自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20347


21#
發表於 13-7-31 17:52 |只看該作者
回覆 hayley_leung 的帖子

領隊==>香港人??
導遊==>同胞??
我之前跟過2次,2次都好LIKE架喎,個導遊都冇迫我去玩自費野同玩野,你去邊度丫?


禁止訪問

積分: 33048


22#
發表於 13-7-31 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16403

2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 13-7-31 17:53 |只看該作者


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


24#
發表於 13-7-31 17:53 |只看該作者

引用:Compliants+to+head+office!+I+must!

原帖由 lymchau 於 13-07-31 發表
Compliants to head office! I must!
Compliant already



點評

lymchau  any compensation?  發表於 13-7-31 17:59


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


25#
發表於 13-7-31 17:56 |只看該作者

引用:回覆+hayley_leung+的帖子領隊==>香港人??

原帖由 yinyin1981 於 13-07-31 發表
回覆 hayley_leung 的帖子

領隊==>香港人??
係同胞嗰位導遊




禁止訪問

積分: 3787


26#
發表於 13-7-31 17:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


27#
發表於 13-7-31 17:57 |只看該作者

引用:我N年前都參加過康X+去韓國﹐超差﹐以後都

原帖由 USDS81 於 13-07-31 發表
我N年前都參加過康X 去韓國﹐超差﹐以後都唔會再JOIN
係吖,冇諗過可以咁差




水晶宮

積分: 69078

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 13-7-31 17:59 |只看該作者
依家跟團返大陸都似阿珍團,我上次跟安安咪仲衰,5日有4個自費團分起4日,你都有酒店返,領隊導遊要我地焗住起旅巴上等,問佢其他團友幾點返,佢吾答你,叫你起巴士等!佢地全程黑面!70歲前我都吾會再跟團!


侯爵府

積分: 20347


29#
發表於 13-7-31 18:01 |只看該作者
回覆 hayley_leung 的帖子

國內D導遊都有規管架喎(你個團幾錢先?)


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


30#
發表於 13-7-31 18:03 |只看該作者

引用:依家跟團返大陸都似阿珍團,我上次跟安安咪

原帖由 yuyueng 於 13-07-31 發表
依家跟團返大陸都似阿珍團,我上次跟安安咪仲衰,5日有4個自費團分起4日,你都有酒店返,領隊導遊要我地焗 ...
我唔明白,明明比足$去跟團點解都要做呢D嘢同埋大陸人嚟香港有保障,但相反我地去就冇保障,太過份,咁你之後有冇投訴吖




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


31#
發表於 13-7-31 18:07 |只看該作者

引用:回覆+hayley_leung+的帖子國內D導遊都有規

原帖由 yinyin1981 於 13-07-31 發表
回覆 hayley_leung 的帖子

國內D導遊都有規管架喎(你個團幾錢先?)
我未返到都唔敢亂投訴啦




男爵府

積分: 9937


32#
發表於 13-7-31 18:08 |只看該作者
太差嘞
  


水晶宮

積分: 65733


33#
發表於 13-7-31 18:10 |只看該作者
我就真係未試過甘差喎,最差-次係佢要我地俾$30.00去-個地方行街買手信既
車費,但由於佢想賺圑友既按摩費,就話俾我地行15分鐘,我地就話行十分鐘不如唔好黎,後來導遊叫按摩院既車接走要去按摩既人,我地就可以行一小時啦。如果
導遊係甘,真係要寫個張旅遊後評分表俾康泰,-星期後佢會有人打黎問你㗎。我試過兩次啦。

點評

catfield  我試寫過, 無人打返電話比我  發表於 13-8-1 15:35


水晶宮

積分: 65733


34#
發表於 13-7-31 18:13 |只看該作者
我覺得如果人地做得好,真係要讚揚下,但相反太過份又真係要反映下。


公爵府

積分: 28977


35#
發表於 13-7-31 18:15 |只看該作者


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


36#
發表於 13-7-31 18:16 |只看該作者

引用:我就真係未試過甘差喎,最差-次係佢要我地

原帖由 HLDMaMa 於 13-07-31 發表
我就真係未試過甘差喎,最差-次係佢要我地俾$30.00去-個地方行街買手信既
車費,但由於佢想賺圑友既按摩費 ...
講起呢張嘢仲好笑,佢兜口兜面咁叫我地填導遊張嘢,仲要留名同電話,填完比返佢嗰個位唔通填全部好差咩我仲想返香港嫁




伯爵府

積分: 15946


37#
發表於 13-7-31 18:16 |只看該作者
有幾平先!收得人錢, 就要俾服務啦!


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 13-7-31 18:18 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

我好怕參加旅行團就係呢個原因!

仲要埋尾俾多一千幾百導遊費,我覺得唔值!




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


39#
發表於 13-7-31 18:19 |只看該作者

引用:有幾平先!收得人錢,+就要俾服務啦!

本帖最後由 hayley_leung 於 13-7-31 18:22 編輯
原帖由 CL0214 於 13-07-31 發表
有幾平先!收得人錢, 就要俾服務啦!

康x、仲要暑假、仲要四日,會平得去邊呢




侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


40#
發表於 13-7-31 18:19 |只看該作者
樓主一定要反映! 真金白銀比左錢﹐無可能仲貼紙比人鬧

最近報團時經過康 X..都無咩人報名...

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo