朋友8点上堂,6点40分起身。四点放學返到屋企,食下野hea換衫都5点。之後開始做功課,大概7点搞掂。冲凉食飯練下琴和執下書包同爸爸联络下感情都九点半,有時要默書也未必練到琴。之後刷牙hea下入房係床同佢傾下講下都十点,咁佢唔係即刻瞓得着,约十点三至十点半到瞓着,咁仲点日日溫習。大人日日咁都好辛苦,我小孩平日已好少課外活動,係晒星期六,咁星 期日瞓晏d下午飲下茶又要做功課,真係無咩時间。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo