家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4696


21#
發表於 13-8-26 00:41 |只看該作者

回覆:關於bb買保險

我買咗危疾保,供10年,保一世,大約廿幾年,保證價值可以拎返個本咁囉


大宅

積分: 4520


22#
發表於 13-8-26 02:22 |只看該作者

引用:我買過各種保險千祈唔好買101!!!!極度搵笨,

原帖由 mrcheung1987 於 13-08-25 發表
我買過各種保險

千祈唔好買101!!!!極度搵笨,本人中招,仲要30年期,陰公
請問家居保係咩、?




伯爵府

積分: 15502


23#
發表於 13-8-26 04:25 |只看該作者
大力大力 發表於 13-8-25 09:15
樓上想法合理,大前题係家庭有閒錢,如果家庭收入孟孟緊,沒什么储蓄,就唔好買,因为保險係消費品,不是必 ...
大力兄:
其真你講嘅嘢,都不無道理嘅,但我個人就主張人地買保險嘅。

如果你話生活孟孟緊嘅人,無儲蓄,就唔好買,咁萬一佢真係有D咩事,咁點算呢?

點解我咁講呢~

我朋友,一家之柱,要供樓,有一小朋友,佢患上鼻煙癌,攞返35萬,佢去睇政苦,但因為要化療,佢開唔到工,公司知佢情況,但只可以做到停薪留職,佢好彩有依35萬頂住,如果唔係,都唔知點供樓。

另外有個朋友,佢無買保險,但佢懷疑有病,已經入咗政府醫院兩次,但政府嘢,頭痛醫頭,腳痛醫腳,根本就搵唔到原因就趕佢走,佢好想入C家做一次全身檢查,但耐何佢一點儲蓄都無,佢可以點做??

我只想話,無錢嘅人,都好應該迫自己買返份E療保險,每個月迫自己幾百幾百咁去供,有D咩事嘅時候,都可以即刻入C家CHECK,唔洗入政苦等,我知道有好多大病都要返政府醫,但有時,有D病未發出嚟,政府係幫唔到你。

如果一個人自己本身生活係孟孟緊,月月清,就更加要迫自己供份保險。

我自己係有買保險嘅,我每兩年都會入C家大檢一次,每次都2﹣3萬,每次都攞得返晒,我覺得買個安心囉,因為依家D病痛真係年輕代咗好多,我身邊都有好幾個生癌,都未夠40歲。

而我有D朋友無買保險嘅,佢地唔會無啦啦入院CHECK,因為佢地無病無痛唔會用2﹣3萬去照一照囉,但一有邊度痛邊度痛去照嘅時候就知道大獲,有個朋友個胃唔舒服,一照之下,唔記得咗佢咩事,要食藥,D藥費都好金吓。

我之前跌親,睇醫生睇咗半年,中西跌打物理治療咩都睇均,都叫做好彩有份保險幫補吓咋,我朋友整親條腰,去睇政府,SORRY囉,排到2015年呀!


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


24#
發表於 13-8-26 07:09 |只看該作者
樓上…… 你的個案甘似我朋友同我 Sell 保險一樣?

不喜勿插~




大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


25#
發表於 13-8-26 07:51 |只看該作者
真係要補充一下,孟孟緊家庭真係唔好叫伛地買保險,有什么問題入私家醫院,收费高不特止,仲要客人先付款,如果出院单要十萬八萬,要去借錢出院~ 私院lCU一天2萬4千,叫一般家庭怎付擔~

最大問题係無論醫生人手/設備,都比私院好,除非好似何生甘有錢,否則平民百性,好似我一家三代,都係"信"公院~


.

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 15502


26#
發表於 13-8-26 08:22 |只看該作者

引用:樓上……+你的個案甘似我朋友同我+Sell+保

原帖由 大力大力 於 13-08-26 發表
樓上…… 你的個案甘似我朋友同我 Sell 保險一樣?

不喜勿插~
我唔係做保險嘅,我講嘅都係發生係我身上。

如果有大病,我好認同你講入政府架,講真,入c家點知咩收費呀,我每次入院check前,都會問清楚醫生大約幾錢出到院架,不過有次check到身體有啲事,比預期中貴咗2萬蚊囉,不過都賠足,好彩。

其實我眼見啲朋友,無買保險,遇到小問題佢地唔去理,去政府又唔so佢地,我覺得咁樣唔係咁好囉。


男爵府

積分: 8388

認識瑞士牛牛第一回


27#
發表於 13-8-26 15:40 |只看該作者
回覆 小李的媽媽 的帖子

保障家居財物,更重要是法律責任,如我阿媽煲湯唔記得熄火,搞到火災,燒埋人地間屋,保險賠

詳情你自己搵agent問


男爵府

積分: 8388

認識瑞士牛牛第一回


28#
發表於 13-8-26 15:41 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

公立最大問題係等得耐,如果唔係我都想省番醫療保

但大力有句話大家要聽,101真係搵笨


禁止訪問

積分: 33


29#
發表於 13-8-29 21:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo