論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8845


21#
發表於 13-7-31 12:04 |只看該作者
HappyDay2008 發表於 13-7-31 11:48
回覆 tys 的帖子

禾死 哈哈哈 我果件來了兩星期,第一次來香港,但都可以講到簡單短句,而且我知佢 ...

你嗰個好後生? 人哋話印姐後生既話學嘢係快架。 我請嗰件嗰陣 33 歲,我請完,跟住有人講,過咗三十既印姐等如四五十既賓賓,完全係零學習能力 mouth:


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


22#
發表於 13-7-31 12:19 |只看該作者
tys 發表於 13-7-31 12:04
你嗰個好後生? 人哋話印姐後生既話學嘢係快架。 我請嗰件嗰陣 33 歲,我請完,跟住有人講,過咗三十既印 ...

今年27有一個仔,學嘢OK快同算醒目,好多時教一次就明我意思,而且絕對比我以前請的賓賓有common sense好多


男爵府

積分: 8845


23#
發表於 13-7-31 12:24 |只看該作者
HappyDay2008 發表於 13-7-31 12:19
今年27有一個仔,學嘢OK快同算醒目,好多時教一次就明我意思,而且絕對比我以前請的賓賓有common sense好多 ...

只能夠話 ... 你真係好好彩


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


24#
發表於 13-7-31 12:30 |只看該作者
tys 發表於 13-7-31 12:24
只能夠話 ... 你真係好好彩

咁請工人真係撞彩,今次呢位印姐暫時算幾好,之前我連炒咗兩件垃圾賓賓,已唔見好多錢,仲受咗好多氣



珍珠宮

積分: 37295


25#
發表於 13-7-31 12:42 |只看該作者

引用:Quote:HappyDay2008+發表於+13-7-31+11:26+

原帖由 tys 於 13-07-31 發表
我嗰件一定係例外,佢嚟咗咁年半,最叻同我講 "mam, 禾死"!!! 發音已經好準喇!! 佢係想講 "mam, 我食飯" ...



民房

積分: 0

睛靈勳章


26#
發表於 13-7-31 12:47 |只看該作者
我成日要估佢講咩,中又唔得英又唔得


大宅

積分: 4924


27#
發表於 13-7-31 12:53 |只看該作者

引用:印姐英文多數係小學雞,就算去過星加坡打工

原帖由 HappyDay2008 於 13-07-30 發表
印姐英文多數係小學雞,就算去過星加坡打工都未必係真識英文,我agent話識英文嘅其實咪最多識些單字,如果 ...
唔係呀,我妹个印姐係星加坡打过工,d 英文好ok。


男爵府

積分: 8845


28#
發表於 13-7-31 12:59 |只看該作者
mott 發表於 13-7-31 12:53
唔係呀,我妹个印姐係星加坡打过工,d 英文好ok。

我個鄰居都係請咗個喺星洲打過工既印,我就係見佢嗰個英文咁得,我就用佢個 agent 囉,點知捉蟲啦! 總括一句,廿幾歲既印印語言能力真係好啲,過三十又要喺海外既真係唔好諗!! 我真係好後悔 ...


珍珠宮

積分: 31492


29#
發表於 13-7-31 12:59 |只看該作者
本帖最後由 KiuShaBB 於 13-7-31 13:02 編輯

而家個工人都喺星做過, 英文叫做幾好, 做咗半年都唔多肯學/講廣東話, 成日都問我係咪擺雪龜? 俾我地笑.

幾年前我都有個印姐喺星做過, 完咗2年約, 話自己識英文唔肯學廣東話, 佢有2句我仲好記得, 以前喺度都講過, 睇下你地知唔知佢想講乜?

1. 三煲稀飯
2. 烏龜die (我屋企無養龜)



大宅

積分: 4672


30#
發表於 13-7-31 13:00 |只看該作者
tys 發表於 13-7-31 11:41
我嗰件一定係例外,佢嚟咗咁年半,最叻同我講 "mam, 禾死"!!! 發音已經好準喇!! 佢係想講 "mam, 我食飯" ...
真係笑左出聲....


大宅

積分: 4672


31#
發表於 13-7-31 13:07 |只看該作者
KiuShaBB 發表於 13-7-31 12:59
而家個工人都喺星做過, 英文叫做幾好, 做咗半年都唔多肯學/講廣東話, 成日都問我係咪擺雪龜? 俾我地笑.

幾 ...

好難估...佢講乜??


大宅

積分: 2305


32#
發表於 13-7-31 13:11 |只看該作者

引用:有句好經典,+以前偷野印siti,+成日以為係勝

原帖由 lily-of-valley 於 13-07-30 發表
有句好經典, 以前偷野印siti, 成日以為係勝加婆(Singapore)做過, 滿口英文. 同媽講

"替梯, D賴屎油安妮毛" ...
你演繹得好好


珍珠宮

積分: 31492


33#
發表於 13-7-31 13:18 |只看該作者
sibylyau 發表於 13-7-31 13:07
好難估...佢講乜??
俾啲貼士, 第1句係英文, 第2句係廣東話.


大宅

積分: 4924


34#
發表於 13-7-31 13:19 |只看該作者

引用:Quote:mott+發表於+13-7-31+12:53+唔係呀,

原帖由 tys 於 13-07-31 發表
我個鄰居都係請咗個喺星洲打過工既印,我就係見佢嗰個英文咁得,我就用佢個 agent 囉,點知捉蟲啦! 總括 ...
我妹個姐姐都33啦


大宅

積分: 4672


35#
發表於 13-7-31 13:31 |只看該作者
KiuShaBB 發表於 13-7-31 13:18
俾啲貼士, 第1句係英文, 第2句係廣東話.

1. 三煲稀飯
2. 烏龜die (我屋企無養龜)

1. simple question??
2. 屋企大??

點評

KiuShaBB  再估.   發表於 13-7-31 13:33


大宅

積分: 4672


36#
發表於 13-7-31 13:45 |只看該作者
KiuShaBB 發表於 13-7-31 12:59
而家個工人都喺星做過, 英文叫做幾好, 做咗半年都唔多肯學/講廣東話, 成日都問我係咪擺雪龜? 俾我地笑.

幾 ...


1. 三煲稀飯
2. 烏龜die (我屋企無養龜)


1. xxxxx healthy?
2. 露台大??

點評

KiuShaBB  哈, 唔係.  發表於 13-7-31 13:46


大宅

積分: 4672


37#
發表於 13-7-31 13:51 |只看該作者
KiuShaBB 發表於 13-7-31 12:59
而家個工人都喺星做過, 英文叫做幾好, 做咗半年都唔多肯學/講廣東話, 成日都問我係咪擺雪龜? 俾我地笑.

幾 ...

真係估吾到...

點評

KiuShaBB  睇吓仲有無人估.  發表於 13-7-31 14:00


大宅

積分: 4672


38#
發表於 13-7-31 14:23 |只看該作者
KiuShaBB 發表於 13-7-31 12:59
而家個工人都喺星做過, 英文叫做幾好, 做咗半年都唔多肯學/講廣東話, 成日都問我係咪擺雪龜? 俾我地笑.

幾 ...

1. 三煲稀飯
2. 烏龜die (我屋企無養龜)


1. Shampoo haven't???
2. 苦GU大???


珍珠宮

積分: 31492


39#
發表於 13-7-31 14:25 |只看該作者
sibylyau 發表於 13-7-31 14:23
1. 三煲稀飯
2. 烏龜die (我屋企無養龜)
你好叻, 估中咗第1條.


大宅

積分: 4672


40#
發表於 13-7-31 14:28 |只看該作者
KiuShaBB 發表於 13-7-31 14:25
你好叻, 估中咗第1條.

佢D INK蚊真係聽屎人....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo