自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16067


21#
發表於 13-7-30 13:49 |只看該作者

回覆:去捐血有無試過

C6前幾日捐完,去沖嘢飲時,跟佢嗰個姑娘仲問佢要唔要試下佢地私伙咖啡添


珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


22#
發表於 13-7-30 13:52 |只看該作者
無喎


瑪瑙宮

積分: 133368


23#
發表於 13-7-30 13:54 |只看該作者

引用:C6前幾日捐完,去沖嘢飲時,跟佢嗰個姑娘仲

原帖由 beernabeer 於 13-07-30 發表
C6前幾日捐完,去沖嘢飲時,跟佢嗰個姑娘仲問佢要唔要試下佢地私伙咖啡添

...
係咪好野黎㗎




伯爵府

積分: 16671


24#
發表於 13-7-30 13:55 |只看該作者

回覆:Yubi.T 的帖子

因為你係捐贈者會對你特別好,我都想捐血,但我有輕度貧血



伯爵府

積分: 16067


25#
發表於 13-7-30 15:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+beernabeer+於+13-07-30+發表

原帖由 tkop 於 13-07-30 發表
係咪好野黎㗎
C6冇飲到呀!
個姑娘話,雖然知咖啡唔健康,但啲同事沖好香,所以都會飲,問c6試唔試下。
C6話係人地私伙嘢,都係飲番提供嗰啲好啲囉!


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


26#
發表於 13-7-30 15:58 |只看該作者

回覆:去捐血有無試過

無啊,通常我會去完先捐,費事拮針時瀨尿

重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 10273


27#
發表於 13-7-30 16:11 |只看該作者


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-7-30 17:19 |只看該作者

引用:我多數去旺角/荃灣,+但我相信全部捐血站的

原帖由 wynnehung 於 13-07-30 發表
我多數去旺角/荃灣, 但我相信全部捐血站的職員都係o甘...

唯一係香港感到好體貼的公共地方 ...
仲要應該冇大6



我為貓狂

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo