Froggy_joe 寫道:
工人好的話,我會當佢一家人,只要佢高興,一定會預埋佢。
昨日我老公生日,我地想BB一齊去,於是帶埋我個工人一齊去食法國大餐,感覺良好。
![]()
最攪笑係我老公叫佢食多d,叫佢遲d烹返d菜式俾我地食![]()



060228 寫道:
I know your bun from your posts.
法國大餐, woow.....![]()
![]()
very good idea! ha ha..................
You should always bring her to good restaurants.. hey hey!
[quote]
Froggy_joe 寫道:
工人好的話,我會當佢一家人,只要佢高興,一定會預埋佢。
昨日我老公生日,我地想BB一齊去,於是帶埋我個工人一齊去食法國大餐,感覺良好。
![]()
最攪笑係我老公叫佢食多d,叫佢遲d烹返d菜式俾我地食![]()