自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 8007


21#
發表於 13-7-27 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 55904


22#
發表於 13-7-27 17:53 |只看該作者

引用:等我講下我上年的慘痛經歷:上年暑假8月尾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33901

環保接龍勳章


23#
發表於 13-7-27 18:17 |只看該作者
2


子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


24#
發表於 13-7-27 18:27 |只看該作者

回覆:報左團去唔到

如果係小朋友去唔到個case我會揀全部唔去!機票同酒店比哂$無得退,但我試過有得退,睇下旅行社幫唔幫你!





男爵府

積分: 7693

畀面勳章


25#
發表於 13-7-27 23:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meowmi+於+13-07-27+發表本帖

原帖由 維港 於 13-07-27 發表
我個case已經係過去式,只不過見好多JM去遊埠,所以講返以前。那次老公話同小朋友留港陪我,我都叫他們自己 ...
你真聰明!


我地係機場擾嚷咗個幾兩個鐘,call 入境處話做唔到快証(旅遊不可成為做快証的原因),保險公司又話因証件問題而 cancel /delay 係無得 claim. 最後我地決定轉去澳.洲 -- 澳門加長洲。


身邊的朋友個個都話我儍、嘥晒。但我去旅行係想開心、 enjoy, 如果我留低 C6 和阿仔,我個幾日旅程一定唔會 enjoy, 仲會心掛掛, 恍恍惚惚咁,就算比我見到超級無敵靚風景都會好像欠缺了什麼似的,食龍肉都不滋味。當時覺得最內疚係令老人家失望,幸好我媽唔介意,而我地澳.洲之旅都玩得很開心。




琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 13-7-28 00:17 |只看該作者
維港 發表於 13-7-27 14:28
俾曬錢full paid. 家人指自己一家(me + c6 + 小朋友)

我唔想令小朋友失望, 亦唔想c6消假, 我會比多一個錢叫99去

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止發言

積分: 55904


27#
發表於 13-7-28 06:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+維港+於+13-07-27+發表我個ca

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-7-28 07:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meowmi+於+13-07-27+發表本帖

原帖由 維港 於 13-07-27 發表
我個case已經係過去式,只不過見好多JM去遊埠,所以講返以前。那次老公話同小朋友留港陪我,我都叫他們自己 ...




simple is the best~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo