自由報料

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4981


21#
發表於 13-6-26 10:35 |只看該作者

回覆:Annngbb 的帖子

Can u pm your doctor information to me? Thx!




大宅

積分: 1074


22#
發表於 13-6-26 11:46 |只看該作者

回覆:rc88 的帖子






大宅

積分: 1074


23#
發表於 13-6-26 11:47 |只看該作者

回覆:Annngbb 的帖子

Mr mo ho yuen tel28982507




大宅

積分: 4933


24#
發表於 13-6-26 11:52 |只看該作者
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定冇乜留意)果D,但宜家做完後同事同屋企人都覺得OK囉
JM們YAHOO打"觀塘 LASER 醫生"就好多人講佢架喇~

其實我之前試過美容院諗住電走佢,但真係好痛,做左一次清唔晒就放棄左


男爵府

積分: 9268


25#
發表於 13-6-26 12:00 |只看該作者
回覆 abc22 的帖子

一樣看医生(皮膚科),朋友是手有,5分鐘除去,用冷凍方法


男爵府

積分: 5500

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


26#
發表於 13-6-26 12:17 |只看該作者
其實疣痕唔痕架, 我唔肯定自己係唔係?


男爵府

積分: 9254


27#
發表於 13-6-26 12:41 |只看該作者

引用:我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食做完又冇乜

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定 ...
咁你做完後痛唔痛?


大宅

積分: 4933


28#
發表於 13-6-26 13:44 |只看該作者
happyvv 發表於 13-6-26 12:41
咁你做完後痛唔痛?

做果陣痛D,因為姑娘有D位冇幫我搽麻醉,做完其實冇乜感覺


大宅

積分: 4933


29#
發表於 13-6-26 13:57 |只看該作者
已經PM晒喇~


男爵府

積分: 9986

畀面勳章


30#
發表於 13-6-26 14:00 |只看該作者

引用:我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食做完又冇乜

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定 ...
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話做完要換哂D化妝品




大宅

積分: 2479


31#
發表於 13-6-26 16:04 |只看該作者

回覆:波兒 的帖子

請問點樣先到claim 保險嫁,公司的醫療保險可以claim 嗎?


大宅

積分: 4933


32#
發表於 13-6-26 16:43 |只看該作者
波兒 發表於 13-6-26 14:00
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話做完要換哂D化妝品



...
我都係CLAIM保險呀,反正唔駛錢唔好蝕做左先嘛我覺得. 再生呢樣嘢其實我睇過幾個醫生都話係控制唔到既,咁我起碼都靚到幾年丫

化妝品我冇換喎,係洗D過掃咋,換晒都幾甘喎


子爵府

積分: 10904


33#
發表於 13-6-26 18:30 |只看該作者

回覆:dorishsl 的帖子

醫療保當專科睇定做手術計? 收據是否由皮肤醫生開? 其实除了做 laser 有否其它方法去疣如皮肤e生開藥膏? 請問收據佢会写疣的英文学名吗?因好多保險同美容有関的也不保的,我的頸長了很多小肉粒是不痛,請問這是疣吗?


別墅

積分: 946


34#
發表於 13-6-26 19:15 |只看該作者

引用:我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食做完又冇乜

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定 ...
可否PM醫生資料,Thanks!




大宅

積分: 2495

減齡達人勳章


35#
發表於 13-6-26 19:23 |只看該作者
回覆 smallfoothk 的帖子

哦,thanks,聽落好似好易咁


大宅

積分: 2495

減齡達人勳章


36#
發表於 13-6-26 19:24 |只看該作者
回覆 22welldone77 的帖子

基本上係無感覺既,一粒野咁,只係會愈生愈多,同埋外觀上唔好睇囉

點評

22welldone77  Thx!  發表於 13-6-27 12:20


大宅

積分: 2495

減齡達人勳章


37#
發表於 13-6-26 19:26 |只看該作者
回覆 chloe_loves_cat 的帖子

你間保險超好,四千都可以保哂


大宅

積分: 1054


38#
發表於 13-6-26 20:36 |只看該作者

引用:我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食做完又冇乜

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我係全面做架,4000蚊,有消炎葯食
做完又冇乜痕喎,係塊面花晒勁多焦囉,因為佢戴住頭燈打埋D我平時見唔到(定 ...
我眼肚好多,可以做嗎?




男爵府

積分: 9682

好媽媽勳章


39#
發表於 13-6-26 20:48 |只看該作者

回覆:chloe_loves_cat 的帖子

唔該pm埋比我
想問油脂粒可5可以電埋?





大宅

積分: 4933


40#
發表於 13-6-26 20:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chloe_loves_cat+於+13-06-26

原帖由 kuromimimi 於 13-06-26 發表
我眼肚好多,可以做嗎?
我唔敢亂答你喎,可以問左醫生先。不過我有啲喺眼皮上面架


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo