自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20025


21#
發表於 13-6-17 21:34 |只看該作者
gracelam 發表於 13-6-17 21:32
點解唔一齊食早餐樓主又換晒衫,點解都唔一齊出去食
小誤會,溝通上出左小問題!因為 ...
我一早已經同C6講左一齊食的.係今早佢搞好晒,我差唔多搞完佢就走左去.

仲要唔係屋企樓下食,要坐半個鐘車去食.


子爵府

積分: 14754


22#
發表於 13-6-17 21:34 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

講明左大陸巴士站等,又自己上車,咁又幾嬲既!嬲一日好啦!


琥珀宮

積分: 169653


23#
發表於 13-6-17 21:34 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ivycwl+於+13-6-17+21:16+編輯

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
本帖最後由 ivycwl 於 13-6-17 21:16 編輯

今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45出門口,我話咁早出 ...
你c6好無辜,佢問咗你先出門口,你唔想佢行先就唔好答佢「好」啦,係你自己口不對心但仲要嬲人,真係難服侍!



點評

991129  終於有姊妹睇出問題所在  發表於 13-6-18 11:07
fanny590    發表於 13-6-18 09:45
irenecc    發表於 13-6-18 00:46
yfceo    發表於 13-6-17 23:59
cissie    發表於 13-6-17 23:58
cissie    發表於 13-6-17 23:58
jump.jump  EXACTLY,口講一套心又一套,想點?  發表於 13-6-17 23:00


瑪瑙宮

積分: 133372


24#
發表於 13-6-17 21:34 |只看該作者

引用:今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
本帖最後由 ivycwl 於 13-6-17 21:16 編輯

今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45出門口,我話咁早出 ...
咁佢覺得一齊上大陸重唔重要



侯爵府

積分: 20025


25#
發表於 13-6-17 21:36 |只看該作者
tkop 發表於 13-6-17 21:34
咁佢覺得一齊上大陸重唔重要
對我黎講,我覺得同我一齊上大陸,重要過去食早餐.


子爵府

積分: 11423


26#
發表於 13-6-17 21:37 |只看該作者
SORRY. 你應該好嬲. 但我笑左.
如果你覺得咁難得先同C6一齊出門口係咁開心.
點解你又唔為佢早少少出門口.
大家一齊嘆個早餐, 好幸福咖ma.


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 13-6-17 21:37 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 21:29
我其實唔係唔倍佢出去,我已經著好晒衫亦都打算出去的.
但係我地真係早左好多,遲多半個鐘出門其實都趕得到食 ...
早啲出去食, 慢慢嘆, 大家relax下
不失為生活情趣...
但遲半個鐘, 就要急急趕~
早啲, 食嘢無咁多人
搭車又無咁多人
可以輕鬆自在啲

            


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


28#
發表於 13-6-17 21:38 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 21:29
我其實唔係唔倍佢出去,我已經著好晒衫亦都打算出去的.
但係我地真係早左好多,遲多半個鐘出門其實都趕得到食 ...

但衰在佢話自己出去食早餐先之後再等, 點知你答佢好

男人呢方面真係低能到爆, 佢見你答好就真係當好, 佢唔會諗你都早咗咁多起身同埋已經著好晒衫


侯爵府

積分: 20025


29#
發表於 13-6-17 21:38 |只看該作者
木土土 發表於 13-6-17 21:34
你c6好無辜,佢問咗你先出門口,你唔想佢行先就唔好答佢「好」啦,係你自己口不對心但仲要嬲人,真係難服侍 ...
我C6都話覺得自己好無辜.但我講好啦係諗住應佢一聲,但佢話咁快走左去.


瑪瑙宮

積分: 133372


30#
發表於 13-6-17 21:38 |只看該作者

引用:Quote:tkop+發表於+13-6-17+21:34+咁佢覺得

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
對我黎講,我覺得同我一齊上大陸,重要過去食早餐.
你覺得唔代表佢覺得嘛


子爵府

積分: 10177


31#
發表於 13-6-17 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycwl+於+13-06-17+發表本帖

原帖由 木土土 於 13-06-17 發表
你c6好無辜,佢問咗你先出門口,你唔想佢行先就唔好答佢「好」啦,係你自己口不對心但仲要嬲人,真係難服侍 ...
咪就係
反而應該樓主老公嬲先啱,無端端要勁 say sorry mouth:




侯爵府

積分: 20025


32#
發表於 13-6-17 21:40 |只看該作者
kakachopper 發表於 13-6-17 21:38
但衰在佢話自己出去食早餐先之後再等, 點知你答佢好

男人呢方面真係低能到爆, 佢見你答好就真係當好, 佢 ...
YES,THIS IS WHAT I THINK.....
係咪我C6先係咁,定係男人都係咁....



侯爵府

積分: 20025


33#
發表於 13-6-17 21:40 |只看該作者
tkop 發表於 13-6-17 21:38
你覺得唔代表佢覺得嘛
你咁講我仲嬲.


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


34#
發表於 13-6-17 21:42 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 21:40
YES,THIS IS WHAT I THINK.....
係咪我C6先係咁,定係男人都係咁....

男人都係咁, 男女思考模式不同

咁多年我c6 俾我爆咗好多樽先細心d (細心咗d.....咋)


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


35#
發表於 13-6-17 21:44 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

C6話,咁我出去食早餐先,你自己遲D黎之後係大陸的巴士站等.
我咪答佢...好呀.

噤又係你自己話好嘅
好完之後又要追,追完之後又要嬲




公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


36#
發表於 13-6-17 21:45 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我覺得你C6冇問題


瑪瑙宮

積分: 133372


37#
發表於 13-6-17 21:51 |只看該作者

引用:Quote:tkop+發表於+13-6-17+21:38+你覺得唔

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
你咁講我仲嬲.
咁你做人要大量的,唔好為左小事而嬲


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 13-6-17 21:53 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 21:38
我C6都話覺得自己好無辜.但我講好啦係諗住應佢一聲,但佢話咁快走左去.

樓主同你C6結左婚幾耐? 好似係大家默契差左D先會有咁既誤會. 如果今日咁既情況你都咁介意, 佢平時應該成日中招, 仲唔醒目既!!


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


39#
發表於 13-6-17 21:53 |只看該作者
本帖最後由 kakachopper 於 13-6-17 21:54 編輯
ivycwl 發表於 13-6-17 21:38
我C6都話覺得自己好無辜.但我講好啦係諗住應佢一聲,但佢話咁快走左去.

咁老實講佢又真係幾蘑菇菇o既 , 過咗去就算啦, 當學多堂兩性思考學問啦

我c6 講到好到肉, 佢話"男人問完yes 就yes, no 就no, 點知你d 女人諗到咁多嘢啫"
初初我都唔明, 但日子耐咗, 佢開始學女人細心d 之餘我又學男人咁講得直d, 真係work 喎

免費報紙晴報副刊有個小專欄講兩性關係, 佢用咗好多生活例子講男女思考同concern 角度, 睇完諗返又真係幾有共嗚同啟發


男爵府

積分: 9529

BK Milk勳章 畀面勳章


40#
發表於 13-6-17 21:55 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我覺得男人就係咁蠢咁唔細心 唔好嬲啦




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo