跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 136


21#
發表於 07-2-24 08:13 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

媽咪問過入境處去澳門一定要用回港証喎, Passport 唔得... :cry:


別墅

積分: 945

好媽媽勳章


22#
發表於 07-2-25 11:17 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

"媽咪問過入境處去澳門一定要用回港証喎, Passport 唔得..." <<--我都想知呀! 駛唔駛申請回港証呀?

我bb 張証件相係自己屋企影o架!



大宅

積分: 4455


23#
發表於 07-2-25 11:32 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

依定E-PASSPORT 要白色背景喎。
waichuntai 寫道:
"媽咪問過入境處去澳門一定要用回港証喎, Passport 唔得..." <<--我都想知呀! 駛唔駛申請回港証呀?

我bb 張証件相係自己屋企影o架!



大宅

積分: 4179


24#
發表於 07-2-25 14:49 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

waichuntai,

妳個b個樣好大個呀?幾時出世架?藍色個背景係key上去定影架?我個女越黎越坐唔定,仲諗緊點係屋企同佢影添?


別墅

積分: 945

好媽媽勳章


25#
發表於 07-2-26 22:10 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

我 bb 0607出世架! 藍色個背景係 LCD TV 無 signal 嘅時候, 係我 c6 o既 傑作


大宅

積分: 4179


26#
發表於 07-2-26 22:32 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

勁呀!
waichuntai 寫道:
我 bb 0607出世架! 藍色個背景係 LCD TV 無 signal 嘅時候, 係我 c6 o既 傑作


男爵府

積分: 9473


27#
發表於 07-2-27 01:03 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

waichuntai 寫道:
我 bb 0607出世架! 藍色個背景係 LCD TV 無 signal 嘅時候, 係我 c6 o既 傑作


Good idea, 等我試下先,之後再用software張個background 變白色.


大宅

積分: 4179


28#
發表於 07-2-27 21:56 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

如果唔係LCD background,可唔可以執番做白色底架?
kenzo 寫道:
[quote]
waichuntai 寫道:
我 bb 0607出世架! 藍色個背景係 LCD TV 無 signal 嘅時候, 係我 c6 o既 傑作


Good idea, 等我試下先,之後再用software張個background 變白色. [/quote]


大宅

積分: 2588


29#
發表於 07-4-25 19:21 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

終於比我 dig out 返呢個咁正機topic出來, yeah!
快啲同Jamie搞passport先


大宅

積分: 2588


30#
發表於 07-4-25 19:31 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

please see below for the updated link for SAR passport:

SAR passport


大宅

積分: 2013


31#
發表於 07-4-25 21:41 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

唔該晒mona!

monchuchu 寫道:
終於比我 dig out 返呢個咁正機topic出來, yeah!
快啲同Jamie搞passport先


伯爵府

積分: 18885


32#
發表於 07-4-25 21:57 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

monchuchu 寫道:
終於比我 dig out 返呢個咁正機topic出來, yeah!
快啲同Jamie搞passport先


好叻喎你...
其實到而家我都未有時間攪


男爵府

積分: 6805

好媽媽勳章 醒目開學勳章


33#
發表於 07-4-25 22:25 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

你們同阿b影相時d衫最好深色少少。因我去申請時個imm offr話個效果出嚟唔係好見到個膊頭,可能要補過張相,因我同阿女著咗件粉紅色衫影,我都博吓照做咗先。


複式洋房

積分: 286


34#
發表於 07-4-26 10:01 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

waichuntai:
我搵過yahoo網頁話11歲以下去澳門可以用passport加身份證, 我都打算帶亞B去澳門, 我都申請緊passport+身份證但冇申請回港證喎。死喇!, 會唔會到時唔比入境架


大宅

積分: 2588


35#
發表於 07-4-27 19:31 |只看該作者

Re: 申請BB身份證及旅遊証件

係呀, 個officer話唔好着太淺色嘅衫, 但係佢話 太深色(black)都唔得嫁, 麻鬼煩

藍寶石王子 寫道:
你們同阿b影相時d衫最好深色少少。因我去申請時個imm offr話個效果出嚟唔係好見到個膊頭,可能要補過張相,因我同阿女著咗件粉紅色衫影,我都博吓照做咗先。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo