立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9555
happymanman 發表於 13-6-18 13:07 回覆 waiwaikelly 的帖子 菲呀, 個個都借
子爵府
積分: 11241
chichiho 發表於 13-6-18 13:11 我又係剛同佢續約佢就去借錢,我扣起佢每月還款拎去大衆還,剩低比返佢 ...
大宅
積分: 4590
chichiho 發表於 13-6-18 14:23 菲 佢周圍放張還款咭所以我見到
happymanman 發表於 13-6-18 14:24 我個工人話走 (5月頭) 我即時請工人啦, 佢下個月中走(佢得我請到工人到先返去) 點知佢早兩個同我講想留下. ...
珍珠宮
積分: 36732
YanYan0116 發表於 13-6-18 14:52 如果出糧時, 問姐姐還$未, OR我打去安信問, 又可唔可以, 我唔想再有人打去我屋企. ...
waiwaikelly 發表於 13-6-18 15:14 你個姐姐又係借左財仔呀? 菲定印? 你點發現呢? 我個姐姐又係去左安信借呀
YanYan0116 發表於 13-6-18 15:25 印 請佢時已WARN佢,
waiwaikelly 發表於 13-6-18 16:33 woo...你真係唔好彩喎....用2個都借財仔.....但頭個個姐姐算有良心..肯還 咁你而家個姐姐係岩岩簽架?
YanYan0116 發表於 13-6-18 17:53 舊年簽, 其實我搵緊人啦.
別墅
積分: 693
原帖由 貓之姬 於 13-06-18 發表 我工人都發現了她借了25000,她7月放假回菲,我都唔知好唔好同佢傾
貓之姬 發表於 13-6-18 19:29 2月續左 唉
YanYan0116 發表於 13-6-19 00:14 舊工人係第四張時借的, 近年借貸成風.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy