論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9555


21#
發表於 13-6-18 13:11 |只看該作者
happymanman 發表於 13-6-18 13:07
回覆 waiwaikelly 的帖子

菲呀, 個個都借
咁而家你個工人唔做?


子爵府

積分: 11241


22#
發表於 13-6-18 13:11 |只看該作者

回覆:發現工人借財仔既你,你地會點做呢?

我又係剛同佢續約佢就去借錢,我扣起佢每月還款拎去大衆還,剩低比返佢




男爵府

積分: 9555


23#
發表於 13-6-18 13:13 |只看該作者
chichiho 發表於 13-6-18 13:11
我又係剛同佢續約佢就去借錢,我扣起佢每月還款拎去大衆還,剩低比返佢



...
你點發現佢借錢架? 同埋 你個個係菲定印?


子爵府

積分: 11241


24#
發表於 13-6-18 14:23 |只看該作者

回覆:waiwaikelly 的帖子


佢周圍放張還款咭所以我見到





大宅

積分: 4590


25#
發表於 13-6-18 14:24 |只看該作者
我個工人話走 (5月頭) 我即時請工人啦, 佢下個月中走(佢得我請到工人到先返去) 點知佢早兩個同我講想留下. 但我仍然收到銀行信話佢欠 $ wor. 點比佢留呀.
真係雞肋呀...
不過佢肯準時還錢就算啦, 請另一個又唔一定唔借, 自己又要比agent fee.


男爵府

積分: 9555


26#
發表於 13-6-18 14:48 |只看該作者
chichiho 發表於 13-6-18 14:23

佢周圍放張還款咭所以我見到
你都好吖....佢唔小心比你睇到

我係見佢有古怪自己抄佢櫃睇架 (係就係衰d)

而家我都唔知督唔督爆佢好?

如果佢話比我知我都會好似你咁....叫佢出糧還左錢先啦


男爵府

積分: 9555


27#
發表於 13-6-18 14:49 |只看該作者
happymanman 發表於 13-6-18 14:24
我個工人話走 (5月頭) 我即時請工人啦, 佢下個月中走(佢得我請到工人到先返去) 點知佢早兩個同我講想留下. ...
咁你而家新請個個係完約? 菲定印呀?


大宅

積分: 4590


28#
發表於 13-6-18 14:51 |只看該作者
回覆 waiwaikelly 的帖子

請一個未做過的海外印, 我屋企有兩個細, 無人肯做


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


29#
發表於 13-6-18 14:52 |只看該作者
如果出糧時, 問姐姐還$未, OR我打去安信問,
又可唔可以,
我唔想再有人打去我屋企.


男爵府

積分: 9555


30#
發表於 13-6-18 15:14 |只看該作者
YanYan0116 發表於 13-6-18 14:52
如果出糧時, 問姐姐還$未, OR我打去安信問,
又可唔可以,
我唔想再有人打去我屋企. ...
你個姐姐又係借左財仔呀? 菲定印? 你點發現呢?

我個姐姐又係去左安信借呀


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


31#
發表於 13-6-18 15:25 |只看該作者
waiwaikelly 發表於 13-6-18 15:14
你個姐姐又係借左財仔呀? 菲定印? 你點發現呢?

我個姐姐又係去左安信借呀



請佢時已WARN佢,
我唔同舊姐姐(印)續係因為佢亦係借了安信.
舊姐姐時, 我收了REMINDER一次之後,
舊姐姐還好, 依期還,
無人打過嚟追數.

現任印就衰啦, IN佢時仲叫我放心佢一定唔會,
原先我仲以為佢係基督徒會乖D,
但一樣講大話唔貶眼.

我1月收到REMINDER時,
多多藉口,
又話係朋友借朋友無還
佢欠款係$33K,
一個月要還$3K,
以為佢個個月還啦,
上個月收到REMINDERS, 電話.....
我係從來都無講過屋企電話比姐姐G架,
真係嬲呀.
安信話佢無還2期,
佢月尾出糧的,
我咪在2X號時, ADVANCE $3K比佢找數先,
呢個月, 我係咪打去安信問咗, 先出糧比佢,
唉, 幫安信做埋收數TIM.



男爵府

積分: 9555


32#
發表於 13-6-18 16:33 |只看該作者
YanYan0116 發表於 13-6-18 15:25


請佢時已WARN佢,
woo...你真係唔好彩喎....用2個都借財仔.....但頭個個姐姐算有良心..肯還

咁你而家個姐姐係岩岩簽架?


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


33#
發表於 13-6-18 17:53 |只看該作者
waiwaikelly 發表於 13-6-18 16:33
woo...你真係唔好彩喎....用2個都借財仔.....但頭個個姐姐算有良心..肯還

咁你而家個姐姐係岩岩簽架?

舊年簽, 其實我搵緊人啦.



男爵府

積分: 9555


34#
發表於 13-6-18 18:05 |只看該作者
YanYan0116 發表於 13-6-18 17:53
舊年簽, 其實我搵緊人啦.
唉...搵工人搵到個人心都淡晒.......成個人好似比佢搞到六神無主...
最慘係個小朋友.....成日都要換工人


別墅

積分: 693


35#
發表於 13-6-18 18:45 |只看該作者

回覆:waiwaikelly 的帖子

我工人都發現了她借了25000,她7月放假回菲,我都唔知好唔好同佢傾




男爵府

積分: 9555


36#
發表於 13-6-18 18:52 |只看該作者

引用:我工人都發現了她借了25000,她7月放假回菲

原帖由 貓之姬 於 13-06-18 發表
我工人都發現了她借了25000,她7月放假回菲,我都唔知好唔好同佢傾
好似我咁岩岩續約?




別墅

積分: 693


37#
發表於 13-6-18 19:29 |只看該作者

回覆:waiwaikelly 的帖子

2月續左 唉




珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


38#
發表於 13-6-19 00:14 |只看該作者
waiwaikelly 發表於 13-6-18 16:33
woo...你真係唔好彩喎....用2個都借財仔.....但頭個個姐姐算有良心..肯還

咁你而家個姐姐係岩岩簽架?

舊工人係第四張時借的,
近年借貸成風.


男爵府

積分: 9555


39#
發表於 13-6-19 09:30 |只看該作者
貓之姬 發表於 13-6-18 19:29
2月續左 唉
請問你點發現架?你打算點?


男爵府

積分: 9555


40#
發表於 13-6-19 09:36 |只看該作者
本帖最後由 waiwaikelly 於 13-6-19 09:39 編輯
YanYan0116 發表於 13-6-19 00:14
舊工人係第四張時借的,
近年借貸成風.

咁你舊工人可能真係比人教壞左
我都覺得d工人好易受人影響

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo