美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 2611


21#
發表於 13-6-11 16:13 |只看該作者
本帖最後由 cancan1105 於 13-6-11 16:13 編輯

Nantucket Briar 呢款香水我都有, 好香爽身粉味,一聞即愛上,
但不持久, 之前仲買埋同系列室內香薰油& BODY MIST,
但BODY MIST斷左好耐, 過年到依家都仲未返貨


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 13-6-11 16:15 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

莎sa有隻叫咩咩still嘅香水,樽頸有隻大鑽介子㗎,好清香,強力推介。


大宅

積分: 3186


23#
發表於 13-6-11 16:18 |只看該作者
cancan1105 發表於 13-6-11 16:07
曾經有女仔係我身邊行過好香, 真係揾極都揾唔返果種香味,
不過有時同一枝香水噴係唔同人身上, 會發唔同的香 ...

我都知~~有無人試過放"番簡"係衣櫃?依個方法可以整香d衫~~我覺得都唔錯~~


子爵府

積分: 14395


24#
發表於 13-6-11 16:27 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

爽身粉味平平地推介ambra rose


    


大宅

積分: 2432


25#
發表於 13-6-12 17:12 |只看該作者

引用:莎sa有隻叫咩咩still嘅香水,樽頸有隻大鑽

原帖由 baby_happy 於 13-06-11 發表
莎sa有隻叫咩咩still嘅香水,樽頸有隻大鑽介子㗎,好清香,強力推介。

...
係唔係chole呀?呢隻我係街成日都聞到喎


大宅

積分: 2432


26#
發表於 13-6-12 17:15 |只看該作者

引用:成日係街聞到有人塗一隻好香嘅香水我相信係

原帖由 qlokpig 於 13-06-10 發表
成日係街聞到有人塗一隻好香嘅香水我相信係好popular嘅牌子,種味好清但再又不是水果味又不是花香味我都不 ...
係唔係chole呀?我成日係街都會聞到


大宅

積分: 2432


27#
發表於 13-6-12 17:20 |只看該作者

引用:莎sa有隻叫咩咩still嘅香水,樽頸有隻大鑽

原帖由 baby_happy 於 13-06-11 發表
莎sa有隻叫咩咩still嘅香水,樽頸有隻大鑽介子㗎,好清香,強力推介。

...
真係勁香,呢隻應該係jennifer lopez“still”我好多fd都話呢隻好香


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 13-6-12 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby_happy+於+13-06-11+發表

原帖由 ANNATERA 於 13-06-12 發表
真係勁香,呢隻應該係jennifer lopez“still”我好多fd都話呢隻好香
係rr, 就係呢隻,香得嚟一d都唔濁


大宅

積分: 1135


29#
發表於 13-6-12 18:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qlokpig+於+13-06-10+發表成

原帖由 ANNATERA 於 13-06-12 發表
係唔係chole呀?我成日係街都會聞到
我一睇呢個post,第一個諗起都係chole!😄 係街聞得最多既肯定係呢隻




大宅

積分: 2432


30#
發表於 13-6-12 19:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ANNATERA+於+13-06-12+發表真

原帖由 baby_happy 於 13-06-12 發表
係rr, 就係呢隻,香得嚟一d都唔濁
係呀!我都用左完第3支了,又要再買。


大宅

積分: 2432


31#
發表於 13-6-12 19:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ANNATERA+於+13-06-12+發表係

原帖由 Elisabetta 於 13-06-12 發表
我一睇呢個post,第一個諗起都係chole!😄 係街聞得最多既肯定係呢隻
所以我都放埋一邊了


禁止訪問

積分: 71


32#
發表於 13-6-12 19:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14630

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 13-6-12 20:19 |只看該作者
beautylivebaby 發表於 13-6-12 19:10
BODY SHOP 是否全天然
唔。。。。我又冇考究。。。不過鍾意佢清清地唔俗


大宅

積分: 1930


34#
發表於 13-6-12 20:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ming0314+於+13-06-10+發表爽

原帖由 qlokpig 於 13-06-10 發表
我都唔知係咪爽身粉味,總之好清新不似是成熟香味
會唔會係 the white musk




大宅

積分: 1135


35#
發表於 13-6-12 20:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qlokpig+於+13-06-10+發表我

原帖由 N.yin 於 13-06-12 發表
會唔會係 the white musk
Body shop 既white musk都好香,但唔long lasting,街亦唔常聞到




大宅

積分: 1930


36#
發表於 13-6-12 20:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+N.yin+於+13-06-12+發表會唔

原帖由 Elisabetta 於 13-06-12 發表
Body shop 既white musk都好香,但唔long lasting,街亦唔常聞到
未用過比較喜歡rose the one




大宅

積分: 1287


37#
發表於 13-6-12 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elisabetta+於+13-06-12+發表

原帖由 ANNATERA 於 13-06-12 發表
所以我都放埋一邊了
不是chole 呢,我已有一支




大宅

積分: 1287


38#
發表於 13-6-12 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qlokpig+於+13-06-10+發表我

原帖由 N.yin 於 13-06-12 發表
會唔會係 the white musk
也不是白鏖香呢,我也有一堆




大宅

積分: 1135


39#
發表於 13-6-12 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ANNATERA+於+13-06-12+發表所

原帖由 qlokpig 於 13-06-12 發表
不是chole 呢,我已有一支
咁會唔會係narsiso?
myphoto.jpg




子爵府

積分: 12449


40#
發表於 13-6-12 22:02 |只看該作者

回覆:Elisabetta 的帖子

Bvlgari...爽身份果隻香水都好好用


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo