自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 3448


21#
發表於 13-7-1 21:05 |只看該作者

引用:BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


22#
發表於 13-7-1 21:08 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

無聽過




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-7-1 21:11 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話




珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


24#
發表於 13-7-1 21:24 |只看該作者

回覆:cocoma617 的帖子

有聽過呀





珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 13-7-1 21:28 |只看該作者

引用:BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人

原帖由 Kellyfai 於 13-07-01 發表
BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人家投胎,都吾知真定假,都係聽人講



...
我2隻仔出世都無咩頭髮


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 13-7-1 21:57 |只看該作者
聽過


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


27#
發表於 13-7-1 22:46 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

我個女咁啱呢幾日都係咁bu口水喎,20個月,好耐冇bu架啦


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


28#
發表於 13-7-1 22:47 |只看該作者

引用:BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人

原帖由 Kellyfai 於 13-07-01 發表
BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人家投胎,都吾知真定假,都係聽人講



...
我個女冇乜頭髮架,佢好老積架mouth:


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


29#
發表於 13-7-1 22:49 |只看該作者

引用:patpat那個唔係因為比人踢落去頭胎既淤痕咩

原帖由 YUKIYAN 於 13-07-01 發表
patpat那個唔係因為比人踢落去頭胎既淤痕咩?patpat就係踢落去既,腳就係比人kick既



...
咁如果全身都冇瘀,又係點整到佢投胎架呢


公爵府

積分: 26065

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


30#
發表於 13-7-1 22:56 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

有聽過,不過唔信

C'est La Vie


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


31#
發表於 13-7-1 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YUKIYAN+於+13-07-01+發表pat

原帖由 florapang0426 於 13-07-01 發表
咁如果全身都冇瘀,又係點整到佢投胎架呢
應該係佢自己跳落去



終於有褲着!


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


32#
發表於 13-7-1 23:05 |只看該作者

回覆:cocoma617 的帖子

bu 口水係因為臨近打風,氣壓低d, 佢哋耳仔會唔舒服,bu 口水會舒服好多


禁止訪問

積分: 3448


33#
發表於 13-7-1 23:07 |只看該作者

引用:bu+口水係因為臨近打風,氣壓低d,+佢哋耳仔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24196


34#
發表於 13-7-1 23:14 |只看該作者

引用:其實。。。一年365日,都有B仔B女bu口水㗎

原帖由 rosaki 於 13-07-01 發表
其實。。。一年365日,都有B仔B女bu口水㗎喎!
Yes…所以我從來無係阿仔係bb果陣當佢係先知


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-7-1 23:16 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

聽過,但覺得得啖笑




伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 13-7-1 23:18 |只看該作者

引用:其實。。。一年365日,都有B仔B女bu口水㗎

原帖由 rosaki 於 13-07-01 發表
其實。。。一年365日,都有B仔B女bu口水㗎喎!
如果打風落雨,育嬰園d阿b個個bu口水咪好搞笑?!




珍珠宮

積分: 33669


37#
發表於 13-7-1 23:25 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

咁放屁係咩?


珍珠宮

積分: 32556


38#
發表於 13-7-1 23:34 |只看該作者

引用:BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人

原帖由 Kellyfai 於 13-07-01 發表
BB出世多頭髮係後生仔女投胎,冇頭髮係老人家投胎,都吾知真定假,都係聽人講



...
我未聽過喎我真係大鄉里




侯爵府

積分: 23979


39#
發表於 13-7-1 23:42 |只看該作者

回覆:florapang0426 的帖子

咁岩,我囡都係


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


40#
發表於 13-7-1 23:44 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

咁我咪比人打鑊金先投胎囉?

我媽話我啲瘀青上到背脊試過比外國人 湊, 佢以為我比人打, 送我入醫院


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo