自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1147


21#
發表於 13-6-14 23:17 |只看該作者

回覆:tomatoMM 的帖子

房最平果隻無哂,得3600仲要加一,
自助餐591一位,
仲有入場票,
未計入內食野使費



[img]http://www.baby-gaga.com/]


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


22#
發表於 13-6-14 23:26 |只看該作者
小B雞 發表於 13-6-14 23:17
房最平果隻無哂,得3600仲要加一,
自助餐591一位,
仲有入場票,

最平果隻無你都仲訂...
自助餐係貴價有公仔果間?

咁無全年票又真係差唔多mouth:


男爵府

積分: 5155

認識瑞士牛牛第一回 遊學勳章


23#
發表於 13-6-14 23:30 |只看該作者

回覆:原來依家去廸士尼咁貴!

我又覺得唔能夠同台灣果d 比,感覺唔到,我仔住左晚disney super 開心,我肯定比去任何地方便開心,因為我仔super 愛disney, 比我我都會住多次


大宅

積分: 1147


24#
發表於 13-6-14 23:32 |只看該作者

回覆:diedsee 的帖子

我都覺得如果係super fans會覺得值,可惜我地都唔係




[img]http://www.baby-gaga.com/]


大宅

積分: 1256


25#
發表於 13-6-14 23:34 |只看該作者
超貴!


珍珠宮

積分: 33628

BK Milk勳章


26#
發表於 13-6-14 23:36 |只看該作者

回覆:原來依家去廸士尼咁貴!

有時weekend閒閒地酒店要$4000/晚,太太貴了


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


27#
發表於 13-6-14 23:36 |只看該作者
小B雞 發表於 13-6-14 23:32
我都覺得如果係super fans會覺得值,可惜我地都唔係
咁點解仲要去mouth:
我成日去迪士尼
訂3600房我都覺得太貴了



翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-6-14 23:36 |只看該作者


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-6-14 23:38 |只看該作者

回覆:原來依家去廸士尼咁貴!

好貴啊



愛 我 就 別 傷 害 我


男爵府

積分: 6009


30#
發表於 13-6-14 23:46 |只看該作者

回覆:原來依家去廸士尼咁貴!

三年前去過,個時仲係$2000樓下,而家如果想去真俾唔起啦


禁止訪問

積分: 16396


31#
發表於 13-6-14 23:51 |只看該作者

引用:係勁貴。所以加價前,嗱嗱聲買張紅卡,一大

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58506


32#
發表於 13-6-14 23:52 |只看該作者
迷離莊園好正
Bye


珍珠宮

積分: 31950

親子王國15週年勳章


33#
發表於 13-6-14 23:54 |只看該作者
搶錢


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 13-6-14 23:57 |只看該作者

引用:房最平果隻無哂,得3600仲要加一,自助餐59

原帖由 小B雞 於 13-06-14 發表
房最平果隻無哂,得3600仲要加一,
自助餐591一位,
仲有入場票,
訂房有package, 包兩張大人兩日飛

識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


子爵府

積分: 14373


35#
發表於 13-6-15 00:23 |只看該作者

回覆:小B雞 的帖子

上年我2大2細去都貴到傻,加埋買野食野2日用左接近$8000


男爵府

積分: 7343


36#
發表於 13-6-15 00:26 |只看該作者

回覆:原來依家去廸士尼咁貴!

7000可以去台灣三日兩啦


男爵府

積分: 6291

BK Milk勳章 畀面勳章


37#
發表於 13-6-15 00:32 |只看該作者


大宅

積分: 1147


38#
發表於 13-6-15 00:35 |只看該作者

回覆:eeb 的帖子

有呀,$4910,都唔平啦!



[img]http://www.baby-gaga.com/]


大宅

積分: 1147


39#
發表於 13-6-15 00:36 |只看該作者

回覆:Pink_girl 的帖子

有無覺得好唔值?



[img]http://www.baby-gaga.com/]


大宅

積分: 4595


40#
發表於 13-6-15 00:48 |只看該作者

回覆:原來依家去廸士尼咁貴!

我唔係超級fans,所以我覺得唔值。雖然迪士尼樣樣野貴,今日勁大雨,園內都好多人




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo