自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   1


男爵府

積分: 6850


21#
發表於 13-7-26 12:03 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

俾心機寫都可以叫靚,但已經俾個女搞到我差晒,因為太多通告

本人因為之前個帳戶唔記得左個密碼,所以再開一個新帳戶,請多多指教^^~


伯爵府

積分: 18545


22#
發表於 13-7-26 12:03 |只看該作者
有心機寫咪靚咯, 冇心機時似打風


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-7-26 12:03 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我也寫得很醜啊!好像小朋友寫的,一點也不像大人字跡。

Kinglong


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


24#
發表於 13-7-26 12:04 |只看該作者
好核突下


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 13-7-26 12:05 |只看該作者
KAYLEYMA 發表於 13-7-26 11:41
由細到大都系咁寫架bo,
自問唔系好靚
但系整齊
人地話睇你字跡,
就會知道你系點做人
<--------- 100% 同意!



謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


珍珠宮

積分: 42987


26#
發表於 13-7-26 12:07 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我的,可以嗎?
myphoto.jpg




公爵府

積分: 25507


27#
發表於 13-7-26 12:08 |只看該作者
身邊的人話我中英文字都寫得靚, 我比較滿意英文字多些, 我覺得中文字行氣唔ok
大學時代, 英文老師話我字靚, 公開話再加我多一個subgrade
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


珍珠宮

積分: 30874

大廚勳章


28#
發表於 13-7-26 12:09 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

寫得唔靚,但唔算太衰




大宅

積分: 1794


29#
發表於 13-7-26 12:09 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我啲字算整齊,size偏大,四四方方咁,但好似小朋友寫字。我老公啲中英文字都好靚,所以亞女學校所有要填嘅form都係佢做。




侯爵府

積分: 20325

馬年勳章 2024年龍年勳章


30#
發表於 13-7-26 12:10 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

唔靚


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


31#
發表於 13-7-26 12:12 |只看該作者
我自已唔覺靚, 但起碼未比人話過醜, 但亦有人話靚, 各花入各眼啦
每日望住佢哋就充滿力量啦!


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


32#
發表於 13-7-26 12:16 |只看該作者
中2嗰年我可以模仿到班上同學d字
但自己d字跡唔醜樣,但亦唔會另人覺得靚


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-7-26 12:17 |只看該作者

引用:我自已唔覺靚,+但起碼未比人話過醜,+但亦有

原帖由 vickymok717 於 13-07-26 發表
我自已唔覺靚, 但起碼未比人話過醜, 但亦有人話靚, 各花入各眼啦
me2~有人讚過靚, 我自己覺得普通, 可以叫清楚睇到寫咩


珍珠宮

積分: 48875


34#
發表於 13-7-26 12:20 |只看該作者
正所謂情人眼裏無低B

我老公話我寫中文好靚,但我覺得唔掂


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 13-7-26 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19733

hashtag影視迷勳章


36#
發表於 13-7-26 12:21 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13904


37#
發表於 13-7-26 12:22 |只看該作者
都算ok,靚過我老公D字,佢D字真係好似小學生寫


男爵府

積分: 6420


38#
發表於 13-7-26 12:25 |只看該作者
回覆 lovelykitty 的帖子

唔可以話靚,但很瀟洒、很型!


伯爵府

積分: 18117


39#
發表於 13-7-26 12:29 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我自己就覺得整齊,小學中學中英文寫字都有貼堂


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


40#
發表於 13-7-26 12:30 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我寫字中英數也似打風


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo