自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


男爵府

積分: 8555


21#
發表於 13-9-11 18:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+vlnz+於+13-9-11+17:56+編輯+\\

原帖由 vlnz 於 13-09-11 發表
本帖最後由 vlnz 於 13-9-11 17:56 編輯
thx




男爵府

積分: 8555


22#
發表於 13-9-11 18:09 |只看該作者

引用:Quote:Vansi816+發表於+13-9-10+14:23+媽咪

原帖由 BenBBall 於 13-09-11 發表
其實都 80歲, 真係冇乜野可搞, 除左止痛, 做下 d 慢動作運動訓練下膝蓋都會有幫助 ...
佢都有做運動架,或者叫佢再做多d




男爵府

積分: 8297


23#
發表於 13-9-11 18:12 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

要做些強化大腿肌肉的運動,保護膝蓋,避免惡化




男爵府

積分: 8555


24#
發表於 13-9-11 18:15 |只看該作者

引用:試下食+supplement的++Glucosamine中文叫+

原帖由 littlepig2012 於 13-09-11 發表
試下食 supplement的 Glucosamine中文叫 葡萄糖胺 對軟骨好好
我媽上兩年都因為 膝蓋痛 佢去睇醫生 醫生 ...
其實媽媽每早都晨運,但因近兩年痛得比較嚴重,先開始試止痛藥可以話我知你媽媽食嘅係邊隻牌子嗎?我見萬x有好多品牌,怕買錯。Thank you





子爵府

積分: 12303

畀面勳章


25#
發表於 13-9-11 18:18 |只看該作者
Vansi816 發表於 13-9-11 18:09
佢都有做運動架,或者叫佢再做多d
唔係狂做, 係要好慢咁做去訓練同要適可而止, 太猛反而會仲痛, 要好有恆心先有效果, 試下去參加 d 老人家運動班, 我見有d婆婆話都有d改善到 d 痛症


別墅

積分: 818


26#
發表於 13-9-11 18:24 |只看該作者

引用:媽咪已接近80歲,近2年開始覺得膝蓋痛(尤

原帖由 Vansi816 於 13-09-10 發表
媽咪已接近80歲,近2年開始覺得膝蓋痛(尤其起床時最痛),親戚介紹咗隻藥俾佢,食咗真係冇咁痛,近日我先 ...
可以食魚油,令關節潤滑。


大宅

積分: 1025


27#
發表於 13-9-11 18:30 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

如果唔介意搽藥油嘅話,可以去藥房買一隻叫「勁必康止痛精華油」比伯母試下搽,我個人認為喱隻油好好,好有用。而且價錢又唔太貴,藥房都係賣緊三十幾蚊一枝。


男爵府

積分: 9287

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 13-9-11 19:23 |只看該作者
Vansi816 發表於 13-9-11 18:15
其實媽媽每早都晨運,但因近兩年痛得比較嚴重,先開始試止痛藥可以話我知你媽媽食嘅係邊隻牌子嗎?我 ...
其實當初醫生係寫紙某一隻牌子俾我媽 但醫生個隻好鬼貴 成7xx蚊 我有親戚做藥劑師佢就話blackmores 都ok 所以我買左blackmores Glucosamine 1000俾佢食 (因為我當時去開旅行晌澳洲買 外國d glucosamine平 hk好多 )

http://www.blackmores.com.au/products/glucosamine-1000


我見有d jm 話 iherb上訂的Glucosamine 都好抵 效果都唔錯 你可以去search jm講 iherb的 topic 好詳細




男爵府

積分: 9287

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 13-9-11 19:43 |只看該作者
本帖最後由 littlepig2012 於 13-9-11 19:44 編輯

題外話 我大家姐四十幾歲人 佢日日keep住跑步 聽上好 好似非常健康(佢跑左都應該十幾二十年) 但最近都開始兩個膝頭哥痛 我都估計佢可能係膝頭哥勞損

所以有時太多運動都會物極必反 雖然佢已經好注重跑姿 著好好跑鞋去跑

Glucosamine對軟骨好 對年紀大而又開始膝頭痛既媽媽有幫助 如果我地後生一輩 我覺都可以食collagen 做預防 collagen不但令皮膚有彈性 對骨骼都有幫助

collagen亦都係藥劑師親戚建議我地女性食


子爵府

積分: 10783


30#
發表於 13-9-11 19:49 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

我4x,都膝蓋痛,食Glucosamine 好好多,真的有用。




侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-9-11 20:13 |只看該作者

引用:我4x,都膝蓋痛,食Glucosamine+好好多,真

原帖由 Candylau138 於 13-09-11 發表
我4x,都膝蓋痛,食Glucosamine 好好多,真的有用。
係咪呢d,之前見jm介紹,試緊
1378901591523.jpg


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 13-9-11 20:40 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

我都有因膝蓋痛葡萄糖胺,3個月,效果好,無再痛




子爵府

積分: 10783


33#
發表於 13-9-11 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Candylau138+於+13-09-11+發

原帖由 unkuku 於 13-09-11 發表
係咪呢d,之前見jm介紹,試緊
Yes, 成份一樣,但唔同藥廠。




大宅

積分: 3197


34#
發表於 13-9-11 21:30 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手? ...

我先得廿幾歲,最近膝頭間中都好痛,又成日啪啪聲。
我買左一樽glucosamine 750mg、另一樽chondroitin+msm 2800mg,咁樣一齊食會吾會有幫助?

買左吾敢食
睇醫生又吾知等幾時。




子爵府

積分: 11423


35#
發表於 13-9-11 21:33 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

食葡萄糖胺。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 13-9-11 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Candylau138+於+13-09-11+發

原帖由 unkuku 於 13-09-11 發表
係咪呢d,之前見jm介紹,試緊
我食緊尼隻




水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 13-9-11 21:48 |只看該作者

引用:我先得廿幾歲,最近膝頭間中都好痛,又成日

原帖由 catgugu 於 13-09-11 發表
我先得廿幾歲,最近膝頭間中都好痛,又成日啪啪聲。
我買左一樽glucosamine 750mg、另一樽chondroitin+msm ...
呢3樣野夾埋食效果最好,但不用食濟量咁大卦!我一日750mg glucosamine + 600 chondroitin 也夠了!


大宅

積分: 3197


38#
發表於 13-9-11 22:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+catgugu+於+13-09-11+發表我

原帖由 vet 於 13-09-11 發表
呢3樣野夾埋食效果最好,但不用食濟量咁大卦!我一日750mg glucosamine + 600 chondroitin 也夠了!

...
Chondroitin+msm果樽佢寫每次食兩粒(共2800mg),咁我諗食一粒再配葡萄糖胺都夠?




水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-9-11 22:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vet+於+13-09-11+發表呢3樣野

原帖由 catgugu 於 13-09-11 發表
Chondroitin+msm果樽佢寫每次食兩粒(共2800mg),咁我諗食一粒再配葡萄糖胺都夠?



...
哦!一粒夠了!


子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 13-9-11 22:37 |只看該作者

引用:我先得廿幾歲,最近膝頭間中都好痛,又成日

原帖由 catgugu 於 13-09-11 發表
我先得廿幾歲,最近膝頭間中都好痛,又成日啪啪聲。
我買左一樽glucosamine 750mg、另一樽chondroitin+msm ...
你試下針灸,我男朋友肥,份工又企十個鐘,所以膝關節好痛,現家每星期去針灸加食中藥


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo