親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 3888

BK Milk勳章


21#
發表於 13-10-11 11:13 |只看該作者
可否PM七人車司機資料, 兩大一小聖誕去台北, Thanks


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


22#
發表於 13-10-11 12:42 |只看該作者

引用:Quote:多多媽+發表於+13-8-29+16:53+因為唔

原帖由 seaheart88 於 13-08-30 發表
我两大三小,book 7 人夠嗎?可否pm資料给我? thanks.


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


23#
發表於 13-10-11 14:08 |只看該作者

引用:我岩岩返黎,我地7人包左架9人車,台幣4500

原帖由 miebb 於 13-09-01 發表
我岩岩返黎,我地7人包左架9人車,台幣4500不限時,但停車場,過路費另計,架車好新同好舒服,司機好好人! ...
如果12人 有冇再大架啲?
可否pm我資料,thx!

「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


別墅

積分: 770


24#
發表於 13-10-11 20:27 |只看該作者

回覆:patpat234 的帖子

要問佢有無介紹





大宅

積分: 1673


25#
發表於 13-10-12 09:59 |只看該作者

引用:明白..明白....因為我問左一間taxi,+NTD4,0

原帖由 多多媽 於 13-08-30 發表
明白..明白....因為我問左一間taxi, NTD4,000 包10hrs, 之後每一個鐘NTD400, 另一間7人van係NTD3,000 for 8 ...
想要7人van資料。。可pm我嘛?


複式洋房

積分: 127


26#
發表於 13-10-12 10:04 |只看該作者

回覆:多多媽 的帖子

請問可以pm 我嗎?謝謝!




大宅

積分: 3168


27#
發表於 13-10-12 13:45 |只看該作者
可否pm7人車資料,謝謝!


男爵府

積分: 5978

好媽媽勳章


28#
發表於 13-10-12 18:26 |只看該作者

回覆:想請問, 各位係台灣包車, 會揀的士定係Van仔

可以pm我嗎?thx


大宅

積分: 1032


29#
發表於 13-10-12 19:58 |只看該作者

回覆:想請問, 各位係台灣包車, 會揀的士定係Van仔

pls pm me


大宅

積分: 3494


30#
發表於 13-10-16 14:20 |只看該作者
可以pm 資料給我嗎?


大宅

積分: 3292


31#
發表於 13-10-17 01:52 |只看該作者

回覆:多多媽 的帖子

可吾可以pm包車資料俾我?thx


男爵府

積分: 7118

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


32#
發表於 13-10-22 14:30 |只看該作者
Pls also pm me for the van info!
Thanks!!


大宅

積分: 4402


33#
發表於 13-10-22 18:54 |只看該作者
我由桃園機場來回羅東2大2小都包了九人車,價錢同六人WISH的士相差500台幣,但坐得舒服些。


子爵府

積分: 10621


34#
發表於 13-10-22 18:58 |只看該作者

回覆:seaheart88 的帖子

可pm me thk


複式洋房

積分: 200


35#
發表於 13-10-27 11:33 |只看該作者

引用:明白..明白....因為我問左一間taxi,+NTD4,0

原帖由 多多媽 於 13-08-30 發表
明白..明白....因為我問左一間taxi, NTD4,000 包10hrs, 之後每一個鐘NTD400, 另一間7人van係NTD3,000 for 8 ...
我都想要7人van既聯絡電話, 可否pm我?


男爵府

積分: 6970


36#
發表於 13-10-27 12:17 |只看該作者

引用:Quote:多多媽+發表於+13-8-29+16:53+因為唔

原帖由 seaheart88 於 13-08-30 發表
我2個人 , 但都係book 7人van .... 唔想租taxi , 我好怕左凹下去的位 , 喜歡坐高身車.... 而且又唔係全程 ...
請問可否pm司機資料,謝謝


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


37#
發表於 13-10-27 14:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seaheart88+於+13-08-30+發表

原帖由 niceynicey 於 13-10-27 發表
請問可否pm司機資料,謝謝
可以,但我換了手機無圖,回家再給你



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 6125


38#
發表於 13-10-27 19:07 |只看該作者

回覆:想請問, 各位係台灣包車, 會揀的士定係Van仔

Pm 7人車資料比我呀,唔該!


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


39#
發表於 13-10-27 20:54 |只看該作者
niceynicey 發表於 13-10-27 12:17
請問可否pm司機資料,謝謝
有朋友最近租 , 加了些價....



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 6970


40#
發表於 13-10-27 21:51 |只看該作者

引用:Quote:niceynicey+發表於+13-10-27+12:17+

原帖由 seaheart88 於 13-10-27 發表
有朋友最近租 , 加了些價....
Thx


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo