自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 2121


21#
發表於 13-6-30 01:02 |只看該作者

回覆:點樣可令一個兩歲既小朋友聽話……?

我仔歲1開始洩,我會打手板,話佢聽,不停講,而家歲半多啲,一講no就乖唔去搞。但有時佢都會堅持,我唯有捉走佢係安全地方由得佢喊…收咗聲就話佢知後果。有時忍心啲唔好太就佢。過排就好啲。係要有耐性。問心自己細個都有唔聽話時候。有時係引你注意,想你同佢玩咋。唔洗咁嬲…放佢係安全地方大人細路都冷靜,再了解佢。加油!


大宅

積分: 3912


22#
發表於 13-6-30 01:03 |只看該作者

回覆:點樣可令一個兩歲既小朋友聽話……?

我覺得trouble two一d都唔難攪!現在terrible 3先死!




伯爵府

積分: 15862

熱血金章


23#
發表於 13-6-30 01:07 |只看該作者

回覆:pekkle321 的帖子

Terrible 3.........don\'t scare me.......




珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 13-6-30 01:10 |只看該作者

引用:到3歲就會好d,俾d耐性,會過去的。

原帖由 windkyk 於 13-06-29 發表
到3歲就會好d,俾d耐性,會過去的。
我個四歲 仲衰過之前 開始打我同爸爸添





別墅

積分: 512


25#
發表於 13-6-30 01:16 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

其實佢仲細,同佢一起玩,放下家長或大人的睇法,用小孩角度去睇,包你都開心埋一份,唔會覺得曳




別墅

積分: 565


26#
發表於 13-6-30 07:22 |只看該作者

引用:我家設有靜思區,頑皮時教訓完就罰入去(其

原帖由 lovebbb 於 13-06-29 發表
我家設有靜思區,頑皮時教訓完就罰入去(其實只是一個安全角落)企,佢要喊要扭要瞓地都唔理,直到時限過才 ...
很好的方法


侯爵府

積分: 20878

分享愛


27#
發表於 13-6-30 07:57 |只看該作者
motorhead 發表於 13-6-30 01:16
其實佢仲細,同佢一起玩,放下家長或大人的睇法,用小孩角度去睇,包你都開心埋一份,唔會覺得曳:ha ..
簡單有效,奈何多數人唔信,一定要仔女聽話!


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-6-30 08:29 |只看該作者

回覆:點樣可令一個兩歲既小朋友聽話……?

我2個仔細時都好聽話,就算細仔而家6歲都常比人話乖!

放低大人身份,多讚賞!多聆聽!同他們講野可以的話我會同他高度一樣!

神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


珊瑚宮

積分: 100509

2024年龍年勳章 牛年勳章


29#
發表於 13-6-30 08:32 |只看該作者

回覆:點樣可令一個兩歲既小朋友聽話……?

必經階段,加油呀




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo