自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 6925


21#
發表於 13-6-30 00:43 |只看該作者

回覆:有冇人睇左伽利略2

電影or電視?電視睇到第十隻,情節唔夠第一輯好,電影明天去睇,祈盼中!


男爵府

積分: 6925


22#
發表於 13-6-30 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chowying+於+13-06-29+發表睇

原帖由 goo_littlebb 於 13-06-29 發表
唔係丫,最尾2集好睇喎,我一向好鍾意天海佑希,佢真係好英!!!
邊到有大結局睇?


珍珠宮

積分: 37631


23#
發表於 13-6-30 00:49 |只看該作者

回覆:有冇人睇左伽利略2

fans都咁話,第2輯冇第1輯咁好睇!
好多case都好似唔關物理事!又唔太緊張!
最好睇1集係個以前物理學家搵湯川報仇!




翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 13-6-30 08:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goo_littlebb+於+13-06-29+發

原帖由 eg123 於 13-06-30 發表
邊到有大結局睇?
快播apps



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo