夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 15


21#
發表於 06-12-11 04:50 |只看該作者

Re: 守得雲開見月明

你搵多D野比自己做啦!諗下對方好既一面!自然好快捱過去!
我相信一個你會選擇嫁比佢既人衰極都有限!過左海你就神仙架啦!原諒佢啦!不過要真心喎!千其唔好把口話原諒其實個心仲好嬲,整整下又o羅出呢講!睇開D啦!女人要承受好多野,漫漫長路,唔好咁易放棄呀!!祝幸福快樂!!!


子爵府

積分: 10834


22#
發表於 06-12-11 10:58 |只看該作者

Re: 守得雲開見月明

你真係好叻, 大住個肚仲可以諗得咁開, 比我就接受唔到....

衷心祝福你一家生活快樂^^


別墅

積分: 807


23#
發表於 06-12-11 14:59 |只看該作者

Re: 守得雲開見月明

Dear cattse ,

這段日子很難過,可否分享一下怎樣去渡過?其後你怎樣處理,繼而得到前所未有的幸福 ?
在這段時間很難挨,每次見到他都忍不住鬧佢和他鬥氣,為何這樣對我們?請分享你成功的經驗!


複式洋房

積分: 225


24#
發表於 06-12-11 23:10 |只看該作者

Re: 守得雲開見月明

hi cattse,

please check pm.

CatCat


子爵府

積分: 13759


25#
發表於 06-12-11 23:14 |只看該作者

Re: 守得雲開見月明

恭喜晒
希望妳以後都會開開心心


大宅

積分: 2861


26#
發表於 06-12-12 00:26 |只看該作者

Re: 守得雲開見月明

cattse 寫道:
只想同大家分享一下我既經歷

BB依家3個月大!我大肚哥陣(臨生時)我老公對我不忠,起初只想同佢離婚!但冷靜下來,心想待BB出世後再算!思前想後,只覺得原諒佢係最好的方法!我決定用寬恕去感化佢,希望有朝一日佢會改過!當然這些日子並不好過,但總算捱過了!現在我得到前所未有的幸福!

各位姊妹---對付尚有小許良心既男人,請選擇原諒和包容




恭喜你呀~
我就冇你咁好~
我由有左bb兩個月到而家生完兩個幾月,我老公都冇改過~
之前嗰個已經冇搵,而家呢個佢以為我唔知~

:-( :-( :-(


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo