自由報料

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 12310


21#
發表於 13-6-13 11:24 |只看該作者

引用:我無效

原帖由 cco_occ 於 13-06-12 發表
我無效
Me 2




大宅

積分: 3379


22#
發表於 13-6-13 11:27 |只看該作者
GalGuy 發表於 13-6-12 03:33
護協一樓有售,最大塊好似唔駛4舊水
我剪開三條嚟用
好平!!!普通人可唔可以買架??定係一定要護士先得?


大宅

積分: 3379


23#
發表於 13-6-13 11:27 |只看該作者
opheliatam 發表於 13-6-11 19:22
我開刀生b後都係用呢隻
ok嗎?有效我買俾阿嫂~


大宅

積分: 3379


24#
發表於 13-6-13 11:28 |只看該作者
chaubb424 發表於 13-6-12 00:10
一盒已經得,不過我條疤太長,一盒只係cover到一半,要去成條應該2盒先得,我依家去咗半條咋



...
你條係咩疤方唔方便講?從第幾日開始用?用咗幾耐???


大宅

積分: 3379


25#
發表於 13-6-13 11:29 |只看該作者
cco_occ 發表於 13-6-12 00:57
我無效
係咪呢個牌子?


伯爵府

積分: 15421

BK Milk勳章


26#
發表於 13-6-13 12:30 |只看該作者

引用:Quote:opheliatam+發表於+13-6-11+19:22+我

原帖由 Rally 於 13-06-13 發表
ok嗎?有效我買俾阿嫂~
有好過冇咁啦




男爵府

積分: 6058


27#
發表於 13-6-13 12:51 |只看該作者

引用:Quote:chaubb424+發表於+13-6-12+00:10+一

原帖由 Rally 於 13-06-13 發表
你條係咩疤方唔方便講?從第幾日開始用?用咗幾耐???
之前咪話係剖腹生仔囉。唔記得幾耐,大約半年到掛




子爵府

積分: 11102


28#
發表於 13-6-13 13:11 |只看該作者

引用:Quote:GalGuy+發表於+13-6-12+03:33+護協一

原帖由 Rally 於 13-06-13 發表
好平!!!普通人可唔可以買架??定係一定要護士先得?
一樓有得賣,即係用唔知邊幾張媽媽會咭都可以買


別墅

積分: 997


29#
發表於 13-6-13 13:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rally+於+13-06-11+發表對剖

原帖由 chaubb424 於 13-06-12 發表
我都係剖腹生仔用,但唔知隔咗幾耐無用
生完3個幾月我宜家搽緊去疤cream,可以同時用嗎?宜家開始用得未?要用幾耐?




大宅

積分: 1666


30#
發表於 13-6-13 13:43 |只看該作者

引用:我無效

原帖由 cco_occ 於 13-06-12 發表
我無效
Me too, even 易利妥也無效



0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


男爵府

積分: 6058


31#
發表於 13-6-13 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chaubb424+於+13-06-12+發表

原帖由 money086 於 13-06-13 發表
生完3個幾月我宜家搽緊去疤cream,可以同時用嗎?宜家開始用得未?要用幾耐?



...
我無試過用膏,所以答你唔到。




男爵府

積分: 6058


32#
發表於 13-6-13 13:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cco_occ+於+13-06-12+發表我

原帖由 Mrs.Fung 於 13-06-13 發表
Me too, even 易利妥也無效
你一日用幾耐?
我沖涼就貼,第二日沖涼先除




大宅

積分: 1666


33#
發表於 13-6-13 13:52 |只看該作者

回覆:chaubb424 的帖子

醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉
依家好 good



0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


大宅

積分: 3379


34#
發表於 13-6-13 15:41 |只看該作者
Mrs.Fung 發表於 13-6-13 13:52
醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉
依家好 good :happy ...
即係如果冇效嘅話我叫阿嫂生多件咁解?XDDDDDD


大宅

積分: 2459


35#
發表於 13-6-13 16:31 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

我依家都用緊,但係成日都會甩,你地有冇咁嘅情況




大宅

積分: 2459


36#
發表於 13-6-13 16:32 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

藥房買平好多




大宅

積分: 1666


37#
發表於 13-6-13 22:52 |只看該作者
回覆 Rally 的帖子

生多件.....很簡單, 但教各養就不是說咁易

0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


大宅

積分: 3077


38#
發表於 13-6-13 23:17 |只看該作者

引用:醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二

原帖由 Mrs.Fung 於 13-06-13 發表
醫生說唔關係的,係每個人體質不同,生第二個時,醫生幫我切咗凸出來果d增新肉
依家好 good :happy ...
請問你喺私家生還是政府開刀?可以要求切走去呀?


大宅

積分: 1666


39#
發表於 13-6-17 20:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mrs.Fung+於+13-06-13+發表醫

原帖由 大小豬 於 13-06-13 發表
請問你喺私家生還是政府開刀?可以要求切走去呀?
是私家醫院醫生主動話可以幫我的^^



0811有馮小貓出世,1011有馮小虎面世。呀哈哈哈....


伯爵府

積分: 18048


40#
發表於 13-6-17 20:36 |只看該作者

回覆:探子回報!疤痕敵做緊九折!

呢D冇鬼用




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo