懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1354


21#
發表於 13-7-19 15:24 |只看該作者

引用:由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個

原帖由 Sugar424 於 13-07-18 發表
由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個半月了、已經睇過兩個E生、第一個話係奶癬、比左藥膏我、但只好 ...
睇到肉赤﹐希望bb 快點好番




大宅

積分: 1717


22#
發表於 13-7-19 15:30 |只看該作者

引用:回覆+ling121933+的帖子就快3個半月喇、而

原帖由 Sugar424 於 13-07-19 發表
回覆 ling121933 的帖子

就快3個半月喇、而家既bb甘易起疹、我媽咪話我地以前冇、都唔知係奶粉問題定咩! ...
三個半月抵抗力仲係相對較弱,而且皮膚對外界較易敏感,試下密密搽花士令,另外試下金銀花煲水扶面,都好有效,可以舒緩


大宅

積分: 1319


23#
發表於 13-7-19 21:48 |只看該作者

回覆:Sasa1110 的帖子

希望啦




大宅

積分: 1319


24#
發表於 13-7-19 21:50 |只看該作者

回覆:ling121933 的帖子

之前試過凡士林、仲差左!起得仲勁a!
今日BB好左少少啊





大宅

積分: 4766

畀面勳章


25#
發表於 13-7-19 21:52 |只看該作者

引用:由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個

原帖由 Sugar424 於 13-07-18 發表
由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個半月了、已經睇過兩個E生、第一個話係奶癬、比左藥膏我、但只好 ...
我朋友個女就好似咁,佢地睇完醫生話阿b對奶敏感,要轉隻唔知咩低敏成份先好返。。。


複式洋房

積分: 408


26#
發表於 13-7-19 22:55 |只看該作者

回覆:有冇媽咪個BB同我BB情況一樣!有相

我今日煲左水幫阿囡抹面
到宜家只是抹左四次
好返八成 阿囡都應該舒服左


複式洋房

積分: 408


27#
發表於 13-7-19 23:06 |只看該作者

引用:我今日煲左水幫阿囡抹面+到宜家只是抹左四

原帖由 yoyo528 於 13-07-19 發表
我今日煲左水幫阿囡抹面
到宜家只是抹左四次
好返八成 阿囡都應該舒服左

1374246414487.jpg


複式洋房

積分: 276


28#
發表於 13-7-19 23:13 |只看該作者
回覆 Sugar424 的帖子

試試棷子油。我衣加大肚,面有濕診。又不能用藥物,用了棷子油,一個月,就ok咗。試試。


大宅

積分: 1319


29#
發表於 13-7-20 00:19 |只看該作者

回覆:chichihello 的帖子

能恩嗎?低敏奶粉bb肯唔肯食a?




大宅

積分: 1319


30#
發表於 13-7-20 00:23 |只看該作者

回覆:yoyo528 的帖子

我都有每次飲完奶用CC樂抹臉、有時越抹越乾、想問下係咪次次抹完臉都擦cream?好Q bb,希望你bb都快d 好返!




大宅

積分: 1319


31#
發表於 13-7-20 00:24 |只看該作者

回覆:Catcatbb001 的帖子

好A謝謝你!




複式洋房

積分: 408


32#
發表於 13-7-20 00:55 |只看該作者

引用:我都有每次飲完奶用CC樂抹臉、有時越抹越乾

原帖由 Sugar424 於 13-07-20 發表
我都有每次飲完奶用CC樂抹臉、有時越抹越乾、想問下係咪次次抹完臉都擦cream?好Q bb,希望你bb都快d 好返!



...
你試下轉用棉花呀


大宅

積分: 1319


33#
發表於 13-7-20 01:26 |只看該作者

回覆:yoyo528 的帖子

我用隻CC樂係棉花啊、好似你幫bb敷臉個身甘!




複式洋房

積分: 408


34#
發表於 13-7-20 15:34 |只看該作者

引用:我用隻CC樂係棉花啊、好似你幫bb敷臉個身甘

原帖由 Sugar424 於 13-07-20 發表
我用隻CC樂係棉花啊、好似你幫bb敷臉個身甘!
我用棉花抹面仔 應該話輕輕印


別墅

積分: 635


35#
發表於 13-7-20 17:19 |只看該作者
我仔之前都係甘,2個月開始到8個月,睇醫生擦藥膏都係反反覆覆,但後尾自然好番。晤知是否同日日食魚粥有關,好似話多食魚敏感機會會減少


大宅

積分: 1319


36#
發表於 13-7-20 18:43 |只看該作者

回覆:Beautybaby849 的帖子

請問幾大可以食,同用咩魚!謝謝




別墅

積分: 635


37#
發表於 13-7-21 14:33 |只看該作者
我個仔6個月開始每日兩餐魚煲粥,加點菜,奶奶用鯇魚,用薑蒸完後揀骨後,再煲粥


大宅

積分: 1656


38#
發表於 13-7-21 21:44 |只看該作者

引用:由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個

原帖由 Sugar424 於 13-07-18 發表
由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個半月了、已經睇過兩個E生、第一個話係奶癬、比左藥膏我、但只好 ...
用金銀花滕㷛水敷面




大宅

積分: 1656


39#
發表於 13-7-21 21:51 |只看該作者

引用:由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個

原帖由 Sugar424 於 13-07-18 發表
由兩個月開始塊面一直好反覆、而家就快三個半月了、已經睇過兩個E生、第一個話係奶癬、比左藥膏我、但只好 ...
用金銀花滕㷛水敷面




大宅

積分: 1319


40#
發表於 13-7-21 22:20 |只看該作者

回覆:佩夫人 的帖子

有G6PD ..所以唔用得啊!今日買左椰子油試試!希望會好啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo