立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 152003
原帖由 fatpanda 於 13-06-22 發表 我之前係5-6日, 自從過左四十之後, 呢幾年就變少左, 只係3日左右而且量變少左~ ...
珊瑚宮
積分: 102475
nakoko 發表於 13-6-22 10:12 莫非樓主未生BB??否則我諗唔到有乜理由要同身理時鐘逆行??
pigpig 發表於 13-6-22 10:13 死!我有排刀未4o
大宅
積分: 3936
原帖由 cindyleung0728 於 13-06-22 發表 今天37嵗,經期係呢2,3年越黎越少,3日倒就無啦!量少,依家有時頭尾得2日,停3日倒,又黎番好少(用護墊 ...
伯爵府
積分: 15946
積分: 1169
禁止訪問
積分: 80247
積分: 108856
原帖由 kalenagg 於 13-06-22 發表 點解想嚟多D 我都係嚟三日左右
原帖由 alphabetagamma 於 13-06-22 發表 我都係來三日到,嚇親以為有咩唔好添,好彩你話醫生答沒問題。
珍珠宮
積分: 39762
cindyleung0728 發表於 13-6-22 10:06 係呀!壓力大,身體差,呢2年仲無啦啦有咩哮喘
原帖由 Superman-GF 於 13-06-22 發表 想揼你
子爵府
積分: 11404
水晶宮
積分: 72793
公爵府
積分: 26604
原帖由 nakoko 於 13-06-22 發表 莫非樓主未生BB??否則我諗唔到有乜理由要同身理時鐘逆行??
原帖由 JOE322 於 13-06-22 發表 提早更年期?
積分: 10647
積分: 12243
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy