烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   2


公爵府

積分: 25979


21#
發表於 13-8-27 19:22 |只看該作者

引用:Quote:mondymondy+發表於+13-8-27+15:54+其

原帖由 SingBMaMa 於 13-08-27 發表
我會中意 staub 多 d!

不過, 因為一開始, 頭一年我已響 LC 瘋狂入貨, 而家轉唔到...
咁想請問係咪即係staub 好用啲呀?工展會會平過平時sale 嗎?


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


22#
發表於 13-8-27 19:33 |只看該作者
mondymondy 發表於 13-8-27 19:22
咁想請問係咪即係staub 好用啲呀?工展會會平過平時sale 嗎?
係呀! 我個人覺得 LC 主打係靚, Staub 就係好用.

工展會, sogo thankful week, 一田感謝日 果 d 時候會抵買 d~

你唔急買, 可以平日做定功課, 到上列時段又格下價, 睇準機會先出擊!


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


23#
發表於 13-8-27 19:36 |只看該作者
黃家小新抱 發表於 13-8-27 15:30
回覆 SingBMaMa 的帖子

用staub 同lc 煲湯~~d 湯一陣都夠濃~慳d 煤氣~!
我慳唔到, 我個爐較到最細火, 對 LC or staub 來講都係太大火

我要用 flame distributor 隔火...


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


24#
發表於 13-8-27 19:38 |只看該作者
sallybbko 發表於 13-8-27 18:21
嘩...又有湯飲...我尋晚都整左大蜆滾冬瓜,...簡單又好味...
從來煲湯都係好簡單, 係得屋企個男人以為好難.


公爵府

積分: 25979


25#
發表於 13-8-27 20:30 |只看該作者

引用:Quote:mondymondy+發表於+13-8-27+19:22+咁

原帖由 SingBMaMa 於 13-08-27 發表
係呀! 我個人覺得 LC 主打係靚, Staub 就係好用.

工展會, sogo thankful week, 一田感謝日 果 d 時候會抵 ...
thanks ~~~


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


26#
發表於 13-8-27 21:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SingBMaMa+於+13-08-27+發表

原帖由 mondymondy 於 13-08-27 發表
thanks ~~~
唔洗客氣!


珍珠宮

積分: 42931

陪月勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-8-28 09:07 |只看該作者
我一開左casting iron的資料大半年。一開始係睇lc,睇咁耐咁多係要比咁多錢買,我一定買staub。依家主要工人姐姐洗,用ikea整爛都冇咁肉尺。

用途實際d,staub大size的煲黑裡用黎炒炸都得,連鑊都唔駛買。

不過我怕size太大我的單頭電磁爐果panel都睇唔到。
同埋staub果蓋呢我對太size有d卻歩。

可能買魚煲同oval果d。

有多餘錢先會考慮lc了。不過佢d stoneware好厚身,就算比細路仔用打爛左都唔怕好似磁同玻璃咁割手,我自己覺得安全d。


work hard PLAY hard


大宅

積分: 1794


28#
發表於 13-8-28 13:24 |只看該作者
傳熱快唔快? 凍水煮沸耐唔耐?

煎炒可以嗎?


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


29#
發表於 13-8-28 14:41 |只看該作者

引用:傳熱快唔快?+凍水煮沸耐唔耐?煎炒可以嗎?

原帖由 sea-horse 於 13-08-28 發表
傳熱快唔快? 凍水煮沸耐唔耐?

煎炒可以嗎?
始終較為厚身,傳熱一定比 stainless steel 之類慢。但用後會慢慢習慣的。


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


30#
發表於 13-8-28 15:09 |只看該作者
like 老黃瓜


男爵府

積分: 5255

大廚勳章


31#
發表於 13-8-28 15:51 |只看該作者

引用:like+老黃瓜

原帖由 topkidsmom 於 13-08-28 發表
like 老黃瓜



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo