自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1670


21#
發表於 13-9-8 20:22 |只看該作者
所以咁多劏房出現,咁多大陸人落來,佢地來之前將啲資產轉移,申報好窮,好快就可上公屋,大陸不斷放低質素既人移居香港,香港根本容納晤到!


侯爵府

積分: 23739


22#
發表於 13-9-8 20:32 |只看該作者

引用:結左婚等四年已有身份証,太容易,我覺得無

原帖由 Honey2003 於 13-09-08 發表
結左婚等四年已有身份証,太容易,我覺得無論教育定公屋,應該雙方都係香港人優先

...
交稅優先就有份


大宅

積分: 2570


23#
發表於 13-9-8 20:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+彌生+於+13-09-08+發表香港已

原帖由 Pura_milk 於 13-09-08 發表
陰乾地死,陰晒你啲儲備,上海完全取代金融地位,呃埋台灣落搭後,亳無利用價值地,榨乾榨淨而死。



...



侯爵府

積分: 23739


24#
發表於 13-9-8 20:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+彌生+於+13-09-08+發表香港已

原帖由 Pura_milk 於 13-09-08 發表
陰乾地死,陰晒你啲儲備,上海完全取代金融地位,呃埋台灣落搭後,亳無利用價值地,榨乾榨淨而死。



...
事實



男爵府

積分: 5644


25#
發表於 13-9-8 21:10 |只看該作者

引用:香港好悲哀,任人蹂躪

原帖由 mrshearn 於 13-09-08 發表
香港好悲哀,任人蹂躪
無奈


男爵府

積分: 5644


26#
發表於 13-9-8 21:13 |只看該作者

引用:只係知道+10+年,四十幾萬...如係全部係選民

原帖由 潘高壽 於 13-09-08 發表
只係知道 10 年,四十幾萬...如係全部係選民,香港就一定完 ! ...



水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


27#
發表於 13-9-8 21:15 |只看該作者
淨係呢樣野,只係香港全球獨有。
不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 32188

2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


28#
發表於 13-9-8 21:19 |只看該作者

引用:所以咁多劏房出現,咁多大陸人落來,佢地來

原帖由 listergirl 於 13-09-08 發表
所以咁多劏房出現,咁多大陸人落來,佢地來之前將啲資產轉移,申報好窮,好快就可上公屋,大陸不斷放低質素 ...
唉!惨!惨!惨!


珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 13-9-8 21:29 |只看該作者
Pura_milk 發表於 13-9-8 20:17
陰乾地死,陰晒你啲儲備,上海完全取代金融地位,呃埋台灣落搭後,亳無利用價值地,榨乾榨淨而死。



...


珊瑚宮

積分: 114340

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 13-9-8 22:08 |只看該作者

回覆:每日150單程

唉! 到香港人反對嗎?


珍珠宮

積分: 31153

hashtag影視迷勳章


31#
發表於 13-9-8 22:19 |只看該作者

回覆:每日150單程

依家仲話要用效野公園d地嚟起屋, 根本放咁多大陸人落嚟, 填晒成個維港都唔夠佢地住




侯爵府

積分: 22635

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-9-8 22:21 |只看該作者
Honey2003 發表於 13-9-8 19:05
結左婚等四年已有身份証,太容易,我覺得無論教育定公屋,應該雙方都係香港人優先

...
無論教育定公屋,應該雙方都係香港人優先100% AGREE


禁止訪問

積分: 10979


33#
發表於 13-9-8 22:22 |只看該作者

引用:香港容唔容得下就唔知,+淨係知香港男人多多

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27258


34#
發表於 13-9-8 22:37 |只看該作者
e家咪好似當初八國聯軍侵華一樣,個個都來搵著數,新移民來割一忽,雙非又來割一忽,難民又割一忽,綜援又割一忽,香港就來無肉食了!唉!哀我香港!


男爵府

積分: 8569


35#
發表於 13-9-8 22:40 |只看該作者

回覆:每日150單程

一年5萬幾入境,香港怎容得到?




男爵府

積分: 5597


36#
發表於 13-9-8 22:41 |只看該作者

引用:結左婚等四年已有身份証,太容易,我覺得無

原帖由 Honey2003 於 13-09-08 發表
結左婚等四年已有身份証,太容易,我覺得無論教育定公屋,應該雙方都係香港人優先

...
以前要等十年八年,其間仲要冇得黎香港,黎香港一次就要押後攞ID日期,我個伯娘就係咁,黎到香港個仔都十歲喇(佢同個仔一齊黎)




子爵府

積分: 10659


37#
發表於 13-9-8 22:42 |只看該作者
真失望!
[img]http://img.anycall.com/admin/contents/cms/05/2034259_IMG.gif?[img]


大宅

積分: 2268


38#
發表於 13-9-8 22:43 |只看該作者

回覆:每日150單程

我唔想以後一出街淨係見到樓同樓呀




水晶宮

積分: 70010


39#
發表於 13-9-8 22:51 |只看該作者

回覆:每日150單程






男爵府

積分: 6545


40#
發表於 13-9-8 22:56 |只看該作者
提供俾本地學生的大學學位將越來越少 !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo