婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 13-6-17 12:54 |只看該作者
我覺得係仔都好D....

但如果係BB 女,就真係唔比62睇啦


男爵府

積分: 6365


22#
發表於 13-6-17 13:06 |只看該作者

引用:當年我6299,加姑奶.....成個男家都係,++唔

原帖由 hanbb 於 13-06-15 發表
當年我6299,加姑奶.....成個男家都係, 唔止換片, 沖涼都係, 沖涼仲要拍片, 拍照,

但我個係女 ...
我都係!我好介意其他人睇我囡囡!樓主,你個係仔都好啲。62睇個孫,我接受唔到,我會笑住話:「爺爺唔睇得」之後閂門換片




子爵府

積分: 10743


23#
發表於 13-6-17 14:29 |只看該作者
我99又係,我做乜佢都要企喺隔離望實同加意見,好鬼煩


大宅

積分: 1681


24#
發表於 13-6-17 15:17 |只看該作者

回覆:有冇爺爺嫲嫲次次換片都要跟埋一齊

仔囡都好,我都介意比其他人睇,始終係私處



子爵府

積分: 12654


25#
發表於 13-6-17 15:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovenambb+於+13-06-17+發表

原帖由 yusostupid 於 13-06-17 發表
我都想一個月先見一次



大宅

積分: 2243


26#
發表於 13-6-19 12:09 |只看該作者

回覆:有冇爺爺嫲嫲次次換片都要跟埋一齊

我覺得睇唔係一個問題,但係唔好亂講野囉!


別墅

積分: 736


27#
發表於 13-6-22 20:00 |只看該作者
我見過d 62 新抱餵人奶都照跟


男爵府

積分: 9891


28#
發表於 13-6-22 20:09 |只看該作者

引用:我見過d+62+新抱餵人奶都照跟

原帖由 冬瓜媽媽 於 13-06-22 發表
我見過d 62 新抱餵人奶都照跟
我奶奶姑仔試過跟,我c6大反應過我,問佢地跟來做咩?




禁止訪問

積分: 574


29#
發表於 13-6-24 08:47 |只看該作者

回覆:有冇爺爺嫲嫲次次換片都要跟埋一齊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3714


30#
發表於 13-6-24 11:09 |只看該作者

回覆:有冇爺爺嫲嫲次次換片都要跟埋一齊

我好介意,好似出賣自己個女咁,抵蝕曬,睇得多唔矜貴不特旨,呢d咁個人私隱,媽媽做得岩。男仔女仔都一樣




珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-6-24 11:14 |只看該作者

引用:我見過d+62+新抱餵人奶都照跟

原帖由 冬瓜媽媽 於 13-06-22 發表
我見過d 62 新抱餵人奶都照跟



珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-6-24 11:14 |只看該作者

回覆:有冇爺爺嫲嫲次次換片都要跟埋一齊

望下都可以, 但摸就唔得。


男爵府

積分: 8737

BK Milk勳章


33#
發表於 13-6-24 13:27 |只看該作者

回覆:有冇爺爺嫲嫲次次換片都要跟埋一齊

我冇咩所謂,好小事者


大宅

積分: 1150


34#
發表於 13-6-24 23:15 |只看該作者

回覆:有冇爺爺嫲嫲次次換片都要跟埋一齊

Same same, 我99見少一秒都唔得,換片,食奶,就連呀仔瞓著覚都要坐係側邊睇住,過份緊張啦。我知錫佢,但我仔比人望住食奶會分心,瞓覺郁一郁奶奶就抱,諗住安慰佢,但就其實整醒佢,所以我叫佢地一星期嚟一次夠哂




複式洋房

積分: 433


35#
發表於 13-6-26 15:14 |只看該作者

引用:Same+same,+我99見少一秒都唔得,換片,食

原帖由 haileyB 於 13-06-24 發表
Same same, 我99見少一秒都唔得,換片,食奶,就連呀仔瞓著覚都要坐係側邊睇住,過份緊張啦。我知錫佢,但 ...
我奶奶同你奶奶好似,連我仔訓覺都要坐係側邊望住,不過奶奶咁錫我仔我好開心


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo