自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44168


21#
發表於 13-7-8 00:23 |只看該作者

引用:或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,

原帖由 rainlamrainlam 於 13-07-07 發表
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心 ...
唔好甘在意人講乜啦!就算兩個媽媽走埋一齊都未必互相明白對方!旁觀者來來去去都係講呢d例牌野,咩唔使甘緊張,放鬆d之類,可能佢都係唔知講乜順口開河果隻,即係好似你見人自殺,都總係咩世事無野解決不了之類……




男爵府

積分: 5695


22#
發表於 13-7-8 00:28 |只看該作者

回覆:rainlamrainlam 的帖子

你係小朋友的媽媽,相信冇人比你更愛佢地,只要你覺得係對小朋友好的,其他閒言及批評你根本無須理會




侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


23#
發表於 13-7-8 00:40 |只看該作者
chiandjoyce 發表於 13-7-7 23:30
明白,糸米講叔仔姑仔個D人,我正是如此
咪就係個d人囉~仲要同住,真係煩:;pppp:
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


子爵府

積分: 12122


24#
發表於 13-7-8 00:47 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

我明,個小朋友唔係你嘅時候,說話風涼好多





大宅

積分: 1139


25#
發表於 13-7-8 00:49 |只看該作者

引用:好同意!尤其係比啲未有小朋友的人,教你湊

原帖由 tc001039 於 13-07-07 發表
好同意!尤其係比啲未有小朋友的人,教你湊仔,真係超煩



...
agree


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


26#
發表於 13-7-8 00:53 |只看該作者
個人認為世上最難做嘅Post,係媽媽!


珍珠宮

積分: 30295


27#
發表於 13-7-8 00:53 |只看該作者
我好明!!

我以前囡囡仲係BB時, 用揹帶揹住佢出街, 已經係揹前面, 仲要個揹帶好實淨, 絕對唔會有任何機會比人搶走個B, 但我行在天橋上果陣, 一樣好驚好驚, 就係驚咁岩遇到D痴線佬, 一野搶走個B掉落去!!!

♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 13-7-8 00:54 |只看該作者
認同, 就算好多做左人父母, 有D野佢好運過到既, 佢地都唔會明.


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


29#
發表於 13-7-8 00:55 |只看該作者
koller 發表於 13-7-7 23:40
講果個咪吾緊張囉。
自己仔女點會吾緊張?
有句說話好似: 養兒一佰歲,長憂九十九(如有錯,請指正)







絕對認同!


男爵府

積分: 6943


30#
發表於 13-7-8 00:58 |只看該作者
明白,未做媽媽的永遠都唔會明白做媽媽既感受!


男爵府

積分: 7715


31#
發表於 13-7-8 00:59 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

我好明白,身邊D9唔搭8嘅3姑6婆太多意見,又逼人解釋個仔女嘅情況,真係好煩



公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


32#
發表於 13-7-8 01:01 |只看該作者

引用:或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,

原帖由 rainlamrainlam 於 13-07-07 發表
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心 ...
人地講咩都咁介懷點會開心呢

Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


33#
發表於 13-7-8 01:15 |只看該作者
Purecane 發表於 13-7-8 00:47
我明,個小朋友唔係你嘅時候,說話風涼好多
咪就係
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


禁止訪問

積分: 1984


34#
發表於 13-7-8 01:43 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2622


35#
發表於 13-7-8 02:16 |只看該作者
明白!!
加油


大宅

積分: 1682


36#
發表於 13-7-8 02:28 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

同意


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


37#
發表於 13-7-8 14:58 |只看該作者
個小朋友吾係你既就緊係隨便得多啦,我呢個呀媽緊張下都好似吾得咁,哼!又話咩q野就哂我,又要俾說話我聽
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 13-7-8 15:07 |只看該作者

回覆:未做過媽媽既人,又點會明白做媽媽既心情

明!



若要人不知 唔好咁低B !  : P


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


39#
發表於 13-7-8 15:08 |只看該作者
rainlamrainlam 發表於 13-7-7 23:07
或許覺得我洗吾洗咁緊張,或許覺得我多餘,或許覺得我煩,我係小朋友呀媽,咩都緊張好出奇咩,吾似你地個心 ...

如果自己做得啱, 自己盡了力, 就無需理會其他人的閒言閒語了.

但是樓主, 你亦要學習放鬆, 唔好比自己咁大壓力!

努力!


侯爵府

積分: 23137

畀面勳章


40#
發表於 13-7-9 11:20 |只看該作者
myww 發表於 13-7-8 15:08
如果自己做得啱, 自己盡了力, 就無需理會其他人的閒言閒語了.

但是樓主, 你亦要學習放鬆, 唔好比自己咁大 ...
thx 明白
給懶惰蓋過所有,就什麼都做不到要同恐懼做朋友我要努力,令自己和兩個女兒有屬於我地既家

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo