美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   29


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 13-8-28 02:26 |只看該作者

引用:Quote:LedTV+發表於+13-8-21+19:32+食+Tona

原帖由 cannis428 於 13-08-26 發表
hihi...想問下你幾耐輕5磅啊???
一個月卦,無刻意記。無節食。無運動,只係久唔久食2粒


公爵府

積分: 27342

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 13-8-28 02:28 |只看該作者

引用:食+Tonalin+CLA好過啦,我久唔久食,幾日一

原帖由 LedTV 於 13-08-21 發表
食 Tonalin CLA好過啦,我久唔久食,幾日一次或者食得特別飽先食2粒,原來自己輕左都唔知。15.8美金,90粒 ...
請問係邊款呀?因為有好多隻,thx




琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 13-8-28 02:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+13-08-21+發表食+To

原帖由 sytckm 於 13-08-28 發表
請問係邊款呀?因為有好多隻,thx
1200mg tonalin CLA 90粒,應該得一款


民房

積分: 21


24#
發表於 13-8-28 13:28 |只看該作者
回覆 hblueair 的帖子

可唔可以試用一星期後報告下身體狀況呀?


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 13-8-28 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sytckm+於+13-08-28+發表請問

原帖由 LedTV 於 13-08-28 發表
1200mg tonalin CLA 90粒,應該得一款
食左糸米胃口細d?


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 13-8-28 18:05 |只看該作者
gigi1020 發表於 13-8-28 18:01
食左糸米胃口細d?
唔覺喎~~一樣咋~~


複式洋房

積分: 287


27#
發表於 13-8-28 21:42 |只看該作者
回覆 nicole1981 的帖子

PM la ^.^


複式洋房

積分: 287


28#
發表於 13-8-28 22:00 |只看該作者
回覆 LedTV 的帖子

我都唔覺~~~~


侯爵府

積分: 20754

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 13-8-29 20:34 |只看該作者

引用:食+Tonalin+CLA好過啦,我久唔久食,幾日一

原帖由 LedTV 於 13-08-21 發表
食 Tonalin CLA好過啦,我久唔久食,幾日一次或者食得特別飽先食2粒,原來自己輕左都唔知。15.8美金,90粒 ...
請問有無副作用?


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 13-8-29 20:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+13-08-21+發表食+To

原帖由 小彬女 於 13-08-29 發表
請問有無副作用?
一d 都無


琥珀宮

積分: 156838

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 13-8-30 05:18 |只看該作者
applefok 發表於 13-8-30 04:53
係唔係呢隻呀?Thanks^^

係啊~


侯爵府

積分: 20754

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 13-8-30 12:17 |只看該作者
本帖最後由 小彬女 於 13-8-30 12:20 編輯

要點食法? 每日幾多粒?


複式洋房

積分: 287


33#
發表於 13-9-1 09:15 |只看該作者
我都好傻。只買了一種revolyn。早餐前一粒,晚餐前一粒。對嗎?和大家分享吓。
目前要減肥。歡迎與我一樣心情的姐妹共同分享成果。目標110.


複式洋房

積分: 228


34#
發表於 13-9-12 10:54 |只看該作者
rongersisi 發表於 13-9-1 09:15
我都好傻。只買了一種revolyn。早餐前一粒,晚餐前一粒。對嗎?和大家分享吓。 ...
已經開始食revolyn幾耐,效果、進展如何?


複式洋房

積分: 287


35#
發表於 13-9-13 14:59 |只看該作者
暫時磅數沒落。今天我訂購的silm收到。明曰開始兩种配合一起,再看看。如有,我會上來通告你哋知。等着我有好成果!願望成真。
目前要減肥。歡迎與我一樣心情的姐妹共同分享成果。目標110.


男爵府

積分: 6591


36#
發表於 13-9-14 11:30 |只看該作者

引用:暫時磅數沒落。今天我訂購的silm收到。明曰

原帖由 rongersisi 於 13-09-13 發表
暫時磅數沒落。今天我訂購的silm收到。明曰開始兩种配合一起,再看看。如有,我會上來通告你哋知。等着我有 ...
等緊你好消息


複式洋房

積分: 121


37#
發表於 13-9-16 09:42 |只看該作者

回覆:orange_yyk 的帖子

各位,我都食咗有十日多啦,初初食真係幾好,個肚腩明顯細咗,但食多幾日就全無反應,還幾日都冇大便了,真失望。


禁止訪問

積分: 1765


38#
發表於 13-9-16 18:36 |只看該作者

引用:各位,我都食咗有十日多啦,初初食真係幾好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 121


39#
發表於 13-9-16 18:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milkmilk412+於+13-09-16+發

原帖由 aewiou 於 13-09-16 發表
下,無便便
係呀!攪到肚谷谷,今日去藥房買咗瀉藥,食咗先有得去。


複式洋房

積分: 456


40#
發表於 13-9-16 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aewiou+於+13-09-16+發表下,

原帖由 milkmilk412 於 13-09-16 發表
係呀!攪到肚谷谷,今日去藥房買咗瀉藥,食咗先有得去。
瀉藥


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo