自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 33669


21#
發表於 13-7-25 21:47 |只看該作者
本帖最後由 -bella- 於 13-7-25 21:48 編輯

成日都係架喇

我通常要佢地因快得慢
你要入我俾你入
等你地入晒我就不停禁開門
你不仁我不義,你做初一我做十五


複式洋房

積分: 204


22#
發表於 13-7-25 21:51 |只看該作者

引用:呢個問題已好耐,+我兩年前推住bb車晌則魚涌

原帖由 foggyao 於 13-07-25 發表
呢個問題已好耐, 我兩年前推住bb車晌則魚涌轉車, 要排成4部 lift先入到!! 都明quarry bay個轉車路係好長, ...
係囉,有得攝就攝,仲要眼啤啤……


複式洋房

積分: 204


23#
發表於 13-7-25 21:52 |只看該作者

引用:成日都係架喇我通常要佢地因快得慢你要入我

原帖由 -bella- 於 13-07-25 發表
本帖最後由 -bella- 於 13-7-25 21:48 編輯

成日都係架喇
咁都得??


複式洋房

積分: 204


24#
發表於 13-7-25 21:53 |只看該作者

引用:俾我推+BB+車,我會推上扶手電梯

原帖由 Yubi.T 於 13-07-25 發表
俾我推 BB 車,我會推上扶手電梯
我有諗過,不過有啲危險。



男爵府

積分: 8094


25#
發表於 13-7-25 21:54 |只看該作者

引用:可能佢地表面正常,內裡傷殘呢

原帖由 CreamyWen 於 13-07-25 發表
可能佢地表面正常,內裡傷殘呢





複式洋房

積分: 204


26#
發表於 13-7-25 21:56 |只看該作者

引用:除左等,出閘入閘仲要等傷殘人士的闊閘機

原帖由 halololo0721 於 13-07-25 發表
除左等,出閘入閘仲要等傷殘人士的闊閘機,因為搭次地鐵都好考自己EQ

...
佢地見到你行緊過去,仲緊加行快兩步,嘟八達通


大宅

積分: 2186


27#
發表於 13-7-25 21:56 |只看該作者

引用:成日都係架喇我通常要佢地因快得慢你要入我

原帖由 -bella- 於 13-07-25 發表
本帖最後由 -bella- 於 13-7-25 21:48 編輯

成日都係架喇



珍珠宮

積分: 33519

育兒性格勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 13-7-25 22:00 |只看該作者
坑口同調景嶺都係重災區!


大宅

積分: 4611


29#
發表於 13-7-25 22:01 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……






珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 13-7-25 22:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yubi.T+於+13-07-25+發表俾我

原帖由 judauyi 於 13-07-25 發表
我有諗過,不過有啲危險。
我 well trained

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 13-7-25 22:03 |只看該作者

引用:成日都係架喇我通常要佢地因快得慢你要入我

原帖由 -bella- 於 13-07-25 發表
本帖最後由 -bella- 於 13-7-25 21:48 編輯

成日都係架喇


全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


男爵府

積分: 8667

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-7-25 22:12 |只看該作者
最憎呢D人, 行得跑得唔去搭扶手電梯/行樓梯, 特登同D BB車/輪椅爭lift搭, 真係厚顏無恥到極


子爵府

積分: 14127

熱血勳章


33#
發表於 13-7-25 22:14 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

我呢兩日都出了差不多既post....


大宅

積分: 3297


34#
發表於 13-7-25 22:43 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

啱啱去完台灣,真係大開眼界,捷運冇人爭位座(非關愛座),關愛座幾迫都冇人坐,一出一入勁守秩序,我只係同四歲小朋友企都有人讓位,人出晒至入,lift冇咩人用所以亦無人爭,出晒notice叫人睇報紙吾好影響其他人....台灣人真係做到無得頂香港人真係要好好學習


珍珠宮

積分: 43999

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


35#
發表於 13-7-25 23:02 |只看該作者
KKW002 發表於 13-7-25 22:43
啱啱去完台灣,真係大開眼界,捷運冇人爭位座(非關愛座),關愛座幾迫都冇人坐,一出一入勁守秩序,我只係 ...

台灣人ge公民意識真係比香港好好多


珍珠宮

積分: 43999

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回


36#
發表於 13-7-25 23:05 |只看該作者
adelewong070726 發表於 13-7-25 20:58
回覆 judauyi 的帖子

其實他們是否懶得行?

唔想行就打斷雙腳,永遠都唔使行


瑪瑙宮

積分: 133368


37#
發表於 13-7-25 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tkop+於+13-07-25+發表點解咁

原帖由 carng.ng 於 13-07-25 發表
我而家先見到,我無post呢度喎
咁你post果度有無




大宅

積分: 1991


38#
發表於 13-7-25 23:25 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

其實真係幾嬲,如果唔係推住架車真係唔會係度等!所以我老早就已經要習慣咩住個b唔想同健全嘅人爭lift!




伯爵府

積分: 17733


39#
發表於 13-7-25 23:37 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

我試過係奥運推BB車坐𨋢,我等左三部先入到、D人仲狂迫入部𨋢,之後我格離個鬼老忍吾住叫D人等下架、竟然有人做炸兩用英文鬧返佢轉頭叫佢行入D, 之後我同個鬼老係架𨋢度用英文狂鬧個人,正好發洩下




翡翠宮

積分: 78964


40#
發表於 13-7-25 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carng.ng+於+13-07-25+發表我

原帖由 tkop 於 13-07-25 發表
咁你post果度有無
無check我懶揾



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo