自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 5231


21#
發表於 13-9-8 22:37 |只看該作者
原來大家都係咁, 我仲以為係我生果D特別惡搞 ... :;pppp:


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


22#
發表於 13-9-8 22:39 |只看該作者

引用:你們的小孩會唔會成日爭野玩?+屋企是否很吵

原帖由 happymother88 於 13-09-08 發表
你們的小孩會唔會成日爭野玩? 屋企是否很吵?
我三個好乖唔打交唔爭玩具!


子爵府

積分: 10783


23#
發表於 13-9-8 23:00 |只看該作者

回覆:請問有3個小孩的jm

我兩個仔1x歲都嘈啦!生多幾個真係命都唔長。




公爵府

積分: 27878

畀面勳章


24#
發表於 13-9-8 23:05 |只看該作者

引用:你們的小孩會唔會成日爭野玩?+屋企是否很吵

原帖由 happymother88 於 13-09-08 發表
你們的小孩會唔會成日爭野玩? 屋企是否很吵?
3個,嘈唔嘈就一時時,有時都好靜



珍珠宮

積分: 46807


25#
發表於 13-9-8 23:07 |只看該作者

回覆:請問有3個小孩的jm

細仔摸下大仔D玩具都比哥哥打




大宅

積分: 2989


26#
發表於 13-9-8 23:10 |只看該作者

回覆:請問有3個小孩的jm

我兩個女暫時控制到,可能女仔唔同。


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


27#
發表於 13-9-8 23:11 |只看該作者

回覆:請問有3個小孩的jm

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20210


28#
發表於 13-9-8 23:12 |只看該作者

回覆:請問有3個小孩的jm

我一個女已經嘈到我嗌救命


男爵府

積分: 6780


29#
發表於 13-9-8 23:15 |只看該作者

引用:你們的小孩會唔會成日爭野玩?+屋企是否很吵

原帖由 happymother88 於 13-09-08 發表
你們的小孩會唔會成日爭野玩? 屋企是否很吵?
會!!!
佢地每個相隔三年,細仔剛20個月!



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo