自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12104


21#
發表於 13-6-12 18:25 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我好好彩無呢個問題,就算以前嗲哋返阿婆到食飯都係好開心既。

我個人認為,老公錫你,自然會愛屋及烏顧及你感受。我老公都鍾意返去外父外母個度食飯,因為我煮嚟煮去都係個啲,返外家多花款餸。

剛拍拖頭兩三年唔熟就會好少同我父母傾計,因為怕醜,個樣木啲囉。但而家熟咗,我老公直頭揸車接埋我嗲哋放工一齊返外家食飯,竟然話唔順路叫我自己搭巴士返+_+

不過係遠囉,我地住北區,父母住觀塘。但佢已經幫我父母在北區買咗樓,希望大家近啲,方便照顧同多啲湯水。



點評

capricornbb  我同妳相反呀, 父母住北區, 我同C6住觀塘, 不過妳C6好好吖  發表於 13-6-13 02:49


珊瑚宮

積分: 114380

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 13-6-12 19:47 |只看該作者
之前拍拖/結婚後去外家食飯係咪咁架? 會唔會中間有啲野發生左令佢咁呢?


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


23#
發表於 13-6-12 20:02 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

如果係我老公,我會唔俾佢見我媽,我媽辛辛苦苦湊大我嫁俾你,佢老人家要忍你黑面受你氣???唔係下話??我真係唔該你唔好上我外家喇


大宅

積分: 3829


24#
發表於 13-6-12 20:08 |只看該作者

引用:如果係我老公,我會唔俾佢見我媽,我媽辛辛

原帖由 usausagi 於 13-06-12 發表
如果係我老公,我會唔俾佢見我媽,我媽辛辛苦苦湊大我嫁俾你,佢老人家要忍你黑面受你氣???唔係下話?? ...






男爵府

積分: 5536


25#
發表於 13-6-12 20:15 |只看該作者

引用:冇敬老之心,不為人設想呢個男人係咪唔值得

原帖由 karee 於 13-06-12 發表
冇敬老之心,不為人設想
呢個男人係咪唔值得再一齊?
我C6都係咁,好似得罪佢咁




珊瑚宮

積分: 102296

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-6-12 20:26 |只看該作者

引用:冇敬老之心,不為人設想呢個男人係咪唔值得

原帖由 karee 於 13-06-12 發表
冇敬老之心,不為人設想
呢個男人係咪唔值得再一齊?
你自己緊係覺得屋企人無問題,C6自己聽到乜覺得點解唔開心,你有無了解過?如果未就覺得佢唔要得同開,我贊成呀!
俾條生路你C6行!
功德無量!



伯爵府

積分: 15417

好媽媽勳章 醒目開學勳章


27#
發表於 13-6-12 20:31 |只看該作者
下次返去唔使通知佢,由佢。


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


28#
發表於 13-6-12 20:32 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我果只勁like外家


大宅

積分: 2349


29#
發表於 13-6-12 20:35 |只看該作者
好多男人都係咁
可能係因為有D人性格唔鐘意SOCIAL,
我個c6就係通常我叫佢佢都係好唔願意的樣,
但上到屋企又會乖乖有禮貌,
不過事前一定好多聲氣唔想去咁


禁止訪問

積分: 102652


30#
發表於 13-6-12 20:59 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


31#
發表於 13-6-12 22:43 |只看該作者
karee 發表於 13-6-12 17:57
我覺得,最大分別是c6自己屋企是反去埋位就食,不需各兄弟姊妹幚手,食完就走。開左飯就邊食邊等,見到返左 ...

我好直接..........如果我係佢會好唔鍾意, 但另一半開口問到唔通一嘢發老脾話唔鍾意(?)

其實應該咁講...你哋兩家人d 習慣真係南轅北轍, 雖然我理解你屋企呢d 係家教同禮貌, 但感覺真係好似坐監報到咁, 我覺得你c6唔高興重點似乎係有好深o既"浪費咗大部份時間應酬嗰part"感覺

或者你搵日同佢傾傾究竟佢唔滿意d 乜先


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


32#
發表於 13-6-12 22:46 |只看該作者
另外我覺得你c6好似唔多識表達嗰種感覺, 我估佢其實唔係唔鍾意去你屋企, 而係唔鍾意嗰種咩都要規定o既感覺

早d 日子問可能覺得冇乜嘢而答應, 但日子越近殺到埋身又唔知點講唯有黑面

(我都係估o架咋)

你同佢傾吓先啦


子爵府

積分: 13627

DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-6-12 23:19 |只看該作者
WChan 發表於 13-6-12 17:41
其實真係尊重對方就一定會尊重埋對方既家人,食餐飯je, 有幾難呀?
講得好啱


大宅

積分: 3669


34#
發表於 13-6-13 01:38 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我果個都係。但又要我應酬佢屋企人。無家教!


大宅

積分: 4480


35#
發表於 13-6-13 01:42 |只看該作者

回覆:karee 的帖子

對,就算你 c6 黑你屋企人面,你都唔好以牙還牙


伯爵府

積分: 15877


36#
發表於 13-6-13 01:48 |只看該作者

回覆:每次叫c6同我屋企人食飯就黑面!好討厭!

我妹夫出親黎都係黑面,全程5叫人,5傾計,一粒聲都5出,我情願我妹5使佢來!


男爵府

積分: 7720

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-6-13 01:51 |只看該作者

引用:冇敬老之心,不為人設想呢個男人係咪唔值得

原帖由 karee 於 13-06-12 發表
冇敬老之心,不為人設想
呢個男人係咪唔值得再一齊?
佢去到比到戲我,所以我比返戲佢!



夠食夠用已經超級好不容易, 知足常樂,苦中作樂!加油!


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 13-6-13 02:41 |只看該作者
我同男家關係極差, 每次見面都針對我, 單單打打(串我無仔生, 叫老公飛我)
所以我一年只會見佢地大約5次, 講真除非重大節日/紅白2事, 平時d飯局我99% no show架
但我老公又唔會咁樣對返我娘家喎, 佢一就到時間就會陪我返去
當然我娘家對佢好好既, 從來唔會比說話佢聽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo