立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 126662
小草王道 發表於 13-9-10 14:22 借個帖黎呻下 我由7月19號黎過到而家, 谷到個肚好辛苦 塊面好多豆豆 ...
珍珠宮
積分: 32877
fanny3315 發表於 13-9-10 14:27 睇中醫通通佢
男爵府
積分: 6467
小草王道 發表於 13-9-10 14:32 我怕苦藥, 又唔想睇西醫, 等陣又要我check有無懷孕先比通經藥我, 又要4-600百蚊
fanny3315 發表於 13-9-10 14:46 你肯定冇既話,佢把脈唔會有架喎, 中藥未必苦,我都唔鐘意飲架,不過我飲個D多數都係酸 但係真係好有 ...
小草王道 發表於 13-9-10 14:52 我有用套的 應該安全掛 我feel到好谷 應該唔會有左掛
翡翠宮
積分: 94017
fanny3315 發表於 13-9-10 14:57 咁你都係CHECK左好D喎 有人頭個2個月都會FEEL到谷谷地架喎
積分: 6251
小草王道 發表於 13-9-10 15:00 唔好嚇我啦 我陀我仔個時都唔係咁既 不過我當年遲左一日, 一驗就驗到有b了
fanny3315 發表於 13-9-10 15:01 我唔係樓主喎 我次次都係唔黎第二日就CHECK到
珊瑚宮
積分: 113640
侯爵府
積分: 22888
伯爵府
積分: 18061
琥珀宮
積分: 176549
原帖由 red2 於 13-09-10 發表 驗唔驗到呢?定係再等多一星期至準確驗到呢?
大宅
積分: 2896
原帖由 falalala 於 13-09-10 發表 樓主好驚有左?
積分: 1373
積分: 41842
積分: 138649
公爵府
積分: 29628
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy