自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 9057

好媽媽勳章


21#
發表於 13-7-23 08:47 |只看該作者

引用:我用neutrogena.+洗一兩次爽唒! +

原帖由 MonsterWen 於 13-07-23 發表
我用neutrogena. 洗一兩次爽唒!
對!用Neu記透明果支專去殘餘物的,應該可以起番留係個頭d污糟!




子爵府

積分: 14138


22#
發表於 13-7-23 08:52 |只看該作者

回覆:求救呀!點解我個頭搞成咁...........

我之前都係 用潘停用左幾年都無事 突然間我同家姐都發覺洗完個頭超笠 再洗都唔得

結果我轉左棕x 乜事都無哂 又平又好用 護髮就用番潘停 唔查頭頂


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


23#
發表於 13-7-23 09:03 |只看該作者
你有冇做負離子?


男爵府

積分: 9928


24#
發表於 13-7-23 09:04 |只看該作者

回覆:求救呀!點解我個頭搞成咁...........

試下買莊生黃色果隻bb洗頭水丫,我之前都試過,轉過好多隻都唔得,於是把心一橫,轉用最基本既bb洗頭水即刻冇事,再唔係你可以試用冇滋潤成份既沖涼液洗頭,洗兩次就會正常返,然後護髮素只用髮尾。



公爵府

積分: 26102


25#
發表於 13-7-23 09:05 |只看該作者

回覆:求救呀!點解我個頭搞成咁...........

我之前試過用其他牌子好地地,一轉沙X就出事,好似有pat油黐住,仲要係頭頂喎!即時走落去髮型屋求救,髮型師叫我搵番梘洗頭,一洗乾淨哂,自此以後black list左沙X


侯爵府

積分: 22886


26#
發表於 13-7-23 09:56 |只看該作者

回覆:求救呀!點解我個頭搞成咁...........

我都試過,最後要去salon買隻去油嘅洗頭水先搞得掂


公爵府

積分: 28663


27#
發表於 13-7-23 10:02 |只看該作者

引用:我之前d頭髮係乾性,洗髮用品唔會用死一隻,

原帖由 omax 於 13-07-23 發表
本帖最後由 omax 於 13-7-23 04:24 編輯

我之前d頭髮係乾性,洗髮用品唔會用死一隻,沙x/潘x輪流用.之前係 ...
係頭頂孔塞左 , 你去買支深層清潔用丫包你冇事


男爵府

積分: 5644


28#
發表於 13-7-23 11:23 |只看該作者
試吓用茶籽粉~

點評

omax  請問什麼是茶籽粉?邊度有得買?謝謝!  發表於 13-7-23 15:31


侯爵府

積分: 24562


29#
發表於 13-7-23 11:30 |只看該作者
我都試過, 用沙x一排後, 個頭成日好似有層膜咁膠住d頭髮, 去salon, 髮型師問我用咩洗頭水, 佢話這些標榜用後柔順, 好滑的, 佢落了d物質好難就咁洗得到, 所以用完你覺得d hair好滑...自始我就black list左沙x喇。


大宅

積分: 2332


30#
發表於 13-7-23 12:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+omax+於+13-07-23+發表本帖最

原帖由 katherine.k 於 13-07-23 發表
係頭頂孔塞左 , 你去買支深層清潔用丫包你冇事
Any recommendation??? Thx alot... My hair super oily ar~~




子爵府

積分: 11211


31#
發表於 13-7-23 12:06 |只看該作者

引用:我用+Pantene+都會立痴痴....轉左洗頭水就

原帖由 jolly_bear 於 13-07-23 發表
我用 Pantene 都會立痴痴....
轉左洗頭水就無事....
全中




伯爵府

積分: 15212


32#
發表於 13-7-23 12:18 |只看該作者

回覆:求救呀!點解我個頭搞成咁...........

我都試過用沙x,一洗完即刻油淋淋,頂唔順出去比人洗!再去log on買佐支2百幾蚊p字頭洗頭水,之後就冇事,以後唔用沙x


子爵府

積分: 13682

好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-7-23 15:19 |只看該作者
我試過兩次呢種經驗, 係洗頭水d化學殘留積左係頭髮上
我第一次個陣用neutrogena 透明 work, 後來用Tresemme 深層清潔, 都好work
基本上洗兩次已回覆正常


男爵府

積分: 9515


34#
發表於 13-7-23 15:30 |只看該作者
回覆 jena2468 的帖子

好!謝謝!等我去買支n記試下先!哩個星期買洗頭水護髮素都買到我窮。。。。


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


35#
發表於 13-7-23 15:32 |只看該作者
Rubik 發表於 13-7-23 07:02
我都係咁,之前用死doxx冇事,個時唔知點解發瘟走去買沙x就一失足成千古恨,用完笠到喊,用咗兩日,只係兩 ...
same to you~果排開左成5~6枝洗頭水o係到結果俾左d呀媽&99


男爵府

積分: 9515


36#
發表於 13-7-23 15:33 |只看該作者
回覆 yipsiumee 的帖子

死啦!我發覺原來有好多人用沙x出事。。。。。我以前用無事㗎!仲覺得好正!點知今次。。。。。


男爵府

積分: 9515


37#
發表於 13-7-23 15:40 |只看該作者
回覆 alik 的帖子

我見好多人買所以就試下囉!用緊既時候完全無問題㗎!依家我都搞唔清楚究竟係淘寶隻野有問題定沙x有問題。因為發覺原來有幾多人用完沙x之後同我一樣出事。。。。。。


男爵府

積分: 5198


38#
發表於 13-7-23 15:43 |只看該作者

引用:我都試過,+用沙x一排後,+個頭成日好似有層

原帖由 tung0409 於 13-07-23 發表
我都試過, 用沙x一排後, 個頭成日好似有層膜咁膠住d頭髮, 去salon, 髮型師問我用咩洗頭水, 佢話這些標榜用 ...
o個種物質叫矽靈,會block毛孔的。其實坊間好多洗頭水都有加呢種野,等你頭髮順滑。毛孔block左,除左好似油lup lup之外,仲會甩頭髮!




男爵府

積分: 5644


39#
發表於 13-7-23 15:48 |只看該作者
Superbee 發表於 13-7-23 11:23
試吓用茶籽粉~


omax 請問什麼是茶籽粉?邊度有得買?謝謝! 發表於 2 分鐘前


係用嚟清潔用,天然嘢,好似話係苦瓜粉;我用咗嚟洗碗好耐,包裝上寫可代替洗頭水洗頭~
我喺一D賣有機食物嘅鋪頭買,有D JM 話見過大超市都有~
我有同事用咗佢洗頭洗咗一個月,佢話好用,好去頭油(仲發覺D白髮開始變淡添喎),不過初時用會唔係好慣~
佢係用一鶴仔加熱水搞溶,洗完一次過水再洗一次(佢嘅經驗係第一次唔會有泡,第二次有泡),只需要卒頭髮,唔需要卒髮根;沖乾淨如果太乾可以用護髮素~
我本人就未試過,你試吓睇吓得唔得啦~


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


40#
發表於 13-7-23 16:03 |只看該作者
我都試過,個頭頂痴笠笠,最後用wella, 唔用護髪素洗成個禮拜先爽返晒!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo