自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 788


21#
發表於 13-11-8 10:40 |只看該作者

回覆:係咪抽絨毛可以知道性別

我今日收到醫院電話,話抽絨毛測試,check4對染色體,頭三對驗唐氏,low risk, 滿心歡喜,點知話第4對check性別,check唔到性別,依家好驚有物問題出現,我抽時己14周三天了.....

有無人有同樣經驗分享下?




侯爵府

積分: 24145


22#
發表於 13-11-8 11:17 |只看該作者

引用:我今日收到醫院電話,話抽絨毛測試,check4

原帖由 chuchu_jc 於 13-11-08 發表
我今日收到醫院電話,話抽絨毛測試,check4對染色體,頭三對驗唐氏,low risk, 滿心歡喜,點知話第4對check ...
會check吾到的嗎?你係邊度check?我瑪嘉烈check, 無問題。咁你有無問姑娘可以點做?


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 13-11-8 11:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+spicychili88+於+13-07-11+發

原帖由 quarterday 於 13-07-11 發表
温馨提示:抽絨毛同羊水係最準,係驗染色體,但存在流產風險。ultrasound 係睇得到,但有機會睇錯。

...
除佐絨毛同抽羊水,依家係咪有抽血都知bb有冇唐士架?以前我係照頸皮驗血都係$1000,但依家朋友驗係$8000,有冇唔同?佢係高齡。




別墅

積分: 788


24#
發表於 13-11-8 11:38 |只看該作者

回覆:係咪抽絨毛可以知道性別

我都是系瑪嘉烈check, 我問姑娘甘check唔到是咩通常無問題架?佢話唔一定,話等埋11月25日睇full report





別墅

積分: 788


25#
發表於 13-11-8 11:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chuchu_jc+於+13-11-08+發表

原帖由 一人之下 於 13-11-08 發表
會check吾到的嗎?你係邊度check?我瑪嘉烈check, 無問題。咁你有無問姑娘可以點做?

...
我都是系瑪嘉烈check, 我問姑娘甘check唔到是咩通常無問題架?佢話唔一定,話等埋11月25日睇full report




侯爵府

積分: 24800


26#
發表於 13-11-8 11:40 |只看該作者
irene_e 發表於 13-7-11 13:36
回覆 spicychili88 的帖子

ULTRA SOUND 要好大個先睇到, 到時先唔要就太遲. 佢地講個啲應該係懷孕早期, 如 ...

十年前陀大女, 我岩岩係高齡廣華醫院有提供免費抽羊胎水檢唐氏, 可以知道埋性別, 好似有九成準, 但亦有流產機會, 但我覺得現時科學昌明, 我又唔係容易小產既人亦想清楚知道BB有無唐氏, 所以都做左, 之後安心好多
到三年後又有左, 但今次廣華已經沒有提供抽羊胎水, 轉為抽血檢唐氏, 如果檢驗結果顯示係唐氏先再幫你抽羊胎水, 但驗血其實無咁準好似得七成, 所以我最後都去左私家抽羊胎水都無事.


子爵府

積分: 14588


27#
發表於 13-11-8 11:47 |只看該作者

回覆:係咪抽絨毛可以知道性別

bb幾多weeks都可以用呢個方法驗到性別架?咁咪有助d衰人可以唔要個bb?


子爵府

積分: 12036


28#
發表於 13-11-8 13:23 |只看該作者
我係 c + check, 好準確 wor


別墅

積分: 788


29#
發表於 13-11-8 15:38 |只看該作者

回覆:Cass_0114 的帖子

我下星期二會去e院覆診,到時再照超聲波,問多少少e生,只怕BB會中性別染色體疾病,如克林菲特氏症(Klinefelter\'s syndrome), 可能之後再去C家check check




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo