婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1096


21#
發表於 13-6-24 17:23 |只看該作者
睇完妳地咁講, 我就唔再諗哩兩件事。
其實唔係因為件事,係奶奶對我同C6好大細超囉~~
相反我媽咪係當C6好似半邊仔咁!
係我天真, 哩個世界冇公平既...


男爵府

積分: 7116


22#
發表於 13-6-24 18:01 |只看該作者

引用:見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根

原帖由 jspregnant 於 13-06-24 發表
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既 ...
想當年我因為屋企裝修去c6屋企住咗4日,d要洗架衫同c6d衫放埋一起,我個99將我d衫選出來,洗哂c6d衫都唔幫我洗埋,還要有工人洗,個工人我c6請架所以你個個一d都唔過份




男爵府

積分: 8526


23#
發表於 13-6-24 18:46 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

點會容忍到毛巾穿窿同漱口杯污糟架?無人幫我換我自己都接受唔到自己...




別墅

積分: 932


24#
發表於 13-6-24 19:13 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

冇期望冇失望

幾好呀





子爵府

積分: 13024


25#
發表於 13-6-24 21:44 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

可能佢以為你慣左咁污糟,唔滾攪你,驚掉左你d野會唔高興。




大宅

積分: 4731


26#
發表於 13-6-24 21:56 |只看該作者
都係o個句,要人當你o係女,首先問自己會唔會當佢係阿媽先啦。


男爵府

積分: 5150


27#
發表於 13-6-24 22:47 |只看該作者

引用:見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根

原帖由 jspregnant 於 13-06-24 發表
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既 ...
你媽對女婿好係因為佢想女婿對自己個女好



點評

louise23bb  X1  發表於 13-6-24 23:00


大宅

積分: 1096


28#
發表於 13-6-24 23:07 |只看該作者
回覆 蘋果mama 的帖子

最初我係有視奶奶為屋企人。見到佢咁大細超,我唔會再當佢係自己人。


大宅

積分: 1096


29#
發表於 13-6-24 23:11 |只看該作者
回覆 VickyCY 的帖子

我果陣坐月,只係顧住BB,自己D野乜都唔緊要!


大宅

積分: 4731


30#
發表於 13-6-24 23:13 |只看該作者
jspregnant 發表於 13-6-24 10:07
回覆 蘋果mama 的帖子

最初我係有視奶奶為屋企人。見到佢咁大細超,我唔會再當佢係自己人。 ...
我初初都係o架,但係我62大細超到爆,佢o既大細超係佢錫哂佢欽點要我叔仔娶番o黎個個大陸新抱,所以我之後就改變態度,唔再計較,亦唔再當佢係阿爸咁看待。反觀我99一直對我都好好。


大宅

積分: 1096


31#
發表於 13-6-24 23:15 |只看該作者
回覆 chitosefung 的帖子

一向好少接觸,生BB後一黎就住埋一齊~! 最初個心有當奶奶係好親既人。


大宅

積分: 1096


32#
發表於 13-6-24 23:18 |只看該作者
回覆 Ovab 的帖子

我媽咪係好真心視我c6為半邊仔。並冇心懷目的。


男爵府

積分: 5179


33#
發表於 13-6-25 01:38 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

你期望過高啦。就算你媽媽當你老公親生仔咁好,都唔可以期望奶奶當你親生女咁。咁諗只會自己唔開心。


別墅

積分: 565


34#
發表於 13-6-25 03:10 |只看該作者

引用:冇期望冇失望幾好呀 +

原帖由 toby1357 於 13-06-24 發表
冇期望冇失望

幾好呀



大宅

積分: 1787


35#
發表於 13-6-25 03:31 |只看該作者

引用:我係99都吾幫你換

原帖由 bongbongpatty 於 13-06-24 發表
我係99都吾幫你換
咪係,點解咁




大宅

積分: 1096


36#
發表於 13-6-25 08:48 |只看該作者
我唔再對奶奶有任何期望。尋晚奶奶買D荔枝返黎,只係預佢個仔,冇預我。
真係冇野講,一笑置之。


伯爵府

積分: 18569


37#
發表於 13-6-25 08:59 |只看該作者

引用:見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根

原帖由 jspregnant 於 13-06-24 發表
見到奶奶哩D出晒面既行為,我先知佢原來根本冇當我係自己人。

有次奶奶係我屋企toliet指住條爛左個"窿"既 ...
如果係我,我都唔鍾意別人換我D野,好小事!


伯爵府

積分: 18569


38#
發表於 13-6-25 09:04 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

其實點解一定要D99當自己係女咁看待呢?問心你都唔會當佢真係自己阿媽啦,人比人,比死人!總知自己同老公,仔女相處開心米得囉


大宅

積分: 1096


39#
發表於 13-6-25 09:23 |只看該作者
回覆 zhouzhouBB 的帖子

妳講得岩....我睇開左了!

只係我見到自己媽咪對c6咁好, 我覺得媽咪好傻。


禁止訪問

積分: 694


40#
發表於 13-6-25 10:20 |只看該作者

回覆:奶奶對新袍 VS 外母對女婿

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo