單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 8146


21#
發表於 06-11-22 23:22 |只看該作者

Re: 各位單親媽咪,你地會唔會比仔女讀名校?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 679


22#
發表於 06-11-22 23:39 |只看該作者

Re: 各位單親媽咪,你地會唔會比仔女讀名校?

florakw222,

原來你仲有工人添呀?咁真係唔駛諗咁多啦~
你好叻呀~自己搵到咁多$$$....我就... 要靠政府....遲d 應該靠少d o既....
所以話我邊好意思去報o丫....真係...俾人地一睇張form 就知我黎"運吉"啦....


禁止訪問

積分: 8146


23#
發表於 06-11-23 00:06 |只看該作者

Re: 各位單親媽咪,你地會唔會比仔女讀名校?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5142


24#
發表於 06-11-23 13:12 |只看該作者

Re: 各位單親媽咪,你地會唔會比仔女讀名校?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


25#
發表於 06-11-23 13:22 |只看該作者

Re: 各位單親媽咪,你地會唔會比仔女讀名校?

老師說:清河村 ..真梅千禧今年..比去年多一陪人選擇....
所以我亞仔有後備12..已經算好...不過吾使望有人吾報到..[quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


禁止訪問

積分: 5142


26#
發表於 06-11-23 13:32 |只看該作者

Re: 各位單親媽咪,你地會唔會比仔女讀名校?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


27#
發表於 06-11-23 16:56 |只看該作者

Re: 各位單親媽咪,你地會唔會比仔女讀名校?

我問過學校了.....只有一人無去登記......only 1 .....
lmk 寫道:
係ar, 我mami都話後備12..已經算好, 仲好有機
因為之前總會有d運吉o既人
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo