自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


子爵府

積分: 13767


21#
發表於 13-8-4 12:28 |只看該作者
chinatea 發表於 13-8-4 12:11
一齊出去玩得太夜驚人地趕唔到車就會送完一個又一個,係唔想自己擔心,但之後聽埋好多難聽說話之後一個都唔送 ...

送埋都有難聽說話!???!! 咁衰

點評

chinatea    發表於 13-8-4 20:39


男爵府

積分: 5725


22#
發表於 13-8-4 12:29 |只看該作者

回覆:rebornarmy 的帖子

會,我老公係一定會,永遠係最後一個返屋企




珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-8-4 12:31 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

唔會,順路除外


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


24#
發表於 13-8-4 12:32 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

唔會



珍珠宮

積分: 32775


25#
發表於 13-8-4 12:33 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路就會




男爵府

積分: 9322


26#
發表於 13-8-4 12:48 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

呢排我同c6先送同一個人送左幾次,琴日仲由上水去德福,先返荔枝角,朋友第二早返7:30,玩完11點幾。。其實大家都好累,但有時覺得明知自己要返咁早就唔好玩咁耐啦,要佢走先又唔肯,最後拎車又自己上埋黎,例牌要送到樓下,隧道錢又唔比。。

對上一次灣仔都好意思叫我地行東隧車佢返藍田先返荔枝角,仲不停講。。男人老狗都咁。。我地冇理佢


子爵府

積分: 10102


27#
發表於 13-8-4 12:52 |只看該作者
Bcjb 發表於 13-8-4 11:59
除非好順路唔駛行好遠,如果唔係唔會送。請無車的朋友也自重,這架不是免費的士,要入油要比錢的。



...

認同!
我自己無車, 亦唔好意思要朋友車自己返屋企


珍珠宮

積分: 31854


28#
發表於 13-8-4 12:53 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

如果係真正既朋友,明知唔順路應該主動同朋友講唔駛送,何必令朋友難做呢!



這樣初階的髮飾「你」也看在眼內?! 其實世界很大,出去看看開闊自己的眼界吧!   歡迎「你」對  號  入  座。       


子爵府

積分: 13744


29#
發表於 13-8-4 12:54 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

No。


大宅

積分: 2613


30#
發表於 13-8-4 13:03 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

我男友唔順路都會車埋朋友返屋企~但要跟車就要跟佢走既時間走~但我係例外~佢要等我走佢先有得走


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


31#
發表於 13-8-4 13:09 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路就會!好朋友的話唔出聲都會送!以前返機場個同事有車都會車我,我會比返錢或者請佢食飯補數,因為我覺得唔係老馮



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


禁止訪問

積分: 592


32#
發表於 13-8-4 13:10 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28860

2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 13-8-4 13:11 |只看該作者

引用:唔会,但会送就近港鐵站

原帖由 yuen1818 於 13-08-04 發表
唔会,但会送就近港鐵站
x2


複式洋房

積分: 467


34#
發表於 13-8-4 13:16 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

睇朋友,某group friends 好似奉旨送到樓下咁,一上車就話「上次個迴旋處落喎,你認得啦可?」


有d好識做,主動話:你係巴士站落晒我地就得啦!




大宅

積分: 3879


35#
發表於 13-8-4 13:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rebornarmy+於+13-08-04+發表

本帖最後由 sivasiva 於 13-8-4 13:26 編輯
原帖由 Bcjb 於 13-08-04 發表
除非好順路唔駛行好遠,如果唔係唔會送。請無車的朋友也自重,這架不是免費的士,要入油要比錢的。



...

同意. 但有d朋友真係唔識自重架
d油錢真係好貴ga,又唔係順路,又老馮要人送咁




        


寶石宮

積分: 281776


36#
發表於 13-8-4 13:20 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

唔會


大宅

積分: 1671


37#
發表於 13-8-4 13:20 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路先車,唔順就bye bye




翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 13-8-4 13:27 |只看該作者

回覆:rebornarmy 的帖子

唔會。順路就話姐。

唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-8-4 13:27 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

順路無所謂,專登唔會!


瑪瑙宮

積分: 133368


40#
發表於 13-8-4 13:30 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

送要好的朋友,又怎麼會覺得遠呢?


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo