自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


21#
發表於 13-6-22 10:13 |只看該作者

引用:Quote:pigpig+發表於+13-6-22+09:59+我一直

原帖由 fatpanda 於 13-06-22 發表
我之前係5-6日, 自從過左四十之後, 呢幾年就變少左, 只係3日左右而且量變少左~ ...
死!我有排刀未4o



My Two Princess


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


22#
發表於 13-6-22 10:14 |只看該作者
nakoko 發表於 13-6-22 10:12
莫非樓主未生BB??否則我諗唔到有乜理由要同身理時鐘逆行??
同意, 女人到咁上下就會停, 點解要強行逆轉呢


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


23#
發表於 13-6-22 10:15 |只看該作者
pigpig 發表於 13-6-22 10:13
死!我有排刀未4o


大宅

積分: 3936


24#
發表於 13-6-22 10:15 |只看該作者

引用:今天37嵗,經期係呢2,3年越黎越少,3日倒

原帖由 cindyleung0728 於 13-06-22 發表
今天37嵗,經期係呢2,3年越黎越少,3日倒就無啦!量少,依家有時頭尾得2日,停3日倒,又黎番好少(用護墊 ...
點解想嚟多D

我都係嚟三日左右

亦睇過中,西醫

都話冇問題喎



伯爵府

積分: 15946


25#
發表於 13-6-22 10:16 |只看該作者
睇睇婦科好D!每人的身體狀況不同!


大宅

積分: 1169


26#
發表於 13-6-22 10:16 |只看該作者
提早更年期?


禁止訪問

積分: 80247


27#
發表於 13-6-22 10:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fatpanda+於+13-06-22+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


28#
發表於 13-6-22 10:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cindyleung0728+於+13-06-22+

原帖由 kalenagg 於 13-06-22 發表
點解想嚟多D

我都係嚟三日左右
我都係來三日到,嚇親以為有咩唔好添,好彩你話醫生答沒問題。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 3936


29#
發表於 13-6-22 10:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kalenagg+於+13-06-22+發表點

原帖由 alphabetagamma 於 13-06-22 發表
我都係來三日到,嚇親以為有咩唔好添,好彩你話醫生答沒問題。
西醫話正常冇問題

中醫梗係話你血虛,寒底

如果想身體正常嚟返多D

就戒口

唔好飲凍嘢,食生冷野

維持一段時間+飲中藥調理

我試過係work

不過隔一排又忍唔到口


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 13-6-22 10:24 |只看該作者
cindyleung0728 發表於 13-6-22 10:06
係呀!壓力大,身體差,呢2年仲無啦啦有咩哮喘

處理好身体先,盡量食少啲生冷野,暖宮 (唔好冷親個肚,子宮),飲紅棗水,唔使太濃,但最好長期飲 (除咗 m 嗰幾日唔好飲)。
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


31#
發表於 13-6-22 10:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pigpig+於+13-06-22+發表死!

原帖由 Superman-GF 於 13-06-22 發表
想揼你
mouth:咩事



My Two Princess


子爵府

積分: 11404


32#
發表於 13-6-22 10:42 |只看該作者

引用:Quote:pigpig+發表於+13-6-22+09:59+我一直

原帖由 fatpanda 於 13-06-22 發表
我之前係5-6日, 自從過左四十之後, 呢幾年就變少左, 只係3日左右而且量變少左~ ...
same as me


子爵府

積分: 11404


33#
發表於 13-6-22 10:53 |只看該作者

回覆:有咩方法經期會長d同量多d

我家姐由細到大都只係3-4日,量少無肚痛,過左40歲就更少,我以前要6日,不知幾羡慕佢。


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


34#
發表於 13-6-22 10:58 |只看該作者
我拉“暈”都係頭尾3日度,有時第一日夜晚,第2日(正常一日),第3日中午已經冇乜慢慢少左,都有問過中e都話冇問題


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-6-22 11:04 |只看該作者

引用:Quote:cindyleung0728+發表於+13-6-22+10:0

原帖由 nakoko 於 13-06-22 發表
莫非樓主未生BB??否則我諗唔到有乜理由要同身理時鐘逆行??
又唔係向身體逆行,有得可以調理點解唔長d,好似臉部皮膚咁,我地都會做好多護膚,令到皮膚延遲老化。


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 13-6-22 11:04 |只看該作者

引用:Quote:cindyleung0728+發表於+13-6-22+10:0

原帖由 nakoko 於 13-06-22 發表
莫非樓主未生BB??否則我諗唔到有乜理由要同身理時鐘逆行??
又唔係向身體逆行,有得可以調理點解唔長d,好似臉部皮膚咁,我地都會做好多護膚,令到皮膚延遲老化。


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-6-22 11:05 |只看該作者

引用:提早更年期?

原帖由 JOE322 於 13-06-22 發表
提早更年期?
我就係担心囉


公爵府

積分: 26604

畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 13-6-22 11:06 |只看該作者

回覆:ivory0915 的帖子

唔該


子爵府

積分: 10647


39#
發表於 13-6-22 11:08 |只看該作者
我都有呢個疑問, 越來越少.. 少到只有1天有一些, 前及尾可以用護墊搞掂...

但我又無諗過點樣令佢多返.. 只係諗, 難道我就快停經?


子爵府

積分: 12243


40#
發表於 13-6-22 11:16 |只看該作者

回覆:cindyleung0728 的帖子

八珍湯,藥房有好多包好一份一份,幾十蚊一份,經期後(清晒)飮3,4日,呢個月已完經期都可以飮。

八珍湯調理氣血仲對子宮好好,我飲左十幾年,冇經痛,40歲生第二胎生左個肥妹仔,當然,子宮有水瘤,朱古力瘤,咩瘤都醫左先飮啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo