立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12310
原帖由 cco_occ 於 13-06-12 發表 我無效
大宅
積分: 3379
GalGuy 發表於 13-6-12 03:33 護協一樓有售,最大塊好似唔駛4舊水 我剪開三條嚟用
opheliatam 發表於 13-6-11 19:22 我開刀生b後都係用呢隻
chaubb424 發表於 13-6-12 00:10 一盒已經得,不過我條疤太長,一盒只係cover到一半,要去成條應該2盒先得,我依家去咗半條咋 ...
cco_occ 發表於 13-6-12 00:57 我無效
伯爵府
積分: 15421
原帖由 Rally 於 13-06-13 發表 ok嗎?有效我買俾阿嫂~
男爵府
積分: 6058
原帖由 Rally 於 13-06-13 發表 你條係咩疤方唔方便講?從第幾日開始用?用咗幾耐???
積分: 11102
原帖由 Rally 於 13-06-13 發表 好平!!!普通人可唔可以買架??定係一定要護士先得?
別墅
積分: 997
原帖由 chaubb424 於 13-06-12 發表 我都係剖腹生仔用,但唔知隔咗幾耐無用
積分: 1666
原帖由 money086 於 13-06-13 發表 生完3個幾月我宜家搽緊去疤cream,可以同時用嗎?宜家開始用得未?要用幾耐? ...
原帖由 Mrs.Fung 於 13-06-13 發表 Me too, even 易利妥也無效
Mrs.Fung 發表於 13-6-13 13:52 醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉 依家好 good :happy ...
積分: 2459
積分: 3077
原帖由 Mrs.Fung 於 13-06-13 發表 醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉 依家好 good :happy ...
原帖由 大小豬 於 13-06-13 發表 請問你喺私家生還是政府開刀?可以要求切走去呀?
積分: 18048
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy