跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2330


21#
發表於 06-11-26 10:53 |只看該作者

Re: 有沒有小朋友讀n1, 而k1不在原校讀呢 ?

手工班有咩玩架? 你想俾柏柏返咩呀?

如果下星期六好天, 不如一齊帶佢地去公園玩o丫? 佢兩個久別重逢...唔知會唔會怕醜呢...


大宅

積分: 4231

畀面勳章


22#
發表於 06-11-27 09:03 |只看該作者

Re: 有沒有小朋友讀n1, 而k1不在原校讀呢 ?

fiona
morning! 我都唔知手工班有咩玩. 我可能俾佢上畫班. 發揮下佢既創意
下星期六我要參加生日會呀. 咁你星期日得唔得閒呀. ?
星期日柏柏在新都m記開生日會. 如果軒軒都出席. 我諗柏柏一定好驚喜. 不過我當聚會, 等佢地玩下. 希望你地一家都來呀. 時間係1:30!


大宅

積分: 2330


23#
發表於 06-12-1 13:43 |只看該作者

Re: 有沒有小朋友讀n1, 而k1不在原校讀呢 ?

Kongkong,

呢幾日趕緊d野俾老細出 cheap!! 冇時間覆野..

可能要開會..因為老細星期一飛...如果唔使就帶埋軒軒join你地啦....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo