在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15245


21#
發表於 13-7-15 16:29 |只看該作者
回覆 lct226 的帖子

7個人share兩部腦, 連基本工作需要的物資都慳, 點會比得高人工, 星期六下午冇冷氣咪比員工返半日囉, 老細唔得啦!有下午茶都補唔返啦!


侯爵府

積分: 22943

好媽媽勳章


22#
發表於 13-7-15 16:59 |只看該作者
即閃


水晶宮

積分: 54392


23#
發表於 13-7-15 18:18 |只看該作者
AGREE..此地不宜久留


大宅

積分: 3795

2023年兔年勳章 認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


24#
發表於 13-7-16 00:21 |只看該作者
好多謝咁多位JM的意見. 唉! 其實我都覺我自己都做吾耐, 因為近屋企(行路返去就得-10分鐘路程), 咪諗住慳返D時間, 點知放工仲遲過搭車返屋企. 個個都唔走, 係自己咁早走, 好怪.

我會做埋呢個月, 睇下佢點考我, 返一個月就話要考我, 真係當我天才咩? 之前完全無接觸過呢行, 咪唯有死記囉. 老闆叫另外個同事教我, 佢都話: 其實想記住D嘢, 係要多做, 多實踐先入到腦. 咁其實佢都話第一個月得9K, 考我答啱先有BONUS啫. 但之後就要睇表現, 點先為之有表現呢? 係咪隨佢喜歡畀幾多就幾多呢? 無準則喎.


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-7-16 01:34 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

唔太穩陣,表現佔1-3k,又要一個月pick up哂咁多嘢,得兩部腦用,樓主要諗清楚

爆愛車縫作


大宅

積分: 2266


26#
發表於 13-7-16 02:23 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

push


伯爵府

積分: 17433

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 13-7-16 13:39 |只看該作者
回覆 lct226 的帖子

non-guarantee bonus呢D對細公司嚟講, 真係佢鍾意比幾多就比幾多家.就算係等開飯, 呢份都係騎牛搵馬工. 比我就話之你, 自己份內事做完就閃.

疊埋心水做住搵工吧啦~


大宅

積分: 3332


28#
發表於 13-7-16 16:46 |只看該作者
間公司幾時執得 ??


珍珠宮

積分: 35592


29#
發表於 13-7-16 19:29 |只看該作者
返星期六重要係全日, 我會諗住轉囉!
好好過每一天......


別墅

積分: 727


30#
發表於 13-7-16 20:09 |只看該作者
咁慳皮又要返六日對員工都唔慌好,我會放棄


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-7-16 21:22 |只看該作者

回覆:lct226 的帖子

我做開文職工作,淨係無一部獨立電腦比我用呢一點,我已經忍受唔到。



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


大宅

積分: 3795

2023年兔年勳章 認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


32#
發表於 13-7-16 22:00 |只看該作者
jacquesau 發表於 13-7-16 19:29
返星期六重要係全日, 我會諗住轉囉!
其實返6日都算啦, 但無冷氣, 點頂呀? 之前返5日, D時間好見使, 放得嗰一日, 放完第2日又要返工, 仲要自己湊仔, 真係好辛苦. 雖然此情不再, 而且可能搵唔返5日的工啦. 唉....


別墅

積分: 704


33#
發表於 13-7-17 00:42 |只看該作者
回覆 lct226 的帖子

我大學畢業第一份工返6日,
得8.5K,無福利,
大假要在新年時放,
因新年公司唔開,
老闆娘好唔鐘意我....
做左8個月,最後頂不順走了
我領略到你的心情
樓主,返工不是太開心就找另1份啦!!!


珍珠宮

積分: 35592


34#
發表於 13-7-17 10:13 |只看該作者
hellohaheidi 發表於 13-7-17 00:42
回覆 lct226 的帖子

我大學畢業第一份工返6日,
返工唔開心真係好辛苦.....慘過搵得小!
好好過每一天......


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-7-17 17:48 |只看該作者
我返5.5 已頂唔順, 唔會搵6日工.

睇你自己想等佢炒定點... 如果你唸住想搵返同一行業, 一係儲下經驗先


子爵府

積分: 10648

認識瑞士牛牛第二回 熱血金章


36#
發表於 13-7-18 23:28 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

唔明點樣可以share 電腦?就算入data 都要嫁樓主,加油搵過份喇


子爵府

積分: 10102


37#
發表於 13-7-22 20:30 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

乜原來而家仲有公司會唔係一人一部電腦


複式洋房

積分: 399


38#
發表於 13-7-22 20:45 |只看該作者

回覆:可以忍到嗎

樓主間公司究竟嚮呢個社會點生存㗎...我10年前果份工就要share電腦。。。
俾我真係接受唔到嚮一個咁嘅環境下工作。


珍珠宮

積分: 39434


39#
發表於 13-7-22 22:03 |只看該作者
lct226 發表於 13-7-16 00:21
好多謝咁多位JM的意見. 唉! 其實我都覺我自己都做吾耐, 因為近屋企(行路返去就得-10分鐘路程), 咪諗住慳返D ...
表現呢樣野好抽象, 好冇保障...


大宅

積分: 3795

2023年兔年勳章 認識瑞士牛牛第二回 BK Milk勳章


40#
發表於 13-7-22 22:38 |只看該作者
我都係會盡快搵過份, 個老闆係無心同唔想裝電腦, 但佢地個個都做咗好多年, 唔通佢哋真係咁好PAY, 人工好高? 個個都做到唔願走, 我都係頂唔順呀. GOOD LUCK FOR ME LA.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo