自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 580


21#
發表於 13-7-10 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 837


22#
發表於 13-7-10 17:51 |只看該作者

引用:貴,四或五星酒店high+tea維港景色坐3.5個

原帖由 ash_yehyeh 於 13-07-10 發表
貴,四或五星酒店high tea維港景色坐3.5個鐘,熱茶無限供,每人300都唔使,仲好好食




...
好靚哎,邊間酒店咁正??


大宅

積分: 3603


23#
發表於 13-7-10 17:52 |只看該作者

回覆:楼上cafe包埸聚會$300-400/位, 貴嗎?

去私房菜都得喇




子爵府

積分: 10176


24#
發表於 13-7-10 17:56 |只看該作者
都要睇食咩既, 如果只係雞翼意粉又貴,
上次有間食海鮮同煙三文魚個D, 300蚊都接受既


子爵府

積分: 10074


25#
發表於 13-7-10 17:57 |只看該作者
回覆 登!登!登! 的帖子

荃灣有個細場,20人左右,星期六日,6-10PM,約$3000

自助沙律+小食+湯+大盤(鋸扒)+甜品+飲品

野食就一般,唔算好好食,但又唔難食


洋房

積分: 36


26#
發表於 13-7-10 17:59 |只看該作者
貴少少?
連考慮都唔應該考慮!!!!!


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


27#
發表於 13-7-10 18:00 |只看該作者
未試過


大宅

積分: 3162


28#
發表於 13-7-10 18:15 |只看該作者

回覆:楼上cafe包埸聚會$300-400-位, 貴嗎

貴啦


水晶宮

積分: 64129


29#
發表於 13-7-10 18:18 |只看該作者

引用:回覆+ash_yehyeh+的帖子你間係咩酒店,+d野

原帖由 登!登!登! 於 13-07-10 發表
回覆 ash_yehyeh 的帖子

你間係咩酒店, d野食好似好好味!
Tst 洲際,佢有中Or西式,2款都正,相入面係中式,幾特別!d野食質量好過四季同riz Carlton 好多!!




水晶宮

積分: 64129


30#
發表於 13-7-10 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ash_yehyeh+於+13-07-10+發表

原帖由 cicice 於 13-07-10 發表
好靚哎,邊間酒店咁正??
Tst 洲際,佢有中Or西式,2款都正,相入面係中式,幾特別!d野食質量好過四季同riz Carlton 好多!!




水晶宮

積分: 64129


31#
發表於 13-7-10 18:20 |只看該作者

引用:Quote:ash_yehyeh+發表於+13-7-10+16:17+貴

原帖由 adaluk 於 13-07-10 發表
個view 好得...食物都好似好精緻....
中式的確又靚又好食
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 64129


32#
發表於 13-7-10 18:23 |只看該作者

回覆:楼上cafe包埸聚會$300-400/位, 貴嗎?

全海景,每位300有找,今個月正去2次C6都話好正!間樓上Cafe 太貴啦!
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 14411

畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


33#
發表於 13-7-11 09:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-7-11 09:09 |只看該作者

回覆:楼上cafe包埸聚會$300-400-位, 貴嗎

貴,食buffet都得啦


水晶宮

積分: 67597


35#
發表於 13-7-11 09:09 |只看該作者

回覆:楼上cafe包埸聚會$300-400-位, 貴嗎

樓上cafe我食過都係菠蘿腸仔雞翼茄汁肉丸白汁意粉果啲(係自己整都仲好食過佢),如果要$300-400位,唔係貴,係超級貴,好過去搶!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 13-7-11 09:09 |只看該作者
原來要咁貴架?


侯爵府

積分: 20620


37#
發表於 13-7-11 09:12 |只看該作者
係好貴呀


珊瑚宮

積分: 117767


38#
發表於 13-7-11 09:12 |只看該作者

回覆:楼上cafe包埸聚會$300-400-位, 貴嗎

梗貴


大宅

積分: 4269

畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 13-7-11 09:28 |只看該作者
好貴~100~200蚊左右都得啦,仲要樓上舖喎,$300-400,可以食平價自助餐


大宅

積分: 4250

畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 13-7-11 09:29 |只看該作者
好順囉, 只不過係cafe...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo