自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 41888

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 13-9-12 00:37 |只看該作者

回覆:好熱好焗

一直都有開冷氣,一熄咗開風扇阿B熱到濕晒。


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 13-9-12 00:40 |只看該作者

回覆:好熱好焗

我都開左呀...閂左門無風


禁止訪問

積分: 735


23#
發表於 13-9-12 01:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iriswook+於+13-09-11+發表有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


24#
發表於 13-9-12 01:05 |只看該作者

回覆:iriswook 的帖子

有開呀





瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


25#
發表於 13-9-12 01:06 |只看該作者

回覆:好熱好焗

晚晚都開




男爵府

積分: 5695


26#
發表於 13-9-12 01:06 |只看該作者

引用:有冇人同我一樣今晚要開冷氣,又熱又焗風都

原帖由 iriswook 於 13-09-11 發表
有冇人同我一樣今晚要開冷氣,又熱又焗風都冇陣
昨晚同今晚都有開




公爵府

積分: 27422

BK Milk勳章


27#
發表於 13-9-12 01:07 |只看該作者

回覆:好熱好焗

C6晚晚都要開開,但呢排我覺得好凍

寶貝囡提早係12月8日出世喇~37w1d~7.4磅


侯爵府

積分: 24069


28#
發表於 13-9-12 01:08 |只看該作者

回覆:好熱好焗

夜晚開窗只有隔離屋冷氣排出的熱氣,唔開冷氣唔得,雖然係惡性循環,但好熱冇法子!




珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


29#
發表於 13-9-12 02:09 |只看該作者

回覆:好熱好焗

其實未停過喎,我家中仲係晚晚開,可能出面有風涼咗,但我屋企仍然焗熱,風都吹唔到入嚟!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo