立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 39299
伯爵府
積分: 17202
大宅
積分: 4432
子爵府
積分: 14273
原帖由 21520826 於 13-09-08 發表 飲水咋,仲要回晒氣,冇再出汗先飲,好口渴:naughty: 其实你哋係咪日日跳,我試咗一日,大腿及腰疼了3日: ...
原帖由 cksy_bb 於 13-09-08 發表 水!唉我跳左兩日,坦白講每次跳到20分鐘已經頂唔住,一prt 30分鐘都完成唔倒,真無用 ...
原帖由 happy_yan 於 13-09-08 發表 你跳邊隻呀?
侯爵府
積分: 24702
原帖由 cksy_bb 於 13-09-08 發表 第一Part 紅帽,第二日跳mat 收肚既
積分: 46932
公爵府
積分: 27536
男爵府
積分: 9485
原帖由 happy_yan 於 13-09-08 發表 我第一次跳下係咁,跳左15分鍾咋,隻腳好痛,痛左3-4日,跟住再繼續,而家連續左3日都ok...慢慢嚟,少運動 ...
琥珀宮
積分: 196696
原帖由 chowqv 於 13-09-07 發表 應該係水都唔飲,只係“郎”下口。 要飲係2個鐘後。
原帖由 yfceo 於 13-09-08 發表 佢本書教要飲水嫁喎
積分: 7973
水晶宮
積分: 67993
原帖由 happy_yan 於 13-09-07 發表 成身汗,真係好想飲冰凍可樂 最後只係飯水
積分: 5674
chowqv 發表於 13-9-8 00:04 做完運動,即刻飲水,好易水腫。 所以只係濕口,唔入落肚。
hhchung 發表於 13-9-8 11:57 想問下大家著鞋跳定赤腳跳?我赤腳,覺得好痛
原帖由 hhchung 於 13-09-08 發表 想問下大家著鞋跳定赤腳跳?我赤腳,覺得好痛
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy