自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23298


21#
發表於 13-8-11 19:59 |只看該作者

回覆:我餐餐都食法國餐.........






男爵府

積分: 7746


22#
發表於 13-8-11 20:25 |只看該作者

引用:我餐餐食飯都要食成粒幾鐘,好似食法國餐咁

原帖由 Jan1981 於 13-08-11 發表
我餐餐食飯都要食成粒幾鐘,好似食法國餐咁,要食咁耐 好side時間呀!



...
點解呢?




禁止訪問

積分: 30876


23#
發表於 13-8-11 20:29 |只看該作者

回覆:我餐餐都食法國餐.........

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7472


24#
發表於 13-8-11 20:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+juliababy+於+13-08-11+發表

原帖由 Jan1981 於 13-08-11 發表
唔係,我係講緊自己食飯,我發覺自己食飯越來越慢,點算呀?(我係食每一啖飯都要咬到好碎先吞,食得太快會 ...
睇下中醫調理腸胃



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo