自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


禁止訪問

積分: 1496


21#
發表於 13-6-21 22:41 |只看該作者

引用:其實好講你3級之後去到乜嘢位,3級同6級真

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 13-6-21 22:47 |只看該作者
嘩,見到你呢個POST,我即刻叫我老公問下二嫂買琴係唔係有折~~
我都好想學~~~


子爵府

積分: 12422

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 13-6-21 22:52 |只看該作者
回覆 yc09 的帖子

你多時間練嗎?我而家都學緊,不過最大問題係無時間練,你都要加油!


珍珠宮

積分: 31074


24#
發表於 13-6-21 22:56 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

視乎你每日練幾耐琴,同想考咩成績。一年時間,可能考五級穩陣d。



禁止訪問

積分: 1496


25#
發表於 13-6-21 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yc09 於 13-06-21 發表我係成

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1496


26#
發表於 13-6-21 23:00 |只看該作者

引用:嘩,見到你呢個POST,我即刻叫我老公問下二嫂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1496


27#
發表於 13-6-21 23:02 |只看該作者

引用:回覆 yc09 的帖子你多時間練嗎?我而家都學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1496


28#
發表於 13-6-21 23:02 |只看該作者

引用:回覆 yc09 的帖子你多時間練嗎?我而家都學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1496


29#
發表於 13-6-21 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 stinkyrabbit111 於 13-06-21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12422

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 13-6-21 23:06 |只看該作者
回覆 yc09 的帖子

我都唔可以日日練,差時,15min, 平日練到一個鐘,已經好好了!weekend咪練多d


珍珠宮

積分: 40292


31#
發表於 13-6-21 23:09 |只看該作者

回覆:yc09 的帖子

你係為左考試定為左真係有咁ga級數?坦白講,好勤力練考試歌。。。一年都夠,但基本功同技巧就。。。。不敢恭為了。。。


禁止訪問

積分: 1496


32#
發表於 13-6-21 23:16 |只看該作者

引用:你係為左考試定為左真係有咁ga級數?坦白講

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


33#
發表於 13-6-21 23:24 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

如果死練爛練一年都練到考試的野
但係打好個基礎會好d
接觸多d唔同時期的歌 起碼知d特點
對考口試都有幫助




男爵府

積分: 7046


34#
發表於 13-6-21 23:39 |只看該作者

回覆:yc09 的帖子

細個學琴,同大人學琴進度非常大差異!
有大人學生疏於練習,2年進度也差唔多,小朋友push 到,潛力較大,手指亦較靈活,1年亦可跳級。


珍珠宮

積分: 40292


35#
發表於 13-6-21 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DIMDIM2011+於+13-06-21+發表

原帖由 yc09 於 13-06-21 發表
其實我計劃係想15年8月or 前幾個月考六級
三級我係12年10月考
我只係想睇下點樣既進度先可以岩到我個plan
請唔好以級比級,考到級唔代表叻同有料,我試過有個轉手學生一星期見我一次練一日考試歌都可以考到7級,試問考試有幾難? 所以先問你追求乜野?


禁止訪問

積分: 1496


36#
發表於 13-6-22 00:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yc09 於 13-06-21 發表其實我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9089


37#
發表於 13-6-22 10:22 |只看該作者

引用:Quote:yc09+發表於+13-6-21+22:17+thx+ur+c

原帖由 effietly1125 於 13-06-21 發表
都ok,你完成到first lesson in bach都有4級程度,但你唔去bk2,一黎就two part會好難~two part教得精細的 ...
我已經考左grade 7都係剛剛完成bach既2 parts.開頭接觸2 parts真係彈到頭都暈


禁止訪問

積分: 5268


38#
發表於 13-6-22 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+effietly1125+於+13-06-21+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 13-6-22 11:26 |只看該作者
其實如果你份工唔係要求你一定有某個級數,而係只要彈到歌仔就足夠,
你不如去搵啲唔同既譜 (你自己有興趣果啲/流行歌等等)
或者直頭練你工作所需的兒歌,
彈得多自然彈得好
如果你係為咗考試,畀你一年練熟三首考試歌,
但係其他歌你都係唔識彈,咁對你都無幫助,同埋齋練三首歌好悶囉
我弟弟從來無學過琴,佢亦都唔係勤力練,
但係我有時會捉住佢同我一齊彈琴,
佢自己都彈到好多歌,
如果佢去考應該都考到六級
個人覺得,sight reading 好重要,你睇譜睇得快又可以即時彈出黎,
等如你識得彈好多好多歌,只要有譜都彈到
而 sight reading 就係彈好多唔同的歌練返來的
有的家長為求子女報考中小學有優勢就谷佢地考試,
我都明白家長想為子女好,但子女本身程度唔夠,
成年練來練去都係3首歌、scale,學生唔悶我做老師都悶到抽筋,
跟住啱啱考完試又跳級開始練下幾級的考試歌,
但今次佢程度就更加唔夠了,如是者一路惡性偱環下去...
所以我覺得考級唔好急進,
亦都唔好一年之內淨練3首歌,
要彈啲唔同的歌,咁先會keep住進步


禁止訪問

積分: 1496


40#
發表於 13-6-22 11:56 |只看該作者

引用:其實如果你份工唔係要求你一定有某個級數,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo