自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2089


21#
發表於 13-8-5 00:35 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

我真係諗唔到原來散光都會遺傳,我個仔4歲,兩眼都450度散光呀……擔心到我呀


珍珠宮

積分: 40920

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 13-8-5 00:37 |只看該作者
回覆 swanialaw 的帖子

我個女4歲就400度散光


大宅

積分: 2089


23#
發表於 13-8-5 01:03 |只看該作者

引用:回覆+swanialaw+的帖子我個女4歲就400度散

原帖由 Minor 於 13-08-05 發表
回覆 swanialaw 的帖子

我個女4歲就400度散光
之後點呀,係咪驗眼滴個隻藥水好痛架,話要放大瞳孔呀…………


珍珠宮

積分: 40920

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 13-8-5 01:07 |只看該作者
swanialaw 發表於 13-8-5 01:03
之後點呀,係咪驗眼滴個隻藥水好痛架,話要放大瞳孔呀…………
唔痛架!不過滴完放大瞳孔既藥水咪睇野唔清楚一日...

到正式配眼鏡就唔洗配足4XX度,配2XX度就得


公爵府

積分: 27503


25#
發表於 13-8-5 01:09 |只看該作者
wcpcelia 發表於 13-8-4 14:33
多數係遺傳,無得減



估唔到真係會遺傳

點評

wcpcelia  Yes ah  發表於 13-8-5 13:39


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 13-8-5 02:53 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

會甘深,天生成因




大宅

積分: 2089


27#
發表於 13-8-5 10:08 |只看該作者

引用:會甘深,天生成因 +

原帖由 a-mi 於 13-08-05 發表
會甘深,天生成因
係囉,話天生先會咁深wo

點評

wcpcelia    發表於 13-8-5 13:39


大宅

積分: 2089


28#
發表於 13-8-6 19:23 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

點解要點評我~


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 13-8-6 19:26 |只看該作者

引用:我個仔4歲就驗到每邊250散光,剛到88配眼鏡

原帖由 糖糖9 於 13-08-04 發表
我個仔4歲就驗到每邊250散光,剛到88配眼鏡
我以前係88配過,度數唔準


子爵府

積分: 11763


30#
發表於 13-8-6 19:31 |只看該作者
請問你們在邊度驗?


別墅

積分: 835


31#
發表於 13-8-6 20:14 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

我個女4歲,又係遺傳咗我鴛鴦眼,一隻眼散光接近300,另一隻125


翡翠宮

積分: 78964


32#
發表於 13-8-6 21:42 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

無散光,有遠視,700度



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


侯爵府

積分: 24702

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-8-6 21:45 |只看該作者
POLY視光師話,小朋友深散光是遺存的. 我C6,400/400,我小朋友100/100.


珍珠宮

積分: 34951

減齡達人勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


34#
發表於 13-8-6 21:50 |只看該作者

引用:我小一才開始戴眼鏡,誤診咗唔知幾多年先知

原帖由 Yubi.T 於 13-08-04 發表
我小一才開始戴眼鏡,誤診咗唔知幾多年先知有散光,有成4xx同3xx度,超深
視光師話係天生先有可能咁 ...
我同你一樣小一時一驗倒有散光已經係每邊500度,生咗阿女,點知將呢個先天性散光遺傳咗比阿女,阿女4歲時check 已經左眼450,右眼250


子爵府

積分: 10473

醒目開學勳章


35#
發表於 13-8-6 21:54 |只看該作者
我個女四歲,兩邊眼250度,上個月開始戴眼鏡!


大宅

積分: 2444


36#
發表於 13-8-6 21:58 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

請問有冇過400度散光,佩眼鏡不用過千?




男爵府

積分: 6856


37#
發表於 13-8-6 22:00 |只看該作者

回覆:swanialaw 的帖子

唔痛架,但我女都v娃鬼叫




禁止訪問

積分: 490


38#
發表於 13-8-6 22:21 |只看該作者

回覆:chelsea_jbb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11763


39#
發表於 13-8-6 22:23 |只看該作者
回覆 糖糖9 的帖子

準唔準?


子爵府

積分: 10201

畀面勳章


40#
發表於 13-8-6 22:39 |只看該作者
大仔二仔都有二百幾度散光,我諗細女應該走唔甩,二仔間學校有位小妺妺2歳已經有5百幾度,見佢細細個就要戴住副眼鏡,真係陰公



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo