自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15234

畀面勳章


21#
發表於 13-7-10 13:24 |只看該作者

回覆:婚禮姊妹團

兄弟姊妹係要黎幫手,唔係面子呀,無都無辦法




大宅

積分: 1309


22#
發表於 13-7-10 13:27 |只看該作者

回覆:婚禮姊妹團

我女结婚都是一伴娘2個姐妹..我地摆酒在洲際酒店.太多好烦


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-7-10 13:30 |只看該作者
ts1721 發表於 13-7-10 13:15
我本身得3個炸~ 唉.......
所以好頭痛
再5係叫佢d伴郎既女友,儲齊人頭


禁止訪問

積分: 956


24#
發表於 13-7-10 13:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13409

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-7-10 13:38 |只看該作者
ts1721 發表於 13-7-10 07:43
姊妹a因為懷孕,拒絕了,
姊妹b又遲遲不去度身,message又唔覆。
只怪自己朋友小,搵唔到人做了
一係減人數…咁就冇咁尷尬…!!
一係…另外再搵人幫手啦~姊妹呢家嘢,貴精不貴多…
最緊要真係幫到手,我見過啲姊妹真係成日都掛住自己補妝、傾電話、吹水…
連斟杯水都要新娘化住半個妝自己出去搵人幫佢斟,啲姊妹就坐晒係到…

唔係話要你當佢哋係工人咁駛,只係有啲嘢如果有多啲人上心啲幫手既話,
做新娘既會舒服好多…當日既情緒亦唔會過份緊張…!!

btw~祝福你先~!!


大宅

積分: 3946


26#
發表於 13-7-10 13:39 |只看該作者
chungjanice54 發表於 13-7-10 13:33
打電話比朋友B都搵唔到呀?佢係咪唔想做,但又唔敢同你講呀
我由上星期五開始, 用FD同WHATSAPP聯絡佢, 提佢去度身 (今早又SEND多左次MESSAGE了),
佢都係無回覆, 我岩岩想打電話嫁喇~ 但佢應該返梗工.....
唉~ 希望佢唔係飛機友啦~


大宅

積分: 3946


27#
發表於 13-7-10 13:42 |只看該作者
faiki 發表於 13-7-10 13:38
一係減人數…咁就冇咁尷尬…!!
一係…另外再搵人幫手啦~姊妹呢家嘢,貴精不貴多…
最緊要真係幫到手,我見 ...
多謝你呀~ 我本身PLAN都係要3個炸~ 所以.....都唔知點減好喇...
如果真係又比人放飛機, 唯有之前JM既提議....一伴娘一伴郎


大宅

積分: 3270


28#
發表於 13-7-10 13:50 |只看該作者
叫你老公問下佢d兄弟的老婆/女朋友可吾可以幫手la~我c6果朋友果時又係咁, 佢老婆冇朋友只得一個表妹做伴娘, 最後找左3個兄弟的老婆幫手做, 傾詳情時先第一次見, 第二次見面已係結婚當日了


子爵府

積分: 13409

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-7-10 13:50 |只看該作者
ts1721 發表於 13-7-10 13:42
多謝你呀~ 我本身PLAN都係要3個炸~ 所以.....都唔知點減好喇...
如果真係又比人放飛機, 唯有之前JM既提議.. ...
嗯~唯有俾個dealine佢回覆啦~!! 如果真係唔得既話…咁咪1伴娘1伴郎…唔他就有家人幫手~

唔好唔開心…萬事都可以變通,婚禮只係你哋既新生活序幕禮,唔好因啲小事而自亂陣腳,
仲有好多細節要等你同你未來c6去攪架。


禁止發言

積分: 10367


30#
發表於 13-7-10 13:53 |只看該作者

回覆:ts1721 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6514

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-7-10 13:56 |只看該作者
搵同事幫手得唔得? 或以前d同學仔?


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-7-10 13:58 |只看該作者
jllulu 發表於 13-7-10 09:57
同講明唔洗做人情, 咁應該肯掛 !!!
呢個先係main point

點評

wcpcelia  我都笑咗  發表於 13-7-10 14:37


男爵府

積分: 6970


33#
發表於 13-7-10 14:04 |只看該作者
faiki 發表於 13-7-10 13:38
一係減人數…咁就冇咁尷尬…!!
一係…另外再搵人幫手啦~姊妹呢家嘢,貴精不貴多…
最緊要真係幫到手,我見過啲姊妹真係成日都掛住自己補妝、傾電話、吹水…
連斟杯水都要新娘化住半個妝自己出去搵人幫佢斟,啲姊妹就坐晒係到…
agree,我朋友結婚都試過,d姊妹完全唔會真心幫手,仲要d頭飾首飾誇張過新娘,當日淨係識放電鬥靚,激到新娘眼火爆,呢d姊妹真係唔揾好過揾。如果遇到d手腳唔乾淨,真係得不嘗失。

如果揾唔到信得過既人,寧願減人數算吧



水晶宮

積分: 62564

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-7-10 14:09 |只看該作者
回覆 ts1721 的帖子

我之前結婚都係勉強搵到2個FD+2個表姐妹咋!


別墅

積分: 927


35#
發表於 13-7-10 14:13 |只看該作者

回覆:ts1721 的帖子

搵中學同學果D都ok㗎




侯爵府

積分: 20348


36#
發表於 13-7-10 14:13 |只看該作者
同事呢


珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-7-10 14:18 |只看該作者

引用:問下兄弟女朋友有無興趣…一齊扮靚影相…又

原帖由 gloriamcy 於 13-07-10 發表
問下兄弟女朋友有無興趣…一齊扮靚影相…又可以睇住條仔…通常都肯


最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


禁止發言

積分: 10367


38#
發表於 13-7-10 14:19 |只看該作者

回覆:ts1721 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


39#
發表於 13-7-10 14:19 |只看該作者

回覆:婚禮姊妹團

我諗起我c6果陣其中一個兄弟本身應承咗做兄弟既,但暫時做唔到,但我c6唔開心,話我姐妹多過兄弟唔好睇,結果我搵咗我個best fd(男仔,同c6都熟)做兄弟。
有無c6既女仔fd可幫手?




子爵府

積分: 14488

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 13-7-10 14:25 |只看該作者
回覆 ts1721 的帖子

如果真係搵唔到, 就1伴娘1件郎啦, 不過記得叫老公搵定D朋友係婚宴當日幫下手呀, 當日其實都唔少鎖碎野要處理, 但你唔會有時間自己跟架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo