懷孕前後

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


侯爵府

積分: 22083


21#
發表於 13-7-18 07:53 |只看該作者

回覆:cherrieloy 的帖子

Yes




伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


22#
發表於 13-7-18 09:39 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

I use maxi cosi, very nice! Car seat is a must use item, I use car seat not only in my private car but also in taxi!




子爵府

積分: 13558


23#
發表於 13-7-18 10:05 |只看該作者
你們講到咁... 其實因人而異, 有車又預自己會成日出街的咪買囉, 有車唔一定要買啩?? 可能人地健康院好近又或者預左頭一年寅係唔多出街呢.

你們咁講到我呢D無車的人覺得好像我們條命CHEAP D 咁...

或者人地想考慮下幾時先買呢


男爵府

積分: 5984


24#
發表於 13-7-18 10:24 |只看該作者

引用:回覆+Bibima620+的帖子有問題咩...+如果純

原帖由 Bibima620 於 13-07-18 發表
回覆 Bibima620 的帖子

有問題咩... 如果純粹出院, 我會手抱住既, 一上車已回家, 之後出街再按環境情況... ...
JM提提你 幾個月前有單新聞 就係NB bb啱啱出院 車程其實只係五分鐘 但一開車就有小意外 架車急停 媽媽就跌左bb落地 撞親個腦入ICU ar 所以不論車程遠近 安全第一



點評

ckadull  有冇新聞條LINK分享下?!  發表於 13-7-18 14:02


禁止發言

積分: 23847


25#
發表於 13-7-18 10:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3099


26#
發表於 13-7-18 10:47 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

我都買咗0-7yrs的carseat諗住比bb出院開始坐,但出院時發覺佢一舊飯咁,用咗包被又綁唔到安全帶,結果都係手抱住。

如果for出院只可用籃形的carseat, 但用得唔耐,我女2wks后出街已經可以用返我買的carseat, 著蛤衣綁5點式安全帶啱啱好。


大宅

積分: 2447


27#
發表於 13-7-18 11:07 |只看該作者

引用:我囡依家29日人仔,由出院到依家要去健康院

原帖由 mochapig 於 13-07-18 發表
我囡依家29日人仔,由出院到依家要去健康院都坐car seat,訓得勁舒服又安全,我晤會為果幾千蚊car seat錢而 ...
Agree。我都覺真係好有好多誤導post


大宅

積分: 2447


28#
發表於 13-7-18 11:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mochapig+於+13-07-18+發表我

原帖由 kenniskeako 於 13-07-18 發表
Agree。我都覺真係好有好多誤導post
係pose


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-7-18 11:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mochapig+於+13-07-18+發表我

原帖由 kenniskeako 於 13-07-18 發表
Agree。我都覺真係好有好多誤導post
有圖有真相!
我b出院都係咁坐!晤洗用包被,著左bodysuit,坐住carseat已經好熱
1374117449429.jpg


男爵府

積分: 6674

好媽媽勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 13-7-18 11:33 |只看該作者
我都物色緊, 依家個女3歲半多D, 由3年前汀九一單意外即刻走去買CAR SEAT, 個CAR SEAT 係9M-12歲, 咁啱荷X 有陳列品做半價即買, 非常抵用, 因為日日都要用車接送, 所以抵番晒~~
依家物色一個0-18KG 俾肚入面個B, 當你用過CAR SEAT 之後根本冇可能返到轉頭, 因為實在係安全, 唔駛再提心吊膽~~


伯爵府

積分: 18217


31#
發表於 13-7-18 11:37 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...
買得起又養得起車嘅,走去慳個car seat, 我會叫果d人收皮囉!
Car seat梗係早一個月裝定迎接BB隨時出世啦!



點評

myaisha0435    發表於 13-7-18 17:26


伯爵府

積分: 18217


32#
發表於 13-7-18 11:39 |只看該作者

引用:唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔

原帖由 GorC9 於 13-07-18 發表
唉,又係問呢啲。意外一次都嫌多,估到就唔係意外啦。

我會買,一定買。坐私家車出幾多次街路程有幾短都好 ...
咪係,食兩舊花膠嘅錢已經買到car seat啦




伯爵府

積分: 18217


33#
發表於 13-7-18 11:40 |只看該作者

引用:I+use+maxi+cosi,+very+nice!+Car+seat+is+

原帖由 Evilo 於 13-07-18 發表
I use maxi cosi, very nice! Car seat is a must use item, I use car seat not only in my private car b ...
How long does it take to fit the car seat in taxi n do drivers give you that annoyed look?




伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


34#
發表於 13-7-18 11:52 |只看該作者

回覆:yiqiyihui 的帖子

Within 1 minute I can fix it!




男爵府

積分: 5072


35#
發表於 13-7-18 13:43 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

其實car seat bb可以由佢出生坐到2-3 歲 什至更大
點解唔係佢出生前就ready定 出院個日已經可以用
就算頭1年係小出街 我相信都總有機會會用到
我都一定會買比個女 現正四圍睇緊買邊張好


大宅

積分: 2052


36#
發表於 13-7-18 13:53 |只看該作者
如果自己無車....出院搭的士係咪只能夠手抱...??

點評

ckadull  RIGHT! 咁冇車個D又點自算?! 的士可以點做?!  發表於 13-7-18 14:04


公爵府

積分: 26525


37#
發表於 13-7-18 13:55 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

估唔到重有人話手抱,真係完全唔睇新聞?
我地出院就用nb carseat,加埋head & body support用




公爵府

積分: 26525


38#
發表於 13-7-18 13:57 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

同埋唔慳得,1歲以下一定要用籃型向車尾既先安全




子爵府

積分: 13558


39#
發表於 13-7-18 14:07 |只看該作者
placesday 發表於 13-7-18 10:24
JM提提你 幾個月前有單新聞 就係NB bb啱啱出院 車程其實只係五分鐘 但一開車就有小意外 架車急停 媽媽就跌 ...

我都係坐的士, 咁點算...
又或者問朋友借車, 無理由買個ACR SEAT 啩...


別墅

積分: 798


40#
發表於 13-7-18 14:16 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

睇完這post,我先知car seat 咁重要,有個問題,我推住bb車唸住搭巴士,係吾係帶埋car seat 上車,好似好多嘢咁?




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo