自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 39299

畀面勳章


21#
發表於 13-9-8 00:09 |只看該作者
水!


伯爵府

積分: 17202


22#
發表於 13-9-8 00:13 |只看該作者

回覆:跳完鄭多燕,會即刻飲咩?

飲水咋,仲要回晒氣,冇再出汗先飲,好口渴:naughty:

其实你哋係咪日日跳,我試咗一日,大腿及腰疼了3日


大宅

積分: 4432


23#
發表於 13-9-8 00:18 |只看該作者

回覆:跳完鄭多燕,會即刻飲咩?

水!唉我跳左兩日,坦白講每次跳到20分鐘已經頂唔住,一prt 30分鐘都完成唔倒,真無用




子爵府

積分: 14273

MommyPanel勳章


24#
發表於 13-9-8 00:23 |只看該作者

引用:飲水咋,仲要回晒氣,冇再出汗先飲,好口渴

原帖由 21520826 於 13-09-08 發表
飲水咋,仲要回晒氣,冇再出汗先飲,好口渴:naughty:

其实你哋係咪日日跳,我試咗一日,大腿及腰疼了3日: ...
我第一次跳下係咁,跳左15分鍾咋,隻腳好痛,痛左3-4日,跟住再繼續,而家連續左3日都ok...慢慢嚟,少運動係咁架喇



子爵府

積分: 14273

MommyPanel勳章


25#
發表於 13-9-8 00:23 |只看該作者

引用:水!唉我跳左兩日,坦白講每次跳到20分鐘已

原帖由 cksy_bb 於 13-09-08 發表
水!唉我跳左兩日,坦白講每次跳到20分鐘已經頂唔住,一prt 30分鐘都完成唔倒,真無用



...
你跳邊隻呀?


大宅

積分: 4432


26#
發表於 13-9-8 00:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cksy_bb+於+13-09-08+發表水

原帖由 happy_yan 於 13-09-08 發表
你跳邊隻呀?
第一Part 紅帽,第二日跳mat 收肚既




侯爵府

積分: 24702

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 13-9-8 00:33 |只看該作者

回覆:跳完鄭多燕,會即刻飲咩?

水好喇




子爵府

積分: 14273

MommyPanel勳章


28#
發表於 13-9-8 00:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happy_yan+於+13-09-08+發表

原帖由 cksy_bb 於 13-09-08 發表
第一Part 紅帽,第二日跳mat 收肚既
我每日跳一part紅帽咋


珍珠宮

積分: 46932

hashtag影視迷勳章


29#
發表於 13-9-8 00:47 |只看該作者
水,有時冰水


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


30#
發表於 13-9-8 02:38 |只看該作者

回覆:跳完鄭多燕,會即刻飲咩?

咁下次雪定罐梳打水就又有得爽又唔使罪過啦


男爵府

積分: 9485

BK福利官勳章


31#
發表於 13-9-8 02:42 |只看該作者

回覆:跳完鄭多燕,會即刻飲咩?

飲無糖豆漿都得


伯爵府

積分: 17202


32#
發表於 13-9-8 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+21520826+於+13-09-08+發表飲

原帖由 happy_yan 於 13-09-08 發表
我第一次跳下係咁,跳左15分鍾咋,隻腳好痛,痛左3-4日,跟住再繼續,而家連續左3日都ok...慢慢嚟,少運動 ...
好,聽日再嚟過


琥珀宮

積分: 196696

畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


33#
發表於 13-9-8 10:39 |只看該作者

回覆:跳完鄭多燕,會即刻飲咩?



應當一無掛慮,只要凡事藉着禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴上帝。
上帝所賜那超越人所能了解的平安(註),必在基督耶穌裏,保守你們的心懷意念。


琥珀宮

積分: 196696

畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


34#
發表於 13-9-8 10:40 |只看該作者

引用:應該係水都唔飲,只係“郎”下口。要飲係2

原帖由 chowqv 於 13-09-07 發表
應該係水都唔飲,只係“郎”下口。

要飲係2個鐘後。
佢本書教要飲水嫁喎

應當一無掛慮,只要凡事藉着禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴上帝。
上帝所賜那超越人所能了解的平安(註),必在基督耶穌裏,保守你們的心懷意念。


子爵府

積分: 14273

MommyPanel勳章


35#
發表於 13-9-8 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowqv+於+13-09-07+發表應該

原帖由 yfceo 於 13-09-08 發表
佢本書教要飲水嫁喎
可以即刻飲嗎?


男爵府

積分: 7973


36#
發表於 13-9-8 11:57 |只看該作者

回覆:跳完鄭多燕,會即刻飲咩?

想問下大家著鞋跳定赤腳跳?我赤腳,覺得好痛




水晶宮

積分: 67993


37#
發表於 13-9-8 11:58 |只看該作者

引用:成身汗,真係好想飲冰凍可樂最後只係飯水

原帖由 happy_yan 於 13-09-07 發表
成身汗,真係好想飲冰凍可樂

最後只係飯水
我唔係跳鄭多燕。我踩單車/步行中,會飲哂一支500ml 水。之後飲一杯高鈣低脂奶。

天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 5674


38#
發表於 13-9-8 11:58 |只看該作者
chowqv 發表於 13-9-8 00:04
做完運動,即刻飲水,好易水腫。

所以只係濕口,唔入落肚。
原來會水腫架?! 我成日做完都飲一大枝!!


男爵府

積分: 5674


39#
發表於 13-9-8 12:00 |只看該作者
hhchung 發表於 13-9-8 11:57
想問下大家著鞋跳定赤腳跳?我赤腳,覺得好痛
有著鞋, 襯特價買左一對淨係屋企做運動著


水晶宮

積分: 67993


40#
發表於 13-9-8 12:01 |只看該作者

引用:想問下大家著鞋跳定赤腳跳?我赤腳,覺得好

原帖由 hhchung 於 13-09-08 發表
想問下大家著鞋跳定赤腳跳?我赤腳,覺得好痛
要著波鞋跳。

天空之城, 快樂之地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo