夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 650


21#
發表於 13-8-14 15:20 |只看該作者

回覆:Pinkmoon 的帖子






複式洋房

積分: 327


22#
發表於 13-8-14 15:25 |只看該作者
回覆 HKPluto 的帖子

我係dad


複式洋房

積分: 327


23#
發表於 13-8-14 15:32 |只看該作者
wmtcherry 發表於 13-8-14 15:10
我係ftm …都係拎老公人工十分一到……夠用未得囉…一個男人無個錢係身無咩自信心既……

...
我都覺得有個錢喺身會有多啲安全感


大宅

積分: 2331


24#
發表於 13-8-14 15:42 |只看該作者
我無問老公攞錢用,因為出街買咩都係佢俾,我地每月一齊儲錢.愛唔一定用錢衡量,即使佢俾晒D錢你但攪三攬4,咁唔係愛LOR


翡翠宮

積分: 92176

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 13-8-14 15:46 |只看該作者

回覆:elm1217 的帖子

其實愛唔愛唔係響佢係咪比哂份糧黎計既。。

唔好用自己既諗法,夾硬套落人地身上囉~ 唔該!!!!


瑪瑙宮

積分: 139673


26#
發表於 13-8-14 16:08 |只看該作者
elm1217 發表於 13-8-14 14:42
老婆見到身邊親友嘅老公都係咁做,所以佢覺得自己老公都應該咁做;但老公覺得自己俾哂日常開支,再俾家用, ...

您同佢講, 佢愛您都要比晒份糧您囉.


男爵府

積分: 5793


27#
發表於 13-8-14 16:19 |只看該作者

引用:我無問老公攞錢用,因為出街買咩都係佢俾,我

原帖由 adaadaadaho 於 13-08-14 發表
我無問老公攞錢用,因為出街買咩都係佢俾,我地每月一齊儲錢.愛唔一定用錢衡量,即使佢俾晒D錢你但攪三攬4,咁 ...



男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-8-14 16:20 |只看該作者
tkbaby 發表於 13-8-14 06:24
比,唔一定係愛。
但唔比,就係一定唔愛.........掛!

中point.


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


29#
發表於 13-8-14 16:23 |只看該作者
本帖最後由 ac321 於 13-8-14 16:42 編輯
elm1217 發表於 13-8-14 05:52
老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?

坦白講,要求老公俾哂份糧自己先至叫做愛佢既女人,我可以幾肯定,佢一D都吾愛自己老公!
呢類女人,佢既最愛係........................錢!!!!
當一個女人真正愛個男人,會希望個男人(係其他男人面前)有尊嚴,有地位,被其他人仰望/尊敬,甚至是其他男人眼中既偶像!!!!
把所有收入上繳老婆,再由老婆'發落',每曰/每星期/每月比幾多做零用,幾多撘車食飯.......呢個男人,成世都係朋友同事面前抬吾起頭,背後實會比人笑...........愛一個男人,又點會希望佢禁樣?!

點評

anna59    發表於 13-8-14 19:38
anna59    發表於 13-8-14 19:38
annie-tsang    發表於 13-8-14 16:37


男爵府

積分: 6799

2023年兔年勳章


30#
發表於 13-8-14 17:00 |只看該作者
睇下搵幾多,睇下係咪全職媽咪


子爵府

積分: 10470


31#
發表於 13-8-14 17:16 |只看該作者

回覆:家用問題

唔覺得一定要比家用,除非ftm

點評

wongjoetabo    發表於 13-8-14 21:18


別墅

積分: 692


32#
發表於 13-8-14 17:35 |只看該作者
cky34979 發表於 13-8-14 11:52
我老公都系比哂我...
我老公仲要交埋電話費 電費....

Then will you give all your income to the man? Else i use your theory to imply that you dont love your man.


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-8-14 17:42 |只看該作者
回覆 imada 的帖子

噗我老公比哂D錢我=我吾愛我老公

我想講 老公比哂D錢我 我地開左個儲蓄户口系我老公名既
我個個月都儲哂落去

我一個月500蚊都用吾到

多得你呢D 愛情專家

點評

wongjoetabo  u:;pppp:  發表於 13-8-14 21:19


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


34#
發表於 13-8-14 18:02 |只看該作者

引用:Quote:elm1217+發表於+13-8-14+14:42+老婆

原帖由 Nancy20090615 於 13-08-14 發表
您同佢講, 佢愛您都要比晒份糧您囉.



珍珠宮

積分: 49823


35#
發表於 13-8-14 18:19 |只看該作者
回覆 elm1217 的帖子

其實個男人比左日常開支已經系家用, 只不過冇過個老婆手之媽, 除非個老婆冇做野啦


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


36#
發表於 13-8-14 18:36 |只看該作者

引用:回覆+elm1217+的帖子其實個男人比左日常開

原帖由 anna59 於 13-08-14 發表
回覆 elm1217 的帖子

其實個男人比左日常開支已經系家用, 只不過冇過個老婆手之媽, 除非個老婆冇做野啦 ...
我係ftm,我冇要求老公比家用我。
因我老公已負責家裏大部份開支,我做了ftm,吾想增加老公既負擔,所以一直都係用自己既儲蓄。
但,我又吾覺得我老公吾愛我!反而覺得自己很幸運,可以做ftm!

點評

ewatsang  yes, 很幸運,可以做ftm, 我都想....  發表於 13-8-16 17:31


水晶宮

積分: 61243


37#
發表於 13-8-14 18:44 |只看該作者
如果話俾晒份糧才叫愛,真的很難找到這種男人了.

點評

ewatsang  我識個男仔真係比晒份糧個老婆, 由老婆比錢返工....  發表於 13-8-16 17:32


複式洋房

積分: 327


38#
發表於 13-8-14 18:58 |只看該作者
佢覺得我唔咁做,就好似唔係全心全意為咗個家,有所保留!而佢搵到嘅錢都放在家裡待用!

點評

anna59  咁你未叫佢羅起小小比自己羅  發表於 13-8-14 19:36


複式洋房

積分: 327


39#
發表於 13-8-14 19:06 |只看該作者
大少拉 發表於 13-8-14 15:46
其實愛唔愛唔係響佢係咪比哂份糧黎計既。。
我同佢講唔俾哂份糧佢,唔代表我唔愛佢,但佢話我愛極有限


珍珠宮

積分: 46807


40#
發表於 13-8-14 19:11 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ac321+於+13-8-14+16:42+編輯+

原帖由 ac321 於 13-08-14 發表
本帖最後由 ac321 於 13-8-14 16:42 編輯

我是FTM,每個月老公比十分一人工我做家用(買星期一至五飠送)屋企所有嘢老公負責(大至兩層樓細至牙簽)好多時佢驚我湊住兩個小朋友吾方便出去星期六和星期日會走兩轉買晒D嘢返來,我覺得呢D就是愛,吾一定比哂D錢你才是愛~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo