懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5841


21#
發表於 13-7-20 16:15 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我想問 係咪一定係搭入40w仲未生先會俾催生期? 因為我嚟緊個個星期二產檢 到時39w6 咁佢會唔會俾埋催生期我?


大宅

積分: 3915


22#
發表於 13-7-20 16:32 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我係QM生,佢話通常過咗預產期的話都會約41 week 3入醫院催生


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


23#
發表於 13-7-20 16:40 |只看該作者
好想牙b快d出世~~~~~


日日係屋企訓到腰酸骨痛~

希望e生冇講錯~牙b呢幾日會出世啦~


男爵府

積分: 5841


24#
發表於 13-7-20 16:41 |只看該作者

回覆:ice0705 的帖子

我都係QM生 星期二反去產檢睇下佢會唔會俾埋催生期我先 我本身edd係724 產檢個日係723 我諗佢應該會俾埋我掛



男爵府

積分: 6276

畀面勳章


25#
發表於 13-7-20 16:49 |只看該作者
我eed 7月30日

催生期8月7日。


男爵府

積分: 5841


26#
發表於 13-7-20 17:08 |只看該作者

回覆:trinityau 的帖子

嘩 咁快俾左催生期你喇? 你係邊到生呀?


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


27#
發表於 13-7-20 17:14 |只看該作者
heygirl123 發表於 13-7-20 17:08
嘩 咁快俾左催生期你喇? 你係邊到生呀?
做完結構就比埋個期我lu
我係威爾斯呀


男爵府

積分: 5841


28#
發表於 13-7-20 17:20 |只看該作者

回覆:trinityau 的帖子

嘩 咁早已經俾定呀


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


29#
發表於 13-7-20 17:27 |只看該作者
heygirl123 發表於 13-7-20 17:20
嘩 咁早已經俾定呀
而家要一個星期覆診一次~~

你係未都係咁


男爵府

積分: 5841


30#
發表於 13-7-20 17:29 |只看該作者

回覆:trinityau 的帖子

係呀 36週個陣就開始一星期反去一次


別墅

積分: 684


31#
發表於 13-7-20 17:53 |只看該作者
我今日38wk ,好似完全無動靜,唔係咁感覺再宮縮,日日都腰痛,開始想亞b快d出黎。


男爵府

積分: 5841


32#
發表於 13-7-20 17:58 |只看該作者

回覆:venuslau23 的帖子

我宮縮密左 不過就唔痛 係成日俾bb迫到條直腸 成日想便便 同埋勁小便


大宅

積分: 2311


33#
發表於 13-7-20 18:05 |只看該作者
見到咁多同道中人,我22號預產,又係咩動靜都冇,好怕逾期對呀B冇咁好!而且d人常常問生未呀!我只能答我都想知,要知問呀B!


大宅

積分: 1925


34#
發表於 13-7-20 18:06 |只看該作者
我37w了,正在發霉中


男爵府

積分: 5841


35#
發表於 13-7-20 18:06 |只看該作者

回覆:nhw 的帖子

哈哈 我都係 啲人成日問得未呀 我唯有答佢(未呀 哈哈) 我自己都想快啲 但都係要等佢想出嚟就會出嚟咖啦


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


36#
發表於 13-7-20 18:12 |只看該作者
我比人問到心煩。


大宅

積分: 1754


37#
發表於 13-7-20 18:45 |只看該作者
我等24號開刀


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


38#
發表於 13-7-20 18:56 |只看該作者

引用:今天38W3D+上星期见过红。。。但而家一D动

原帖由 trinityau 於 13-07-19 發表
今天38W3D
上星期见过红。。。
但而家一D动静都冇。
我產後放緊第二個星期都悶到嘔完又嘔。。呀B全人奶我先冇咁悶,但佢瞓咗覺我就悶到想C



見你一獲打你一獲


大宅

積分: 1588


39#
發表於 13-7-20 18:56 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我預產期26號,都係未有動靜


洋房

積分: 91


40#
發表於 13-7-20 19:23 |只看該作者
Yes悶死人啦
前晚見紅去左e院訓左一晚
點知毫無動靜 姑娘又話尼幾日生得。。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo